wtorek, 9 lipca 2013

Cosmic Rainbow

Zaczynam mieć dość lakierów, które na zdjęciach wychodzą zupełnie inaczej niż powinny >_< Nawet szukałam ostatnio czegoś na temat fotografowania fioletowego, który wychodzi na niebiesko, ale znalazłam tylko mądry opis takiego zjawiska, z którego zapamiętałam, że nazywa się to na m ;p Może lepiej przyjmijcie, że na zdjęciach większość niebieskości to fiolet (większość, ponieważ środek efektu holo to jednak niebieski) ;)


Dance Legend nr 10 Cosmic Rainbow z serii New Prism to piękny fiolet, którego moc holograficzna w słońcu i sztucznym świetle nokautuje. Malowało mi się nim nieźle, chociaż nie idealnie. Jak dla mnie konsystencja i dosyć szeroki pędzel nie współgrają, chyba doleję mu przed następnym użyciem kropelkę rozcieńczalnika. Pełne krycie uzyskałam po nałożeniu dwóch cienkich warstw (jedna gruba niektórych by pewnie zadowoliła). Ponieważ nie miałam czasu czekać aż wyschnie dołożyłam mu warstwę Poshe. Jak chyba widać na zdjęciach mocy holowatości Poshe nie zepsuło.

Zdjęcia w słońcu





 Zdjęcie w cieniu

59 komentarzy:

  1. eh piękny jest, farciara z Ciebie że masz DL ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko kieszeń mnie od tego fartu trochę rozbolała ;)

      Usuń
  2. ... Color Club się chowa :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Holograficzne lakiery są odjazdowe! A ten jest piękny ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne są te holo DL, niebawem pokażę światu Optical Illusion i mam ochotę na jeszcze jakieś sesese... ja zauważyłam minimalne, ale jednak osłabienie efektu holo po jednej warstwie SV :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopuszczam możliwość, że minimalnie coś się zmieniło. Możliwe, że kiedyś to sprawdzę. Ostatnio wypróbowałam Poshe na belgijskiej czekoladzie od Glitter Gal i nie tyle zmieniło się holo, co cały lakier dostał zupełnie innego odcienia O.o Wyszło na to, że dzięki temu mam dwa czekoladowe holo XD

      Usuń
  5. szalony lakier:D świetny:) ja mam ostatnio problemy z fotkami pomarańczowych lakierów.. koszmar:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to zjawisko pewnie też ma swoją nazwę ;) szkoda, że rozsądnych i prostych sposobów na nie nikt nie wymyślił :(

      Usuń
  6. Wow!!! Jestem pod wrażeniem. piękny!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Powalił mnie na kolana, cudo!

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny jest! tylko gdzie go kupić? oto jest pytanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ebay'u albo stronie dance legend ;p

      Usuń
  9. Cuuudo.. musisz mi takie rarytasy pokazywać właśnie jak staram się zebrać do kupy swoje zamówienie w DL??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zemsta za to, że mi smutno, że się do tego zamówienie nie mogę dołączyć ;p

      Usuń
    2. Piękny :) Uwielbiam holo, za to nie ogarniam jak DL zamówić. Gdyby ktoś robił zamówienie, czy mogłabym się dołączyć ?

      Usuń
    3. Również chciałabym się dołączyć do zamówienia DL, bo ten holo jest super!

      Usuń
    4. yasinisi robiła zamówienie, ale chyba już listę zamknęła :(

      Usuń
  10. Lakier prezentuje się genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. OMG jaki piękny!! <3 <3 <3 Chcę!! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Coś musi być na rzeczy z tymi Nikonami, bo mój aparat też nie odzwierciedla odpowiednio kolorów i bardzo mnie to wkurza, bo poprzedni aparat rzadko kiedy się mylił, nawet z fioletami. Nie ma zasady, czy na obiektywie Nikona, czy na Twoim Tamronie - oba mylą odcienie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam sony ;p ogólnie lustrzanki cyfrowe jakoś tam inaczej rozkładają barwy i może się okazać, że to co oko widzi jako np. fiolet w rzeczywistości jest połączeniem niebieskiego i fioletu i aparat wychwytuje właśnie niebieski >_<

      Usuń
  13. zamówiłam go sobie, mam nadzieję, że będę zadowolona bo prezentuje się świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. ale mega kolor ;) a ten efekt holo powala ;]

    OdpowiedzUsuń
  15. o matko! zatkało mnie :) chcę, pragnę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. holo jak holo... BOSKIE :P
    powiedz mi lepiej coś o wodnej bazie pod holografiki, bo ja nie wiem co to?? O_o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wodna baza, to po prostu baza o innym składzie, wymyślona specjalnie pod holosie, na szczęście nie wszystkie jej potrzebują, te z dance legend nie potrzebują, da się nimi po zwykłej bazie malować, ale np. z layli potrzebują bardzo, bo po zwykłej bazie jak malujesz, to lakier się ściąga, robi góry i doliny, a po wodnej maluje się nim normalnie

      Usuń
  17. piękny!! właśnie się zastanawiam które lakiery z tej kolekcji chcę :p i myślę nad nim ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakby mnie było stać, to całą kolekcję bym brała ;)

      Usuń
  18. niesamowity efekt, przepiękne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny, i do tego mocne holo - zaśliniłam się =P

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeju, ale cudowny kolorek! Ta firma ma genialne odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. piękny holograficzny efekt i kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Saaaaamłeeeer ołwer de rejnboł, naa naa naaaaa...
    Piękny jest!! Nawet jeśli zdjęcia nie oddają pełni jego krasy.

    OdpowiedzUsuń
  24. Obłędny lakier, nie mogę się na niego napatrzeć.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.