czwartek, 18 lipca 2013

Belgian Chocolate

Nie da się ukryć, że ostatnio się zleniłam strasznie przy malowaniu mani i nie chce mi się tworzyć nawet nieskomplikowanych wzorów. Wystarczy, że pomaluję paznokcie jakimś efektownym lakierem. Ale same powiedzcie, po co szpecić wzorami takie piękne holo jak to, które chcę Wam dzisiaj pokazać ;p
Glitter Gal Belgian Chocolate to niesamowite brązowe holo. Nie mam nic przeciwko brązom na paznokciach, chociaż w sumie rzadko nimi maluję, ale ten lakier na pewno nie pójdzie w odstawkę. Do idealnego krycia wystarczą dwie warstwy. Schnie w przyzwoitym czasie i nawet mu topu nie dodałam.









32 komentarze:

  1. waw świetny taka cocacola ; )
    http://to-co-daje-szczescie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak też mi się skojarzyło, pierwszy raz widzę takiego holosa :D

      Usuń
    2. pić mi się przez Was chce ;p
      reklama podprogowa XD

      Usuń
  2. rzeczywiście, jest bardzo ładny
    rzadko spotykany :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładniusi, tylko czemu taki niebotycznie drogi?? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo z Australii XD i w dodatku ta wielka butla >_<

      Usuń
  4. Sama nie wiem co o nim myślę. Spojrzałam na pierwsze zdjęcie i stwierdziłam, że mi się nie podoba :D Patrzę dalej i myślę, że jednak coś w nim jest fajnego :D Podsumowując mam mieszane uczucia co do tego lakieru :D Pięknie się błyszczy, ale kolor raczej nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolor, ale w ogóle nie przypomina mi czekolady... :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Brązowy holo a to niespotykane!

    OdpowiedzUsuń
  7. przecudowny, ale czarujesz tymi holo *_*

    OdpowiedzUsuń
  8. no no, kolor jak na brąz których w ogóle nie lubię i w ogóle nie używam to kolorek jest śliczny i przyznam, że takim brązem to bym na pewno nie pogardziła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy brąz, który naprawdę mi się podoba. Chyba trochę w bordo wpada. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przez to holo, to on we wszystko wpada ;)

      Usuń
  10. piękny kolor i idealnie pomalowane paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny, zakochałam się w nim <3

    OdpowiedzUsuń
  12. <3 *.*
    Mój Enchanted Polish Hot Chocolate jest pewnie identyczny!
    Cudny i ...smakowity ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny kolor. Czas na mój pierwszy hololakier :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też nie noszę często brązów, chociaż nic nie mam przeciw nim ;) a ten jest cuudny, no ale holo dodaje masę uroku, więc nie może być inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wygląda na paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
  16. wow, jest idealnie błyszczący <3 istne cudeńko <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie przepadam za brązami, ale taka holo wersja jest smakowita ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się ten kolor,ładny na wieczorne wyjścia;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ojaa, belgijską czekoladę kocham zarówno na języku, jak i na paznokciach, z tego, co tu pokazałaś - prześliczny jest ten lakier!

    OdpowiedzUsuń
  20. cudowny, bardzo rzadko podobają mi się lakiery, które mają cokolwiek wspólnego z brązem, ale ta wersja jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.