sobota, 31 sierpnia 2013

Mocno pachnące rozdanie - wyniki

Planowałam tego posta gdzieś na południe, ale przez jednego gościa na czterech łapach wstałam skoro świt o ósmej i zdążyłam się uwinąć z wyłonieniem zwycięzców mojego "Mocno pachnącego rozdania". Wiem, że nie chcecie czytać mojego ględzenia (i tak już wszyscy obejrzeli obrazki ;p), więc do rzeczy. 
Zestawy wosków Yankee Candle wędrują do:



Gratulacje :D

Maile z pytaniem o adres już do Was poszły, przypominam, że na odpowiedź macie 48 godzin.
Jak wszystko pójdzie zgodnie z planem, to na poczcie wyląduję we wtorek i na pewno przed końcem tygodnia nagrody będą u Was :)

32 komentarze:

  1. Ajjj było blisko! Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O o o! Widzę mój nick na wyświetlaczu! Co prawda nie na żółto, ale to już coś :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeej!! Dziękuję! ;** ♥ Już wysyłam maila!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje, zazdroszczę jak nie wiem co! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Aj blisko było ;) Gratki dziewczyny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmmm, jakby tak odjąć kilka liter, kilka przestawić, a kilka dodać, to jak nic wyszłoby "puszka" :D

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję i serdecznie dziękuję :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.