piątek, 30 sierpnia 2013

Kropka, nawet nie jedna ;)

Kontynuuję pokazywanie ostatnich wielkich zakupów w akcji ;]
Żeby poszło szybciej znowu zrobiłam połączenie dwóch lakierów tym razem Golden Rose Holiday 59 i Golden Rose Holiday 70. Malowanie nimi okazało się bardzo przyjemne, w obu przypadkach skończyło się dwoma warstwami, chociaż numer 70 (biały) do pełnego krycia potrzebowałby trzech warstw.
Muszę powiedzieć, że jestem bardzo pozytywnie zaskoczona jakością piasków GR, bo wcześniejsze przygody z Zoyą czy O.P.I jakoś mnie do tego wykończenia niezbyt przekonały.
W ramach ozdoby dodałam kropki. Już kiedyś robiłam mani z kropkami na końcach paznokci, ale tym razem zrobiłam go przez TEN mani Panny Marchewki, o którym przypomniałam sobie grzebiąc na Pinterest ;)






 Zdjęcia w słońcu
 

 Zdjęcia w cieniu

37 komentarzy:

  1. bardzo efektowne te kropeczki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. a powiedz mi, jak się GR zmywają? (w porównaniu do innych piasków i jakiegoś brokatu)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W porównaniu do brokatu to idealnie ;)
      Wystarczy dobrze namoczony wacik trochę przytrzymać i schodzi :>

      Usuń
    2. chrum chrum, to trza kupić butelkę na próbę. Mam p2, zmywają się przyzwoicie, ale kupiłam jedną butelkę lovely i płakać mi się chciało przy zmywaniu (a tylko swatchyk na jednym palcu :P) więc się nad gr zawahałam.

      Usuń
    3. ja tak się zastanawiałam, czemu dużo osób pyta o zmywanie, zmywa się dobrze :)
      ale z kolei z czarnym piaskiem z paese miałam niemały problem :o

      Usuń
  3. bardzo fajnie je zestawiłaś :) ja też najbardziej lubię GRki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muchomory i ich japońskie negatywy, o!
    ...albo polskie negatywy.
    ...albo monakijskie ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dopiero przez Was muchomory zobaczyłam ;P

      Usuń
  6. Uwielbiam kropy!! Takie piaskowe bardzo mi sie podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczę... !!!!!!!! :) jestem zachwycona :), normalnie muszę to skopiować :))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne :D też lubię piaski GR :)

    OdpowiedzUsuń
  9. całość wygląda ładnie, ale przejadły mi się już piaski. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzeba przyznać, że piaski wyjątkowo im się udały.. Tych kolorów niestety nie mam (kiedyś pewnie nadrobię, bo oba mi się podobają) a póki co cieszę oczy mani.. Bardzo fajnie wyszło.. Ostatnio podobają mi się takie dwukolorowe pazurki.. Pozwolę sobie kiedyś podpatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, że z mojej strony masz pozwolenie na wszystko :)

      Usuń
  11. Ciekawy pomysł, żeby tak eksperymentować z piaskami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie to wyglądaa :)
    Fajowo wygląda połączenie piasków ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny efekt :) Rewelacyjny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale wymyśliłaś:).Fajnie wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  15. O jak ślicznie :D chyba teraz ja zrobię takie paznokcie przez twoje pazurki :D hihi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak sobie nawzajem będziemy robić "smaka" na takie paznokcie ;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.