sobota, 27 lipca 2013

Rozwiązało mi się

Dawno, dawno temu, za siedmioma lasami... a nie sorry, to nie ta bajka ;p
Dawno temu, a dokładnie w marcu 2012 pokazywałam na blogu paznokcie z wymalowanym gorsetem. Dlaczego o tym piszę? Bo uwielbiam paznokcie z wiązaniami, sznurówkami i sama się nie mogę nadziwić, że od marca zeszłego roku nie zdecydowałam się na żaden mani z tym motywem. Na szczęście plątając się po blogu Nature Nails Nail Art by Tenshi no Hana trafiłam na TEN mani i poczułam potrzebę zmalowania czegoś podobnego. Akurat miałam ochotę na jakiś mocniejszy kolor, więc postawiłam na czerwień.
Nude nałożony na całą płytkę, to China Glaze Sydney Sand. Niestety lakier lubi mi trochę smużyć, więc potrzebowałam trzech cienkich warstw, żeby dostać idealne krycie. Nie sprawiał jednak większych problemów przy schnięciu. Na "końcówki" paznokci nałożyłam warstwę Orly Rock-It z kolekcji Mineral FX. Użyłam do tego jednego z moich pędzli do malowania, ponieważ pędzelkiem od lakieru uwalałabym sobie całą skórę wokół paznokci. Resztę detali wymalowałam cienkim pędzelkiem i czarną farbą akrylową. Całość wyrównałam i utrwaliłam warstwą Poshe.








 Zdjęcia w słońcu


32 komentarze:

  1. jak buciki baleriny! niesamowicie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez mi się z balerinkami skojarzyło :D Pięknie zmalowane!
      Ale fajny, puchaty futrzak! :)

      Usuń
  2. Być może daleko od tematu, ale piękne zdjęcia przedstawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kajtek <3 piękne zdobienie, zakochałam się!

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastyczne zdjęcia pięknych paznokci

    OdpowiedzUsuń
  5. hehe- ja poczatkowo myslalam ze to bedzie jakis post o kocie :D
    A pazurki przeliczne <3 szkoda ze nie mam takich zdolnosci manualnych :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne zdobienie, wygląda na dość pracochłonne i skomplikowane, może kiedyś sama się przekonam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. rozwiązłość na blogach się szerzy :D
    ja sznurówki odbijałam z płytki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoja wersja kolorystyczna podoba mnie się bardziej niż oryginał :)
    ogólnie pomysł super
    no i Kajtuś ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Super to wygląda, muszę kiedyś coś takiego zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajnie to wygląda! Nie jestem fanką zdobień, wzorków itd.,ale naprawdę tutaj mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolejne małe dzieło sztuki :D
    Widziałam oryginał wcześniej.. Pięknie Ci to wyszło..

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastycznie! Może i ja kiedyś spróbuję? ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. cudo, a paznokcie masz po prostu przepiękne. tylko pozazdrościć!

    i kot jaki spokojny.. moja to by się bawiła moją ręką i nici z dobrego zdjęcia ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trafiłam na dobry moment, sam przylazl i się w kadrze rozwalił XD

      Usuń
  14. IDEAŁ :) Nic dodać, nic ująć

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładne mani, podziwiam zdolności;)

    OdpowiedzUsuń
  16. wygląda mega :) zakochałam się w tym efekcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. a ja mam skojarzenie z burleską :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wyglądają tak baśniowo.. przecudowne balerinki.. uwielbiam Twoje zdobienia:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chyba wolę zawiązany, takie zboczenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. W pierwszej chwili skojarzyło mi się z rozsznurowanymi butami :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.