sobota, 24 sierpnia 2013

Kto lubi porządny błysk? ;)

Dzisiaj będzie proste, ale zarazem efektowne zdobienie, do którego przymierzałam się od ładnych paru miesięcy (niekoniecznie w takiej wersji kolorystycznej). Ale najpierw będzie o lakierze ;p

China Glaze Are You Jelly? z kolekcji Sunsational to fioletowy żelek. Gdy pierwszy raz zobaczyłam tę kolekcję nawet mnie zainteresował, ale później usłyszałam, że żelki z tej serii słabo kryją i odpuściłam. Jednak ostatnio zobaczyłam kilka efektownych mani z jego użyciem, wykorzystujących właśnie to słabe krycie i doszłam do wniosku, że mi się przyda. I oto jest. 
Na początek postanowiłam sprawdzić jak rzeczywiście wygląda krycie i czy będzie jakakolwiek różnica, gdy nałożę go solo i na biały lakier. Na zdjęciach poniżej na kciuku i palcu serdecznym mam trzy warstwy China Glaze Are You Jelly?, a na reszcie paznokci jedną warstwę China Glaze Snow i dwie warstwy China Glaze Are You Jelly? Ja różnicę widzę i nałożony solo bardziej mi się podoba, dlatego więcej białego mu nie dołożę ;)

W ramach zdobienia wystąpiły dwa glittery Golden Rose Jolly Jewels 103 i 122. Nałożyłam je kawałkiem gąbki do makijażu, a całość utrwaliłam i wygładziłam warstwą Poshe.







 


44 komentarze:

  1. Cudny fiolecik i przepiękne zdobienie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie bomba, jest wszystko to co lubię, czyli piękny fiolet i trochę błyskotek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. odgapiłaś ode mnie :P czemu tego nie zaznaczono w tekście XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz pomarzyć ;p Na instagramie mam dowód, że byłam pierwsza bwahahahaha

      Usuń
    2. nie znam się na tych wynalazkach, mam już dostatecznie duzo innych kont XD

      Usuń
  4. Fiolet - nie dla mnie, ale z takim zdobieniem mogłabym nosić :) ACH!
    C-U-D-O !

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne :D jak bombeczki na choinkę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Co tam krycie, efekt boski! Warto się czasem poświęcać :P Kocham to, że mi zawsze przypominasz o prostych i efektownych zdobieniach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chce miec takie na moje wesele!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny efekt osiągnęłaś.. Bardzo fajne połączenie kolorów.. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojaa, noooooo takie mieć :D Zdolniacho Ty no... :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba :) Super zestawienie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładne, ale zdecydowanie nie dla mnie jest taki błysk ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdobienie, lubię błysku-błysku :D I sam fioletowy żelek też bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  13. podoba mi się :) połączenie fioletu i złota zawsze spoko ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. zgadzam się! solo wygląda zdecydowanie lepiej! bardzo lubię tę Chineczkę.
    A bling-bling jak się patrzy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja lubię:D cudownie...ajj mam słabość do połyskujących złotek w takim wydaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Solo ładniejszy! A zdobienie super:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kojarzy mi się z Bollywood właśnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham!
    Bollywood na paznokciach! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. ładny, ale nie pasowałby mi. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super mani - zainspirowałaś mnie... :)

    OdpowiedzUsuń
  21. wspaniałe połączenie :) ! ten fiolet ze złotem miażdży system po prostu :p coś pięknego !

    OdpowiedzUsuń
  22. ja tam też widzę różnicę w kolorze i masz rację, solo Chinka fajniejsza :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny ten fiolet, Waleń lubi. I też jakoś z Bollywoodem mi się skojrzayło. :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Genialne połączenie ! Uwielbiam fiolety, a z tym złotem skradł moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Troszkę świątecznie mi się kojarzy ;), ale wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo fajnie się prezentuje : D

    OdpowiedzUsuń
  27. fiolet jest przeboski! ze zdobieniem też nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Muszę ogarnąć troszkę swoje paznokcie bo aż mi wstyd jak widze takie cuda

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam takie zdobienia ! :) Gdy jest chłodno na dworze to prawie cały czas mam brokat na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudownie zrobione paznokcie bardzo ładnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ja właśnie lubię takie błyskotki i fiolety też :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale ładnie Ci wyszły ;> Piękne są

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo lubimy :) mnie ostatnio kusi takie połączenie ze srebrem i granatem. chyba zmaluję sobie coś w tym guście na sobotnie weselicho :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  34. wyglądają ekstra! Cudny odcień fioletu :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczne! Robiłam takie tylko z brokatem ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.