wtorek, 30 lipca 2013

Różany ogród

Pół nocy nie spałam przez burzę (mam schiza przez gradobicie z zeszłego roku >_<), więc postanowiłam zacząć dzień od dodania notki, a później chyba pójdę odsypiać ;p
Dzisiaj mani, z którego jestem bardzo dumna i stwierdziłam, że muszę tak częściej malować paznokcie. Inspirację znalazłam w Nail Max i w sumie miałam ograniczyć się do ozdobienia tylko trzech paznokci na każdej dłoni, ale rozpędziłam się i ozdobiły mi się wszystkie ;P
Tło dla mani stanowi Orly My Beau z serii Love. Niestety nie potrafię nim malować bez smug, więc skończyło się na czterech warstwach i warstwie Poshe. 
Przy okazji: z przyjemnością zakupiłabym jakiś lepiej kryjący (albo przynajmniej nie smużący) lakier o podobnym kolorze, przychodzi Wam coś do głowy?
Na utwardzonych już paznokciach przy pomocy pędzli i miksu farb akrylowych wymalowałam kwiatki. Wzór oczywiście utrwaliłam bezbarwnym topem. 









 

I jeszcze inspiracja:


56 komentarzy:

  1. Ale cudne! Twoje zdobienia zawsze zapierają mi dech...

    OdpowiedzUsuń
  2. no nie, cudo! nie maluj tak ladnie bo wpędzasz w kompleksy zwykłych śmiertelników ;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak przestanę, to co będziecie oglądać? ;p

      Usuń
  3. w takim chodzilabym przez miesiac *.* taki retro :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja myslalam ze to naklejki! cos cudownego! niezła masz cieprliwosć szczegolnie przy tych małych elementach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. od dziecka puzzle układałam, może to przez to ;)

      Usuń
  5. o rany, ale pięknie!
    jak ja bym chciała tak malować! ja się cieszę jak zrobię paćkatą różyczkę a tu widzę róże jak prawdziwe i już mam doła :(
    kradnę fotkę jako inspirację, chcę malować takie różyczki jak Ty! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie chciałam nikogo dołować ^^"
      inspiruj się do woli :)

      Usuń
  6. Piękne! :)I rzeczywiście - wyglądają jak naklejki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. O mamo! jakie piękne! jak z jakiejś starej zastawy porcelanowej<3 Ty to zawsze nas powalisz swoimi pięknymi zdobieniami.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jezu HATSU !! *_______*
    nie mam słów...*_*

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne te różyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie zbieram szczękę z podłogi.. Może potem dam radę skomentować, bo póki co słów mi brakuje..

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne <3 Szkoda że nie potrafię tak malować... :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale ty masz talent :D Zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne i bardzo dokładne. Jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przecudnie wyglądają Twoje paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  15. są przepiękne! niemal identyczne jak z inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne, cały czas zastanawiam się nad kupnem farbek akrylowych

    OdpowiedzUsuń
  17. przepiękne zdobienie, uwielbiam takie wzory

    OdpowiedzUsuń
  18. przepiękne! niemal identyczne jak inspiracja :)

    OdpowiedzUsuń
  19. a ja naiwnie sądziłam, że moje różyczki Cię zainspirowały XD

    OdpowiedzUsuń
  20. rewelacja ^^ mój ulubiony motyw w przepięknym wykonaniu ^^

    OdpowiedzUsuń
  21. O.O
    :o
    tak teraz dokładnie wyglądam.
    MISTRZYNI!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Twoje różyczki są najlepsze ze wszystkich jakie widziałam, zazdroszczę umiejętności :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Tworzysz małe dzieła sztuki ^^ Cudowności!

    OdpowiedzUsuń
  24. Fantastyczne ! I na prawej ręce też wymalowane! podziwiam :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Ślicznie ;) podziwiam talent

    OdpowiedzUsuń
  26. muszę się skupić aby zamknąć buzię bo z wrażenia siedzę z otwartą. To jest istne cudo!

    OdpowiedzUsuń
  27. Twoje paznokcie to małe dzieło sztuki!

    nakolorowane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. co tu dużo pisać.. fenomanalny ten Twój ogród:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Pięknie to wygląda- subtelnie i elegancko. Jestem pod wrażeniem zdolności:)

    OdpowiedzUsuń
  30. zakochałam się w tym zdobieniu <3 jest cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Niesamowite! Jak filiżanka retro :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Te różyczki wyszły Ci perfekcyjnie :O wow!!! Piękne ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.