środa, 3 lipca 2013

Lakierowe BOXy - lipcowa paczka

Mówiłam Wam wczoraj, że dostałam już lipcową paczkę z Lakierowego BOXa? No pewnie, że mówiłam :D To teraz ją pokażę. Z tego co zauważyłam boxy tym razem nie są identyczne, więc będzie ciekawiej i więcej do oglądania, chociaż w paczkach mniej :>



No to zaczynam historię obrazkową ;)

 Koperta, którą wręczyła mi pani listonosz wyglądała niepozornie, 
ale od razu wiedziałam co to jest ;> 
Poza tym poznałam ten charakterystyczny dla Tamit24 zawijas pod adresem ;)
 Doceńcie moje opanowanie, że nie rozerwałam koperty przed ustawieniem całego fotograficznego sprzętu ;)

 Powiem więcej,otworzyłam kopertę bardzo ostrożnie, 
żeby zdjęcie z wypadającymi paczuszkami wyglądało czysto i schludnie.

 Paulina chyba bała się, że z ciekawości będziemy paczki rozszarpywać zębami, 
więc podpisała nam co znajdziemy w środku ;p
Chyba wszyscy zauważyli, że lipiec upłynie z marką Donegal.

 Zdjęcia z rozszarpywania paczek sobie odpuściłam, 
ale pokazuję pobojowisko, żebyście poczuły co się tam działo.

 Pierwszy rzut oka na pyszności z boxa.

 Torebka, w którą były zapakowane lakiery nie przeżyła i pękła pod spodem, 
dzięki czemu moglam zrobić to urocze zdjęcie.

 Lakiery Dogenal miałam okazję pierwszy raz oglądać na żywo 
i powiem Wam, że te buteleczki razem wyglądają bardzo zachęcająco. 
W dodatku Paulina świetnie wybrała mi kolory, wszystkie mi się bardzo podobają :D

 7121

 7138

 7139

 Urocze naklejki 3D 
(pewnie jak użyję posypią się komentarze, że w sam raz na walentynki XD)

Dwustronna polerka do paznokci o nietypowym kształcie. 
Zaraz będę drastycznie skracać swoje paznokcie, 
więc polerka od razu pójdzie do testowania :>

KONIEC

Przypominam, że Lakierowe BOXy to akcja zorganizowana przez Polskie Lakieromaniaczki, którym szefują Panna Marchewka i Tamit24. Regulamin akcji możecie znaleźć TUTAJ.



I jeszcze dziewiątka dziewczyn, które też zostały wybrane do testowania :]

RedRouge - Red Rouge Nail Art
kleopatre - Riki, tiki... kosme-tiki
bopp - Nails Art by Bopp
B. - B for Beautiful Nails
aalimkaa - Blog Aalimkaa
Amethyst.. .- AmethystBlog
Kabodreams - Kabodreams
puszka - Blogowanie Puszki
pepper - Pepper and Coco

Serdecznie zapraszam na ich blogi :D

35 komentarzy:

  1. Lakiery Donegal lubię. A kolory dostałaś cudne ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wiem czy lubię, nie miałam okazji próbować ;)
      W ogóle to się zastanawiam gdzie stacjonarnie można je kupić, bo produkty donegal widziałam głównie w naturze, ale na lakiery nigdy nie trafiłam.

      Usuń
  2. Śliczne kolory lakierów... i te naklejki tez bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te pastelowe lakiery są cudowne! Z chęcią zobaczyłabym 7138 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że trafił się nam podobny zestaw :) Tylko moje naklejki są inne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cuda :) Mam ten fiolecik, jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. róż i zieleń piękne. :) a te naklejki są super, żadna siła ich nie zerwie z paznokci. zmyć je też jest ciężko. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? Już się boję zmywania XD

      Usuń
    2. no właśnie tego jestem ciekawa... czekam niecierpliwie na opinię o naklejkach :) będzie się działo XD

      Usuń
  7. o cudne pastele. ostatnio na takie choruję

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolory lakierów bardzo mi się podobają :) Miłego użytkowania!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie miętowy kolorek...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie on bardziej pistacjowo wygląda ;)

      Usuń
  10. ooo pokaż najpierw miętę!!! wygląda na dokładnie taką, jakiej szukam *.* super, że teraz paczki są różne, ciekawie będzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym powiedziała, że to pistacja bardziej ;) Mogę pokazać jako pierwszy, w sumie najbardziej mi się z nich podoba :>

      Usuń
  11. lubię te minilakierki Donegal :>
    trzeba było zbić jedną z buteleczek i rozlać po kopercie, byłby szum a więc staty wyższe, naprawdę muszę Ci to mówić? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedy mi się podobały wszystkie ;_; może w następnej paczce znajdę jakąś ofiarę :D
      Ty mi lepiej powiedz gdzie te lakiery się kupuje, bo nie widziałam jeszcze na żywo ;>

      Usuń
    2. ja to mam akurat z www ale w małych, osiedlowych drogeriach widywałam Donegal choć czy były tam akurat te lakierki to tego nie wiem :>

      Usuń
  12. Ale fajnie, że tym razem paczki się troszkę różnią :D Nie będzie w kółko tego samego :P Piękne kolory lakierów, chociaż ja na swoje narzekać nie mogę, bo są cudowne :D Naklejki mi się Twoje podobają - jestem ich bardzo ciekawa. w kilku komentarzach u mnie i zresztą widzę,że także u Ciebie dziewczyny ostrzegają przed uciążliwym ich zmywaniem, zrywaniem, dłubaniem...sama nie wiem jakie słowo będzie tutaj odpowiednie :D Przykleimy to się przekonamy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już się boję tego zmywania, mam nadzieję, że tylko tak straszą XD

      Usuń
  13. Urocza paczuszka! Czekam na testy. :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne kolory :D chyba moje ulubione :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny boxsik, fajny..
    Zaciekawiły mnie te naklejki.. Dobrze myślę, że to jakby forma koronki pod którą będzie widać lakier bazowy??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze myślisz. Wyglądają na takie "gumowe" lekko, ale jeszcze ich nie odpakowywałam :)

      Usuń
    2. Ten konkretny wzór jakoś super mi się nie podoba, a i na stronie nie widziałam zbytnio wyboru tego typu naklejek, ale sam zamysł jest ciekawy.. Czekam aż pokażesz je na pazurkach..

      Usuń
  16. cudowne kolorki ;)
    i jak zawsze piękne zdjęcia, nawet głupim papierkom potrafisz wyczarować piękną fotografię ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem takie głupie papierki lepiej mi wychodzą ;)

      Usuń
  17. Te naklejki mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja bym nie była tak powściągliwa jak Ty:) Rozerwałabym paczkę zębami ;P Śliczne kolory lakierów Donegal.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.