niedziela, 28 lipca 2013

Lakierowe BOXy: Donegal Beauty Shine nr 7138

Dzisiaj pokażę Wam drugi lakier firmy Donegal, pochodzący z lipcowego boxa, czyli Donegal Beauty Shine nr 7138.


Jeżeli chcecie poczytać obietnice producenta na temat serii Beauty Shine, to możecie zajrzeć do TEGO posta, albo na stronę sklepu Donegal. Przypominam jedynie, że cena lakieru o pojemności 6 ml na stronie sklepu wynosi 6,99 zł.

Po średnio przyjemnym malowaniu numerkiem 7121 do różowego egzemplarza podchodziłam sceptycznie. Na szczęście tym razem poszło trochę lepiej ;) Konsystencja lakieru bardziej trafiła w moje gusta, nie za rzadka, nie za gęsta. Do całkowitego krycia wystarczyły mi dwie warstwy i przy drugiej nawet obyło się bez większych smug. Schnięcie oceniam jako niezłe. Szkoda tylko, że znowu lakier podkreślił nierówności mojej płytki ;p Nie zanotowałam odbarwienia płytki.

 Zdjęcia w słońcu
 

W ramach ozdoby dołożyłam tym razem warstwę Essence 02 Julia z serii Twins Glitter Topper. Dla wyrównania płytki dołożyłam jeszcze warstwę Poshe.



 Zdjęcia w słońcu


Lakierowe BOXy to akcja zorganizowana przez Polskie Lakieromaniaczki, którym szefują Panna Marchewka i Tamit24. Regulamin akcji możecie znaleźć TUTAJ.



I jeszcze dziewiątka dziewczyn, które też zostały wybrane do testowania :]

RedRouge - Red Rouge Nail Art
kleopatre - Riki, tiki... kosme-tiki
bopp - Nails Art by Bopp
B. - B for Beautiful Nails
aalimkaa - Blog Aalimkaa
Amethyst.. .- AmethystBlog
Kabodreams - Kabodreams
puszka - Blogowanie Puszki
pepper - Pepper and Coco

Serdecznie zapraszam na ich blogi :D

19 komentarzy:

  1. Bardzo ładny ten kolorek :) Ja posiadam o ton jaśniejszy (7137) - właśnie z nim miałam niezły problem z jego nałożeniem :P Z całej trójki, którą dostałam niebieski spisał się u mnie najlepiej. Aż trudno uwierzyć, że lakiery tej samej firmy i serii tak różnią się między sobą jeśli chodzi o krycie czy nakładanie :) Bardzo podoba mi się jak go ozdobiłaś -niby niepozorny Topper, a jaki fajny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie całość wygląda naprawdę uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z topem wygląda rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny! Ostatnio uwielbiam takie kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny mani :) śliczny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  6. różów już u mnie jest dostatek i Julia też jest :)
    z Donegal mam problem, niby mnie kuszą, ale jakoś ich nie kupuję, jak je widzę :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki troszkę zwyklaczek jak dla mnie, zyskuje dopiero z topperem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z topem to fajne wakacyjne połączenie

    OdpowiedzUsuń
  9. kolorek ładny, ale wygrywa ten top! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo przyjemny kolor.. z topem podoba mi się dużo bardziej.. stał się wesolutki:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsza wersja śliczna :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny, ale druga opcja mi się bardziej podoba ;>

    OdpowiedzUsuń
  13. Suuuper wesoły i letni :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.