poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Lakierowe BOXy: Paese 304

Najwyższa pora na recenzję drugiego lakieru z sierpniowego boxa, w całości wypełnionego produktami Paese.




Informacja ze strony internetowego sklepu Paese:


Formuła podwójnie kryjąca, szybkoschnąca i superbłyszcząca. Zapewnia łatwą aplikację i spójną konsystencję.
Nanocząsteczki ceramiczne przedłużają trwałość i stabilność koloru nawet po długim czasie noszenia.

Pojemność butelki: 9 ml
Cena w sklepie internetowym: 15,90

O Paese 304 długo rozpisywać się nie będę. Bardzo przyzwoity osobnik. Pierwsza warstwa kryje nieźle, chociaż z niewielkimi smugami. Druga warstwa załatwia sprawę bezbłędnie. Wysychanie niezłe, chociaż utwardzanie mogłoby być lepsze, ale uzbrojona w Poshe nie narzekam ;p W każdym razie malowało mi się nim całkiem przyjemnie.
Sam kolor od razu skojarzył mi się z China Glaze Pelican Gray. Sprawdziłam i trochę się różnią, ale to ta sama bajka. Świetny i solo i pod jakieś zdobienie.
 
 Zdjęcia w słońcu

 Zdjęcia w cieniu

W ramach ozdabiania postanowiłam ujarzmić wreszcie metodę saran wrap, na której już raz poległam. O dziwo udało się bez żadnych problemów. Na Paese 304 nałożyłam warstwę China Glaze Snow, które pociapałam kulkami z worka śniadaniowego i prawie gotowe. Żeby wyrównać płytkę dołożyłam warstwę Poshe. Żeby było ciekawiej dołożyłam jeszcze kocie ciapki farbą akrylową i utrwaliłam je utwardzaczem Paese.






 

Lakierowe BOXy to akcja zorganizowana przez Polskie Lakieromaniaczki, którym szefują Panna Marchewka i Tamit24. Regulamin akcji możecie znaleźć TUTAJ.



I jeszcze dziewiątka dziewczyn, które też zostały wybrane do testowania :]

RedRouge - Red Rouge Nail Art
kleopatre - Riki, tiki... kosme-tiki
bopp - Nails Art by Bopp
B. - B for Beautiful Nails
aalimkaa - Blog Aalimkaa
Amethyst.. .- AmethystBlog
Kabodreams - Kabodreams
puszka - Blogowanie Puszki
pepper - Pepper and Coco

Serdecznie zapraszam na ich blogi :D

56 komentarzy:

  1. Efekt końcowy jest bajeczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lakier pięknie wygląda solo, ale z saran wrap i panterką robi naprawdę piorunujące wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny mani, jak każdy Twój :) Zawsze jestem pod wrażeniem oglądając zdjęcia Twoich nowych zdobień :D Lakier solo też wygląda bardzo fajnie, klasycznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że masz takie zdanie o moich pracach :)

      Usuń
  4. Śliczny wzór zrobiłaś! A i sam lakier niczego sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. znam inne sposoby na to by pochwalić się odjechanym smartfonem ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyobraź sobie, że ja też, ale tym razem postanowiłam być subtelna ;p

      Usuń
    2. niemniej nie umknęło to mej uwadze :p

      Usuń
    3. Bo twoje czujne oko jest czułe na wszelkie nowości ;p

      Usuń
  6. Chciałabym taki lakier z Paese :D

    OdpowiedzUsuń
  7. kurczę, takie proste kombo, a powala!
    no i ten smartfon :D

    OdpowiedzUsuń
  8. lakier solo mi się podoba, połączenie z ChG również, tylko nie te ciapki niebieskie... no ale rzecz gustu :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  9. manicure boski!

    a kolor fajny, mi takie nie pasują ale u kogoś lubię oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja się cieszę, że mi pasują, bo co bym na tła pod wzory dawała ;)

      Usuń
  10. Bardzo podoba mi się ten pomysł,naprawdę ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Samotniej jakoś bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. sam lakier jakoś nie robi na mnie wrażenia.. ale z Twoimi dodatkami jak zawsze jest bosko:) ten telefon jest cieniutki jak papier czy mi się wydaje???:)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowny odcień szarości, no piękny *_*

    do tego super zdobienie, nigdy nie próbowałam tej metody jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. desire X, jedyny na który było mnie stać XD

      Usuń
    2. zachorowałam na one X :/ ale za drogi skurczybyk :)
      swoją drogą wprowadzasz nowy trend :D Tamit pokazuje pazurki zawsze pod kolor odzieży, teraz zacznie się nowa era i to smatrfon będzie miał kolor lakieru XD

      Usuń
    3. To ciągle musiałabym na biało malować, bo nie stać mnie na takie częste zmiany XD

      Usuń
  15. pięknie! panterka rządzi ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. zdobienie jest fantastyczne ;]

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudny, subtelny kolor, a te zdobienia dodają całości pazurka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z Twoim zdobieniem lakier przechodzi do zupełnie nowej, odjechanej ligii :D I znów mnie zaskakujesz, bo nie sądziłam, że cętki na takim kolorze mnie urzekną. A jednak, u Ciebie wszystko jest możliwe ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolor moim zdaniem świetny, nie mam takiego. Zdobienia jak zwykle niczego sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. mnie goły lakier bez zdobień podoba się najbardziej. swoją drogą chciałabym tak dokładnie malować pazurki jak ty !!

    OdpowiedzUsuń
  21. Obłędne *,*

    Od pewnego czasu próbuję skonstruować jakiś niepowtarzalny komentarz. Przychodzę, odchodzę i przychodzę, odchodzę - i znów znikam - i nic szczególnego nie przylatuje mi do głowy, oprócz wyświechtanych częstym użytkiem, ale jakże prawdziwych odnośnie Twoich zdolności słów:
    jesteś niesamowita, niemożliwa, fantastyczna i wogle :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny kolor. Bardzo mi się podoba cały efekt ;) Masz piękne paznokcie :>

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Elegancja, a zarazem pazur ^^ :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jejciu, zakochałam się w Twoim mani. *.*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.