środa, 21 sierpnia 2013

Lakierowe BOXy: Paese 320

Najwyższa pora na recenzję ostatniego kolorowego lakieru z sierpniowego boxa, w całości wypełnionego produktami Paese.

 

O tym, że Paese 320 jest piaskiem dowiedziałam się w zasadzie przez przypadek ;p Wywnioskowałam to po postach innych testujących dziewczyn i Waszych komentarzach pod moim wpisem o sierpniowym boxie. Na butelce nie ma o tym żadnej informacji, a sam lakier wygląda jakby miał kremowe wykończenie. Jednak jak widzicie na zdjęciach krem to to nie jest ;)
Do pełnego krycia potrzebowałam dwóch warstw, ale jedna już dała porządny efekt na paznokciach. Malowanie nim przebiegało bezproblemowo, dobrze rozprowadzał się po płytce, a drobinki nie zbierały się ani na pędzelku, ani na szyjce butelki. Schnięcie wspominam jako przyzwoite, chociaż za szybko zaczęłam grzebać w rzeczach na biurku (ach te moje niespokojne ręce ;p) i w jednym miejscu udało mi się lakier uszkodzić ;p Zmywanie było bezproblemowe.
Co do koloru tego lakieru na zdjęciach, to mam pewne wątpliwości. Wydaje mi się, że wyszedł za jasny i zabrakło mu dodatkowych tonów, które widziałam na rękach. Piaski tego typu, to nie bardzo moja bajka (wolę te z mocnym błyskiem, takie łatwiejsze do zmywania glittery ;>), ale ten nawet mi się na paznokciach spodobał. Pewnie dlatego, że w nim też coś błyska. Na zdjęciach nie bardzo to widać, więc postanowiłam zadebiutować w roli filmowca i zrobiłam ruchomego swacha ;) Cudów nie ma, bo kręciłam to komórką, ale widać jak się błyska.


Tak teraz patrzę, że kolor lakieru na filmie bardziej mi do niego pasuje (chociaż powinien być trochę jaśniejszy), za to ręce mam jakieś takie za bardzo kolorowe ;)

  Zdjęcia w słońcu

 Zdjęcia w cieniu

Zdobienie tym razem zastosowałam raczej minimalistyczne. Postawiłam na stemple wykonane przy pomocy płyty Cheeky oznaczonej literą B oraz srebrnego lakieru do stempli od Essence.



Srebro Essence w słońcu świeci nadprzyrodzonym blaskiem i przez to wzór jest przeważnie mało widoczny (udało się go uchwycić tylko na jednym zdjęciu ;p)

 Zdjęcia w cieniu - stempel bardziej widoczny


Lakierowe BOXy to akcja zorganizowana przez Polskie Lakieromaniaczki, którym szefują Panna Marchewka i Tamit24. Regulamin akcji możecie znaleźć TUTAJ.



I jeszcze dziewiątka dziewczyn, które też zostały wybrane do testowania :]

RedRouge - Red Rouge Nail Art
kleopatre - Riki, tiki... kosme-tiki
bopp - Nails Art by Bopp
B. - B for Beautiful Nails
aalimkaa - Blog Aalimkaa
Amethyst.. .- AmethystBlog
Kabodreams - Kabodreams
puszka - Blogowanie Puszki
pepper - Pepper and Coco

Serdecznie zapraszam na ich blogi :D

52 komentarze:

  1. Ostatnio go sobie kupiłam. Bardzo fajny :) Taki...cement na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  2. dokłądnie wygląda jak cement;):D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cement, cement - mur beton, cement! :D

      Usuń
  3. Świetny lakier, ma bardzo delikatny odcień i to mi się podoba :) Chociaż faktycznie trochę z cementem się kojarzy :D Stemple fajnie na nim wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o kuźwa! filmik o.O fju fju pełna profeska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ba, kiedyś się dorobię kamery i opanuję youtuba :P

