wtorek, 2 lipca 2013

Lakierowe BOXy: My Secret nr 147 Lavender


Przyszedł czas na ostatni kolorowy lakier z czerwcowego Lakierowego BOXa i całe szczęście, bo wczoraj już w ręce mi wpadł lipcowa paczka ^^" Na szczęście było w niej mniej lakierów i szybciej się z nimi uwinę ;)

My Secret nr 147 Lavender

Lakiery My Secret można kupić w w drogeriach Natura w cenie 7,99zł za 10 ml butelkę. W stałej kolekcji można znaleźć 21 kolorów.

Informacja z butelki:

Nowoczesna, lekka formuła lakieru do paznokci zapewnia równomierne rozprowadzenie oraz zapobiega powstawaniu smug.
My secret 147 Lavender to lakier z rodzaju tych, których aparat oczywiście nie ogarnia >_< Na swatchowych zdjęciach postarałam się podkręcić kolor, żeby wyglądało to w miarę podobnie do rzeczywistości, na zdjęciach ze wzorkiem już sobie darowałam. Nazwa lakieru dobrze opisuje jego kolor, chociaż w zależności od oświetlenia może się on wydawać bardziej niebieski lub bardziej fioletowy. Malowało mi się bez problemów, chociaż niektórym może przeszkadzać pędzelek krótszy niż przeciętny. Do pełnego krycia wystarczyły mi dwie warstwy. Wysyłał nieźle, chociaż wolałabym, żeby szybciej się utwardzał.

 Zdjęcia w słońcu


 Zdjęcia w cieniu

Oczywiście nie mogła odpuścić sobie ozdobienia paznokci. Tym razem postawiłam na wzór znaleziony na YouTube na kanale YummyNails. Film znajdziecie TUTAJ. Ozdobiłam tylko cztery paznokcie, bo lewą ręką ledwie dawałam radę malować proste linie, lepiej wychodzą mi zawijasy XD Do malowania jak zwykle użyłam pędzelka i czarnej farby akrylowej.








 


Po raz kolejny przypominam, że Lakierowe BOXy to akcja zorganizowana przez Polskie Lakieromaniaczki, którym szefują Panna Marchewka i Tamit24. Regulamin akcji możecie znaleźć TUTAJ.




I jeszcze dziewiątka dziewczyn, które też zostały wybrane do testowania :]

RedRouge - Red Rouge Nail Art
kleopatre - Riki, tiki... kosme-tiki
bopp - Nails Art by Bopp
B. - B for Beautiful Nails
aalimkaa - Blog Aalimkaa
Amethyst.. .- AmethystBlog
Kabodreams - Kabodreams
puszka - Blogowanie Puszki
pepper - Pepper and Coco

Serdecznie zapraszam na ich blogi :D

50 komentarzy:

  1. czym zdobione? :) lakier, farbka akrylowa? ot z ciekawości pytam, ładnie to to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ah... ok widzę w etykietach :D

      Usuń
    2. Rzeczywiście zapomniałam napisać :) Farba akrylowa z empiku, idealnie czarna :>

      Usuń
    3. Akrylu akurat u mnie pod dostatkiem bom studentka sztuki, także o to martwić się nie muszę ^^

      Usuń
    4. Aaa to Ciebie pewnie całą można by było tym wymalować, a nie tylko paznokcie ;)

      Usuń
  2. uwielbiam ten lakier, pięknie go ozdobiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny kolor lakieru, ale moja uwagę od razu przykuło to zdobienie :) Świetne jest.

    OdpowiedzUsuń
  4. ale piękny kolor .. a zdobienie cudowne ;)) bardzo mi się podoba ; )
    obserwuję , loveandvanillascent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się spodobało :>

      Usuń
  5. Jak ja uwielbiam ostatnimi czasy takie kolory. Boski!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny ten kolor, mam podobny z Avonu :) Chociaż ten może ma w sobie więcej niebieskości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo jest dosyć podobnych odcieni. Sama miałam wrażenie, że mam coś bardzo podobnego od China Glaze, ale po przyłożeniu okazało się, że są całkiem inne ;)

      Usuń
  7. Bardzo ładny jest, też go posiadam :)
    Czy na twoim naprawdę pisze Levander? Myślałam, że zrobiłaś literówkę w tytule, ale widzę, że za każdym razem tak jest napisane, więc sięgnęłam po mój, żeby sprawdzić, bo firmy czasem robią literówki w nazwach. Mój się nazywa Lavender ;)

    Nie mogę wyjść z podziwu dla Twoich zdobień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że zrobiłam literówkę, a później ją sobie kilka razy wkleiłam w tekst, bo mi się powtarzać nie chciało ^^" Niestety mam zły zwyczaj przelatywać tylko wzrokiem nad tym co napisałam i nie zwracać uwagi na literki. Ale już poprawiłam, dzięki :)

      Usuń
  8. mam ten lakier i go uwielbiam! ma przecudny kolor :) jak zwykle zachwycam się Twoimi zdobieniami! cudne <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny kolor, muszę koniecznie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdobienie!
    A lakier mam i bardzo lubię, jeden z moich letnich ulubieńców, cudo. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mój kolor :) tylko nigdzie go dostać nie mogę :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku, jaki śliczny, zakochałam się!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeden z najładniejszych odcieni w kolekcji My Secret, strasznie mi się podoba :). Dziękuję za podanie linka do YouTube, bo z wielką chęcią przejrzę ten kanał :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wygląda z tymi zdobieniami :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne to zdobienie. Ładnie wygląda na tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładny kolor.. zdobienie jest boskie:) ja bymnawet jednego nie dała rady;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przy serdecznym palcu prawej ręki miałam już się poddać ;)

      Usuń
  17. Kurczę - trzeba będzie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam ten lakier i bardzo go lubię :) już w tamte wakacje był częstym gościem na moich pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale cudowny kolorek, zdobienie świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. O lakierze nie będę się rozpisywać - za to zdobienie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ładny kolor i fajnie urozmaiciłaś go tym delikatnym zdobieniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczny kolor! chyba muszę się wybrać do natury :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Great shade, reminds of CG Agent Lavender.. I love the accent nails too! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. zakochałam się w tym kolorze i wzorku <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.