czwartek, 20 czerwca 2013

Lakierowe BOXy: Sensique Strong & Trendy Nails nr 162



Pora na drugą butelkę z Lakierowego BOXa, czyli Sensique Strong & Trendy Nails nr 162. Lakiery Sensique, jak pewnie większość z Was wie, są dostępne w drogeriach Natura. W serii Strong & Trendy Nails dostępnych jest 30 kolorów. Każda butelka ma pojemność 8 ml i kosztuje 5,99 zł.

Informacje z butelki:

Lakier do paznokci (bez toluenu i formaldehydu)
Nowoczesna formuła tefpoly®przedłuża trwałość lakieru, pogłębia intensywność koloru i zapewnia efekt szklanego połysku. 
Na odtłuszczone paznokcie nałożyć 2 warstwy lakieru. 
Łatwopalny.
Chronić przed dziećmi.
Przechowywać w szczelnie zamkniętym chłodnym miejscu.
Przed użyciem dokładnie wymieszać.

I jeszcze ciekawostka, która mnie zadziwiła:

Wyprodukowano dla ogólnopolskiej sieci DROGERIE NATURA przez Fabrykę Kosmetyków Hean.

Zanim przejdę do omawiania własności lakieru muszę zaznaczyć, że aparat nie jest w stanie go ogarnąć. Szczerze mówiąc nawet moje oko nie jest w stanie ogarnąć tego koloru. Raz wydaje mi się, że to turkus, innym razem, że niebieski z turkusowymi tonami. Na początku wydawało mi się, że to mało oryginalny odcień, ale po nałożeniu go na paznokcie zmieniłam zdanie. Szkoda niestety, że nie zobaczycie tych wszystkich odcieni na zdjęciach.

Lakier ma świetne krycie, firma zaleca nałożenie dwóch warstw, ale jedna grubsza też daje radę. Na zdjęciach swatchowych mam właśnie tylko jedną grubą warstwę. Jak widać lakier po wyschnięciu ma piękny połysk. Samo schnięcie jest całkiem szybkie, szczególnie gdy nałoży się tylko jedną warstwę. Trwałość mi nie zaimponowała, na bazie Kobo w połowie drugiego dnia noszenia miałam niewielkie odpryski, ale wybaczam mu to ze względu na piękny kolor. Dodatkowy plus za to, że nie odbarwił mi paznokci. Co prawda podczas zmywania pobrudziłam sobie paznokcie, ale to dało się bez większych problemów domyć.

 Zdjęcia w słońcu

 
 Zdjęcia w cieniu
 

Chyba nie myślicie, że poszłam do ludzi z "gołym" kremowym lakierem na paznokciach ;p W ramach ozdabiania zastosowałam stemple z wykorzystaniem płyty Cheeky I i czarnego lakieru Wibo. Stemple utrwaliłam topem Konad, a na koniec pociągnęłam matem od My Secret.







Przypominam, że Lakierowe BOXy to akcja zorganizowana przez Polskie Lakieromaniaczki, którym szefują Panna Marchewka i Tamit24. Regulamin akcji możecie znaleźć TUTAJ.




36 komentarzy:

  1. Zapomniałam się przy Twoich zdjęciach. Piękny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny kolorek! uwielbiam niebieskie i błękitne lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękny kolor a z tymi zdobieniami Twoje paznokcie robią jeszcze większe wrażenie

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolor i piękne zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście na pierwszy rzut oka nie wygląda na zbytnio ciekawy. Po dłuższych oględzinach wpada w oko.;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A na żywo robi jeszcze większe wrażenie :>

      Usuń
  6. musiałaś się załapać na te boxy, musiałaś? :P ja już nie mam miejsca na nowe lakiery...

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię lakiery z tej serii, mają fajne kolory i przyjemną cenę!
    pięknie wygląda solo, jak i w macie, ze zdobieniem :)
    a za pigmentację WIELKI plus!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pigmentacja świetna, będę musiała sprawdzić jak się nim stempluje :>

      Usuń
  8. kolor iście letni, mega mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten lakier jest po prostu NIEMOŻLIWY. Byłam bardzo ciekawa jak wyjdzie u Ciebie na zdjęciach i widzę, że też wyszedł zbyt niebiesko, tak jak u mnie. Ale tak jak napisałaś, zresztą pisałam to samo - nie umiem stwierdzić czy to zieleń czy błękit;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro człowiek nie potrafi stwierdzić co to za kolor, to nie dziwię się, że aparaty głupieją ;)

      Usuń
  10. Kolor jest ciężki do wyłapania naszym okiem, a co dopiero aparatem :) Uwielbiam Twoje paznokcie i to co na nich czarujesz :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny kolor, a wzorek nadaje mu dodatkowo charakteru i już nie jest taki pusty,..jest uzupełniony i idealny :) cudowne wzorki robisz, bardzo perfekcyjne :) i to na obu dłoniach :o

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor jak i zdonienie cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Idealny kolorek.Dokładnie taki jak lubię.Piękne zdobienie.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdobienie bardzo, ale to bardzo przypadło mi go gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny kolor i paznokcie, ale dużo lepiej bez tych wzorków:)
    Zapraszam do konkursu u mnie:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Widziałam ten lakier na żywo i nie wiem czy jest niebieski czy zielony. Raz go widzę tak, a raz tak.

    OdpowiedzUsuń
  17. piękny kolor :) strasznie mnie ostatnio napadło na niebieskości

    OdpowiedzUsuń
  18. przepiękny jest ;) szukałam go w drogerii, ale akurat tego koloru nigdzie nie bylo ;/

    OdpowiedzUsuń
  19. niesamowity kolorek :D a z tymi wzorkami wygląda wybornie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten kolor jest niezwykły, pierwszy raz się z takim spotkałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie tez, a przecież mam masę lakierów ;>

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.