      Usuń
    2. ta chwila będzie przełomowym momentem <3

      Usuń
  5. Świetny efekt z tym stemplem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A mi się mega podoba! Może sobie kupię:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam fragment Hatsu jako żywy!! *,*

    OdpowiedzUsuń
  8. kochana, ten stempel wygląda cudownie ! bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo łądny kolor :)
    z piaskowych mam tylko te 3 od Wibo piaskowo brokatowe można powiedzieć...reszty jakoś w sklepach wypatrzeć nie mogę o.O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lovely nie trafiłaś? Golden Rose to obecnie moje ulubione piaski, ale one są zupełnie inne niż ten Paese :)

      Usuń
  10. a to to video :) lakier cudny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny kolor, kojarzy mi się z upierzeniem gołębia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale fajny ten piasek jak beton :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ze stemplami jest super.. sam lakier jak dla mnie za smutny, wygląda jak beton:P

    OdpowiedzUsuń
  14. wow, nie lubię szarości, a mimo to bardzo ładnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się bardzo, bo i piaseczek, i bez błysku, i w jednym z moich podstawowych kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny efekt! :)
    I nie wiedziałam, że tak fajnie odbijają się stemple na piaskach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Internecie stempli na piaskach coraz więcej ;>

      Usuń
  17. świetny kolor! bardzo bardzo bardzo w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się zarówno kolor jak i wykończenie.. Mam fazę na teksturowe lakiery ostatnio i choć każda firma robi nieco inne piaski, to prawie wszystkie mi się podobają.. :D
    Nie mam jeszcze żadnego lakieru Paese.. Może w końcu się skuszę.. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To właśnie w piaskach jest dobre, że z każdej firmy wygląda inaczej ;>

      Usuń
  19. Jak znajdę to biorę bez zastanowienia tak mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  20. niektóre piaski zdecydowanie powinny być brokatowe, ten aż się prosi o błyskotki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze można błysk w postaci stempla dodać ;)

      Usuń
  21. na początku miałam deja vu, myślałam, że go już pokazywałaś (patrząc na miniaturkę :))

    świetnie go ozdobiłaś *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No akurat dwa szaraki mi się trafiły XD

      Usuń
  22. Sam lakier jakos nie w moim stylu... Jesli chodzi o szarosci to zdecydowanie bardziej wole w standardowym, kremowym wykonczeniu niz w piaskach... Za to nie przyszloby mi do glowy aby polaczyc stemple i piaski... Ozdobione pazurki wygladaja swietnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też by nie przyszło, ale Internet to kopalnia pomysłów ;D

      Usuń
  23. ten kolor podoba mi się chyba najbardziej z całego boxu

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny jest! Kolor bardzo mi się podoba, zdobienie też :) Myślałam nad zakupem tych stempli, ale jakoś odstawiłam to na dalszy plan :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam całą listę rzeczy do kupienia odstawionych na później ;)

      Usuń
  25. Gdybym od dawna nie chorowała na piasek, który przyszedł do mnie w paczce, to też bym nie wiedziała o jego fakturze, więc absolutnie nie dziwi mnie Twoje zaskoczenie ;) Firma powinna postarać się o jakieś oznaczenia przy lakierach z innym wykończeniem.
    U mnie lakier wygląda odrobinę na złamany szarością fiolet. Albo mam daltonizm. Albo mój monitor przekłamuje kolory. Wszystko jest możliwe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, że monitor płata Ci figle, to raczej szary z dodatkiem fioletowych (albo raczej sinych) tonów.

      Usuń
  26. Mnie piaski na tyle nie porwały :) Choć ten jest całkiem całkiem.

    OdpowiedzUsuń
  27. super lakier,nie mogę go spotkać u mnie,ale wygląda zniewalająco.

    OdpowiedzUsuń
  28. strasznie mi się ten lakier podoba, na paznokciach wygląda nieziemsko!;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.