środa, 31 lipca 2013

Lakierowe BOXy: Donegal Beauty Shine nr 7139

Ostatni dzień lipca i ostatni produkt z lipcowego boxa, czyli Donegal Beauty Shine nr 7139. Fajny zbieg okoliczności ;)


Jeżeli chcecie poczytać obietnice producenta na temat serii Beauty Shine, to możecie zajrzeć do TEGO posta, albo na stronę sklepu Donegal. Przypominam jedynie, że cena lakieru o pojemności 6 ml na stronie sklepu wynosi 6,99 zł.
Z trzech lakierów firmy Donegal, które dostałam do testowania ten przypadł mi najbardziej do gustu. Malowanie nim było najprzyjemniejsze, a kolor najbardziej mi odpowiadał. Do pełnego krycia potrzebowałam dwóch warstw i tylko na pierwszej pojawiły się smugi. Lakier wysechł z błyskawicznym tempie, chociaż na porządne utwardzenie trzeba było trochę poczekać. Zmywał się bezproblemowo (jak to krem) i nie odbarwił mi płytki (używam zawsze bazy). Wg moich oczu lakier jest rozbielonym fioletem, natomiast aparat namiętnie wychwytywał w nim niebieskie tony ;)

 Zdjęcia w słońcu

Zdjęcia w cieniu

 Nie mogłam tego lakieru nie ozdobić, aż się prosił o jakiś wzór ;) Zdecydowałam się na wymalowanie farbami akrylowymi kwiatowego motywu, który utrwaliłam bezbarwnym topem. Sorry za zalew zdjęć, ale sesja fotograficzna mi się udała i nie potrafiłam się ograniczyć wybierając zdjęcia ;)












 Lakierowe BOXy to akcja zorganizowana przez Polskie Lakieromaniaczki, którym szefują Panna Marchewka i Tamit24. Regulamin akcji możecie znaleźć TUTAJ.



I jeszcze dziewiątka dziewczyn, które też zostały wybrane do testowania :]

RedRouge - Red Rouge Nail Art
kleopatre - Riki, tiki... kosme-tiki
bopp - Nails Art by Bopp
B. - B for Beautiful Nails
aalimkaa - Blog Aalimkaa
Amethyst.. .- AmethystBlog
Kabodreams - Kabodreams
puszka - Blogowanie Puszki
pepper - Pepper and Coco

Serdecznie zapraszam na ich blogi :D




48 komentarzy:

  1. śliczne, delikatne zdobienie

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny kolor, a kwiatuszki bardzo fajnie się prezentują. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny odcień lakieru, a kwiatki dosłownie prześliczne! zazdroszczę ogromnego talentu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna kolorystyka :) a i kwiatuchy urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kwiatuszki prześliczne a i kolorki fajnie dobrane. cudne zdobionko<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdobienie,a ten delikatny kolorek bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale śliczny pastel, ale wzorek jeszcze lepszy, jak z płytki! Taka precyzja, podziwiam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze kwiatuszki :) Chociaż takie kolory na moich paznokciach by się nie sprawdziły...

    OdpowiedzUsuń
  9. ale ten mani słodko wygląda! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. królowo!! śliczności... :)
    akwarele?? hmmm... czy są łatwiejsze w obsłudze niż akryle??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ups >_< upał mi się na mózg rzucił, oczywiście, że akrylami malowałam ^^"

      Usuń
  11. Piękny kolorek, bardzo mi się podoba również zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dlaczego ja przy każdym Twoim zdobieniu muszę zbierać szczękę z podłogi?? Jak Ty robisz takie śliczne kwiatki?? Może zaczniesz tutoriale robić dla takich beztalenci jak ja?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak kiedyś zrobiłam tutka z malowania kwiatków to miałam pełno komentarzy typu "i tak mi nie wyjdzie" ;p

      Usuń
  13. przepiękny kolorek :) oczarowałaś mnie całokształtem <33

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana powiedz mi proszę jak Ty to robisz, że Ci się udaje tak precyzyjnie tymi akrylami malować (chodzi mi głównie o kreski).. Ja nie jestem w stanie nawet cienkim pędzelkiem takich ładnych kresek zrobić :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jak bardzo masz cienki pędzelek? bo ja sobie znalazłam numer 000 w sklepie dla plastyków a i tak chciałabym cieńszy; oprócz pędzla musi być jeszcze dobra farba, za gęsta się źle nakłada, a za rzadka zbiera się czasem w kropelki

      Usuń
  15. piękny wzór! aż nie mogę uwierzyć że tak precyzyjne zdobienia można wykonać... talent!

    OdpowiedzUsuń
  16. oj tutoriale to by się przydały :) piękne są i miło się ogląda te zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie wiem czy by pomogły, ale zobaczę co się da zrobić, pod warunkiem, że upały wreszcie odpuszczą, bo już siły nie mam ;p

      Usuń
  17. You have always so much wonderful pictures! I don´t how you do it but they look amazing :)) And I think I want to eat some blueberries now :S

    OdpowiedzUsuń
  18. Zazdroszczę Ci umiejętności tak pięknego ozdabiania paznokci, cudowne są :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolor jest piękny - kolejny z tych niewielu, które chciałabym mieć - nawet bez najmniejszej dawki shimmera.
    ...a już zwłaszcza z takim zdobieniem <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Borówki mogłabym kilogramami jeść :)

    OdpowiedzUsuń
  21. a tam lakier... Te Twoje kwiaty mogę podziwiać i podziwiać.. :) dopóki nie przeczytałam notki myślałam, że to stemple... Pięknie wyglądają zdjęcia z borówkami.. bardzooo fajny pomysł. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Korzystam z wszystkiego co w kuchni znajdę ;)

      Usuń
  22. cudowny kolor, mam identyczny z Revlona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem możliwe, nie mam porównania ;)

      Usuń
  23. Najpiękniejszy odcień fioletu ever!

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam ten lakier i jestem z niego bardzo zadowolona :) Wzorek jak zwykle wykonany z czystą precyzją.

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękny kolor i cały mani! Dasz wiarę, że myślałam, że to naklejki??? :DD A tutaj ślicznie i precyzyjnie namalowane, jestem pod wielkim wrażeniem! :)
    Dodaję do obserwowanych, Optymistyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam filiżankę o prawie identycznym zdobieniu :o

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.