sobota, 13 lipca 2013

Kismet

To już kolejny raz, kiedy pluję sobie w brodę, że nie porobiłam notek przy robieniu mani. Kiedy ja się wreszcie nauczę >_<"
Jednego jestem pewna: jasne holo to Color Club Kismet z kolekcji Halo Hues. Co do reszty to strzelam, że warstwy dałam dwie i pewnie wrzuciłam na niego Poshe, bo jak zwykle się spieszyłam ;p Ciemne holo to powinien być Dance Legend Robots vs Humans z kolekcji New Prism, również dwie warstwy i Poshe. 
Od dzisiaj zacznę robić notatki, chyba nawet dorobię notatki mani, których jeszcze nie pokazałam, póki pamiętam co i jak ;)

Zdjęcia w słońcu







Rzut oka na lewą dłoń

 Rzut oka na prawą dłoń

I jeszcze zdjęcie w cieniu

27 komentarzy:

  1. aaaaaaaaaaaa przecudne, zwłaszcza CC *_* piękny odcień

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny, ale cieszę się że go nie brałam, myślałam że ciemniejszy jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam lakiery holo. Mam, co prawda, tylko jeden GOSHa ale wielbię wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie mam gosha, ale też go wielbię ;)

      Usuń
  4. holoszki są piękne. Jak nabędę pierwszy, to pewnie całymi dniami będę się gapić sobie na paznokcie ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudo! Holo w pełnej krasie... Kocham lakiery tego typu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne! Muszę sobie holosia sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wygląda fajnie :) dawno już nie malowałam holosiami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to maluj, póki lato i słońce (czasem) ;)

      Usuń
  8. Nie mam jeszcze ani jednego lakieru holo ale to chyba wkrótce się zmieni :)

    OdpowiedzUsuń
  9. właśnie zauważyłam, że jestem top spamerem, ups :)
    a jaką wodną bazę polecasz? co kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię takich spamerów ;D
      Ja mam bazę z the make up store, ostatnio jak nią malowałam, to strasznie mi pani odpryskiwał, więc niekoniecznie polecam ;)
      Używałam kiedyś bazy jessici i też działała. Myślę, że jak już jest wodna baza, to holosiami można po niej malować, a trwałość to rzecz indywidualna.

      Usuń
  10. ten jaśniejszy bardziej mnie się podoba:) chociaż sama chyba holo śrenio chciałabym nosić.. to trzeba lubić, a ja maruda jestem:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.