poniedziałek, 15 lipca 2013

Lakierowe BOXy: My Secret Matte Effect Top Coat

Najwyższa pora wykończyć pokazywanie produktów z czerwcowego Lakierowego BOXa. Dzisiaj na tapecie będzie My Secret Matte Effect Top Coat.






Lakiery My Secret można kupić w w drogeriach Natura w cenie 7,99zł za 10 ml butelkę. Nie sprawdzałam tego, ale widziałam top na tej samej półce co resztę kolorowych lakierów, więc jego cena powinna być podobna.

Informacja z butelki:

Matowy utrwalacz manicure
Lakier nawierzchniowy nadający matowe wykończenie. Zapobiega uszkodzeniom manicure i przedłuża jego trwałość.

Nie jestem jakąś wielką fanką matowego wykończenia, ale lubię czasem zrobić sobie takie paznokcie. Najlepszym wyjściem dla mnie jest zastosowanie matującego topu. Ma on wiele zalet, m.in. możemy pokryć nim dowolny lakier, miks lakierów, naklejki albo wzorek wykonany ręcznie lub stemplami i uzyskać bardzo ciekawe efekty. Jadnak dla mnie najważniejsze jest to, że mogę najpierw zrobić mani w sposób dla mnie tradycyjny, czyli utrwalony zwykłym topem, chroniącym wycieranie się kolorowego lakieru o papiery, które w pracy przekładam, a dopiero później wykończyć go na matowo. Przy lakierach, które z założenia mają matowe wykończenie wiecznie zostawiałam na wszystkim ślady >_<
Tyle tytułem wstępu.
Pierwszy raz użyłam topu My Secret w tym mani:


Od razu stwierdziłam, że nie będzie to mój ulubiony top matujący, przede wszystkim dlatego, że dla mnie on nie do końca matuje, daje raczej wykończenie zbliżone do satyny. Nie jest ono złe, może się podobać, ale ja po prostu wolę coś bardziej matowego.
Postanowiłam pokazać Wam jak się prezentuje przy China Glaze Matte Magic na przykładzie dwóch wykończeń, które najczęściej matuję, czyli glassfleck i flakies.

Zoya Valerie (1 warstwa)


Zoya Valerie z matami
 CG, MS, CG, MS


Orly Le Chateau (2 warstwy) + Zoya Opal (1 warstwa)


Orly Le Chateau (2 warstwy) + Zoya Opal (1 warstwa)
 
CG, MS, CG, MS

Wprawne oczy powinny dostrzec różnicę między topami, szczególnie na Valerie. Jak widać top My Secret zmienia wygląd lakieru, jednak same musicie stwierdzić czy w taki sposób jakiego szukacie :)



Przypominam, że Lakierowe BOXy to akcja zorganizowana przez Polskie Lakieromaniaczki, którym szefują Panna Marchewka i Tamit24. Regulamin akcji możecie znaleźć TUTAJ.



I jeszcze dziewiątka dziewczyn, które też zostały wybrane do testowania :]

RedRouge - Red Rouge Nail Art
kleopatre - Riki, tiki... kosme-tiki
bopp - Nails Art by Bopp
B. - B for Beautiful Nails
aalimkaa - Blog Aalimkaa
Amethyst.. .- AmethystBlog
Kabodreams - Kabodreams
puszka - Blogowanie Puszki
pepper - Pepper and Coco

Serdecznie zapraszam na ich blogi :D

35 komentarzy:

  1. hmm ciekawy. ale rzeczywiście to bardziej taka satyna. ja jeszcze matowego lakieru nie mam, ale tak mi się podoba że w końcu na pewno jakiś dorwę ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. mi efekt się podoba :)na pewno się za nim rozejrzę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten top, ale nie zachwyca :P Zły nie jest, ale widać go tylko na gładkim lakierze wg mnie... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się zdziwiłam, że na flejkach całkiem fajnie wygląda ;P

      Usuń
  4. Mam identyczne odczucia, to bardziej satyna niż mat.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny efekt po użyciu tego Top Coat'a :) Muszę zakupić :D

    OdpowiedzUsuń
  6. widziałam go już gdzieś w akcji i mam podobne zdanie.. to bardziej satyna a ja szukam czegoś takiego jak pokazałaś dla porównania..może kiedyś się dorobię chineczki.. bo efekt jest cudowny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z topów które przetestowałam najbardziej mi Chinka właśnie pasuje :) Mogłaby być tylko tańsza, bo to straszne maleństwo :/ Ale widziałam na http://alphanailstylist.pl/ zniżkę 10% przez całe wakacje, więc jest szansa na tańsze zakupy ;>

      Usuń
    2. jak nie kosztuje 5 zł( a na pewnie tyle nie kosztuje :P) to nawet tam nie zaglądam:D na moje szczęście nie jest tym razem przykro bo wolę połysk...oj mi się zbiera tych zakupów jak w końcu wygram w totka:D

      Usuń
    3. jak uda mi się wyjśc poza teren osiedla, to tak.. :D

      Usuń
  7. Efekt jest mega! Uwielbiam matowe pazurki, miałam kiedyś taki top coat z essence, ale gdzieś się zakupił i chyba na ten się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też kiedyś miałam top matujący z essence ;)

      Usuń
  8. hejka ;D jestem u ciebie pierwszy raz i bardzo mi się tu podoba ;D

    co do topu. nie dawno kupiłam, ale tak jak dziewczyny pisały- to bardziej satyna niż mat ;D

    zapraszam do siebie ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja różnicę widzę.
    W prawdzie nie jest to mat idealny, ale daje ładny, subtelny efekt na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  10. no wlasnie zastanawialam sie milion razy czy go nie zakupic ale hmm.. chyba lepszy z Inglota :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy produkt, przydałby mi się ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna sprawa z tym topem, bo od czasu do czasu można zmatowić pazurki. Jednakże ciągle jestem wierna efektom z mocnym połyskiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja w sumie też, ale np. flejki świetnie w macie wyglądają ;>

      Usuń
  13. Ja już jakiś czas temu wpisałam sobie ten mat na moją listę, ale nie mogę się zabrać za zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie się prezentuje chociaż nie jestem fanką takich matowych topów ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Delikatnie matuje, ale i tak jest fajnie. Lepiej kupić jeden lakier, który matuje każdy inny, niż sto odcieni matowych lakierów ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Topy topami, ale mani Orly Zoya BOOOSKI :)

    OdpowiedzUsuń
  17. CG bije MS na głowę :P
    MS jest taki niedookreślony, wygląda jak "znoszony" matowy lakier po smarowaniu dłoni kremem

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.