wtorek, 25 czerwca 2013

Siatka z negatywem

Po dniu pełnym pracy i emocji sił mam tyle co Kajtek napłakał, ale wydusiłam z siebie jeszcze obróbkę kilku zdjęć do posta. Tylko pisać już mi się nie chce wcale. Poza tym nie mam za bardzo co pisać, bo mani jest sprzed stu lat, czyli dokładnie z 10 czerwca i kompletnie nic nie pamiętam z malowania ;p Z  notatek widzę, że jasny lakier to dwie warstwy Essence Colour&Go 32 Gold Rush (stary, wycofany już dawno ze sklepów), którego wysychanie przyspieszyłam warstwą Poshe. Stemple wykonałam krwistym lakierem Konada (do stempli oczywiście) używając blaszki Bundle Monster BM-310. Ponieważ wzory z płytek BM są niestety zbyt wąskie jak na moje kciuki, więc musiałam je sztukować. Niestety wyszło mi to krzywo i za bardzo rzucało się w oczy, więc łączenie ukryłam pod różą. Z założenia miała być beżowo-złota, a wyszła taka jak widać. Na zakończenie wszystkie paznokcie pociągnęłam topem Konada, a czerwone dodatkowo zmatowiłam.
No i popatrzcie, jednak się rozpisałam XD





 Zdjęcia w sztucznym świetle
 


43 komentarze:

  1. fajna krateczka, chce juz moje płytki! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zdecydowanie mnie się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet złotko w takim wydaniu mi odpowiada, ale i tak nie nałożyłabym tego koloru na swoje paznokcie :D Przepięknie prezentuje się to zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bosko.. kocham te Twoje róże:) nawet jeżeli mają coś zatuszonać...;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Całość wygląda świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Całe mani prezentuje się zjawiskowo, fajnie, że połączyłaś błysk z matem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mani interesujące, choć nie dla mnie. A zdjęcia bardzo przyjemne dla oka, więc wysiłki nie poszły na marne :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Eh.. ja od tygodnia nic nie wrzucałam na bloga.. Paznokcie maluję, fotki nawet robię, ale nie mam kiedy ich obrobić :( Dolina.. Coś czuję, że w wakacje takie przestoje będą u mnie częstsze niestety..

    No.. Wyżaliłam się, to teraz mogę skomentować mani ;)
    Całość bardzo mi się podoba, różyczka dodaje mu tylko uroku.. A za dosztukowywanie to ja się raczej nie zabieram, bo w życiu bym nie trafiła ;)

    Ps. Harlow jeszcze nie wysłany.. Czekam na maila..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miewam takie okresy, że chomikuję zdjęcia mani, a obrobić nie ma kiedy, wiem co czujesz :)

      Usuń
  9. m.in. dlatego ostatnio skróciłam pazur :) póki co dorobiłam się tylko Konadów i nie wszystkie mi obstraczają płytkę :/ skąd masz krwisto czerwony? ja mam jakiś taki stonowany czerwony (hmmm...?)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na długość jeszcze mi wystarczyło stempla, to na szerokość jest za mało przy kciukach >_<

      Usuń
  10. Przepięknie wyszło, kojarzą mi się królewsko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ale to bardzo mi sie podobają!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne, ale od razu ze świętami Bożonarodzeniowymi mi się skojarzyło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam, że pojawią się takie skojarzenia :D

      Usuń
  13. Muszę w końcu zainwestować w Konada, bo efekty piękne można uzyskać!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo subtelny efekt, a jednocześnie przykuwający uwagę. Dość świąteczne barwy :D Podoba mi się to, jak użyłaś tutaj stempelków :)

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowne paznokcie, jestem fajnką Twojego talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz zawsze pięknie zrobione zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super blog i świetne posty! <3 świetnie czyta się Twoje recenzje!
    Będziemy tu często zaglądać!
    Zapraszamy również do polubienia nas na Facebook - MUA Make Up Academy Polska - już wkrótce nasza marka zawita na polski rynek!
    Zapraszamy do wspólnego odliczania i brania udziału w wielu konkursach, które dla Was szykujemy :)
    z pozdrowieniami MUA Polska

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładny mani, aż się dziwię, że dopiero teraz je pokazujesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpierw musiałam pokazać przynajmniej część Lakierowego Boxa ;)

      Usuń
  19. Pięknie to wygląda. Kojarzy mi się z teatrem

    OdpowiedzUsuń
  20. rozpisałaś się i narobiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. mani doskonały, ta elegancja. ah cudowny ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. prześlicznie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.