środa, 14 sierpnia 2013

Gdzie się pałętam?

Dzisiaj nie mam siły na nic. Ten dzień mnie wykończył całkowicie, jak ktoś jest ciekawy, to zapraszam na fanpage'a na fejsie, gdzie opisałam dzisiejsze "przygody". W każdym razie nie mam ochoty walczyć ze zdjęciami, a na czytaniu/oglądaniu skupić się nie mogę. W zasadzie powinnam się zająć przenoszeniem lakierów z drugiego helmera na wzorniki (pierwszy, bardziej napakowany, już zrobiony), ale ręce mi się trzęsą jak staremu alkoholikowi, więc nie ryzykuję pobrudzenia lakierami otoczenia ;p
Żeby jednak całkiem nie zmarnować dnia postanowiłam zgarnąć w jedno miejsce wszystkie moje "okołobologowe" konta, bo namnożyło ich się ostatnio jak grzybów po deszczu i potrzebowałam uporządkować mój stan posiadania.
 
Na początek wspomniany wcześniej fanpage bloga na fejsie.
Zdarza mi się o nim zapominać, ale ostatnio sporo się tam dzieje ;)



Konto na twitterze, które ostatnio traktowałam po macoszemu.
Wszystko przez to, że aplikacja na liska w nowej wersji przestała działać, a inne mi nie odpowiadały.
Na szczęście na smartphonie twitter mi fajnie chodzi, więc mam zamiar ten kanał ożywić ;)



Konto na bloglovin, które założyłam, bo wszyscy straszyli, że lista czytelnicza na bloggerze zniknie. 
Lista nie zginęła, ale  bloglovin okazał się świetnym narzędziem. 
Wreszcie wiem które posty zostały mi do przeczytania, a które już przejrzałam.
 Mam w jednym miejscu posty z inspirującymi mani i swatchami lakierów, które chciałabym kupić. 
Świetna sprawa, polecam :)



Konto google+, którego funkcjonalność nie do końca pojmuję.
Może przez to, że mało tam działających znajomych znalazłam ;p
No ale skoro się samo z siebie założyło, to postanowiłam się o nie zatroszczyć.



Konto na Instagramie założyłam 4 dni temu. 
I przepadłam ;p Już widzę, że szykuje się poważnie uzależnienie. 
Szkoda, że nie mam w komórce trochę lepszego aparatu
(albo tego co mam jeszcze nie potrafię lepiej obsługiwać) ;)



Na fali pałętania się po Internecie założyłam też konto na Pinterest
Przy okazji mocno się zdziwiłam, że tyle tam pinów z mojego bloga, dodanych przez obce jednostki. Poczułam się doceniona ;D
Poza tym  widziałam, że blok paznokciowy nieźle się tam rozwija,
więc zapowiada się niezłe miejsce do szukania inspiracji :)



Mam jeszcze konto na You Tube, ale służy mi tylko do gromadzenia ulubionych filmików z tutkami paznokciowymi, więc Wam go nawet nie podam. Do robienia filmików nic mnie nie zmusi, bo nie mam sprzętu ;p

Więcej kont nie pamiętam ;)
Odwiedźcie mnie na którymś czasem, cooooo? ;>
Ciekawa jestem na ilu Wy się plątacie ;p

14 komentarzy:

  1. ale Ciebie dużo wszędzie :P google jakoś mi się sam przyplątał, a reszta to czaaaarna magia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam internetowe ADHD ;)
      mi też się właśnie google+ samo przypałętało, ale coś go nie czuję ;p resztę ogarniam nawet ;>

      Usuń
  2. Followuję na insta i pintereście, to moje dwa nałogi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Polikontka normalnie z Ciebie :)
    Nieodmiennie podążam <3 na fejsie, bo to moje jedyne - oprócz YT i Blogiera - konto na portalu społecznościowym.

    OdpowiedzUsuń
  4. szalejesz, mam Cię na fejsie, twitterze i insta bo bloglovin cały czas nie ogarniam do końca ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bloglovin traktuję bardziej jako pomoc dla mnie niż wyjście do ludzi ;) taka lepsza lista czytelnicza bloggera ;)

      Usuń
  5. hehe dużo tego wszystkiego. ja google + nie ogarniam i bronię się przed nim.. twitter i pinterest tez nie dla mnie. bloglovin mam, ale ostatecznie nadal przegladam posty w bloggerze ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. postów na bloggerze od założenia konta na bloglovin nie oglądałam ;>

      Usuń
  6. Instragram niestety u mnie w tel nie chce być bo mam za mało pamięci z czego jestem zła, pinterest posiadam, Fb i bloglovin też, twittera nie mam i nie chce mieć google + mam i You tube mam prawie podobnie jak Ty jedynie co możesz robić to filmiki w wersji obrazkowej i to polecam na dobry początek jak robisz coś krok po kroku bo robisz piękne zdjęcia pewnie sprzęt masz dobry lub dobrą rękę więc pomyśl nad tym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama filmików w formie obrazkowej nie lubię, ale zaczęłam się zastanawiać, czy czasem nie pokazać od czasu do czasu sparklowania niektórych lakierów przy pomocy filmików z komórki ;)

      Usuń
  7. Ile tego :D Jaka ty światowa :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo całym światem zawładnę bwahahahaha... ;D

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.