piątek, 23 sierpnia 2013

Mocno pachnące rozdanie

Dzisiejszy dzień postanowiłam spędzić na porządkowaniu pudeł i pudelek, w których upycham różne skarby. Gdy doszłam do pudełka z woskami Yankee Candle uświadomiłam sobie, że mój całkiem pokaźny zbiór tych pachnideł leży nieużywany już ponad pół roku i powinnam coś z nim zrobić, bo jednak woski to nie moja bajka (wolę świece ;p). W pierwszej chwili pomyślałam, że może je opchnę, ale już po chwili wpadłam na pomysł rozdania. Mam nadzieję, że się Wam spodoba ;]

Nagroda nr 1
- Cherry Blossom (sampler)
- Home Sweet Home (wosk)
- Warm Spice (wosk)
- Sandalwood Vanilia (wosk)
- Pink Dragon Fruit (wosk)
  

Nagroda nr 2
- Black Cherry (sampler)
- Soft Blanket (wosk)
- Kitchen Spice (wosk)
- Mignight Jasmine (wosk)
- Honey & Spice (wosk)


Żeby wziąć udział w zabawie należy:

1) obserwować mój blog na bloggerze, bloglovin, google+ lub fanpage'u (wystarczy na jednej z tych platform),

2) zostawić pod tym postem komentarz następującej treści:

 "Obserwuję na .... (tu wstawić nazwę platformy)
Mój nick to .....
Mój adres e-mail ......."

Każda osoba, która dołoży w komentarzu link do miejsca, w którym znajduje się informacja o tym rozdaniu otrzyma dodatkowy los. Nie uznaję linków do blogów, w których większość notek stanowią informacje o rozdaniach.

Zgłoszenia przyjmuję do godziny 23:59 dnia 29 sierpnia 2013 roku. Wyniki zabawy podam 30. 08, 31.08 lub 01.09. 

I jeszcze parę zdań, by nie było żadnych wątpliwości:

- nagrody oraz ich przesyłkę funduję ja, właścicielka bloga bottle of happiness, występująca pod nickiem hatsu-hinoiri,
- osoby, które zostawią niekompletne lub nieprawdziwe informacje w komentarzach nie biorą udziału w zabawie,
- weryfikacja informacji zostawionych w komentarzach będzie dotyczyć jedynie ewentualnych zwycięzców, przed ogłoszeniem wyników; jeżeli wylosowana osoba minęła się w komentarzu z prawdą zostaje zdyskwalifikowana i odbywa się losowanie kolejnej osoby,
- zwycięzcy dostaną nagrody losowo, nie ma możliwości wybrania zestawu,
- zwycięzcy zostaną o wygranej poinformowani mailowo,
- zwycięzcy na przesłanie mi maila zwrotnego z adresem, na który mam przesłać nagrodę będą mieli 48 godzin,
- kominki do topienia wosków zwycięzcy niestety załatwiają sobie we własnym zakresie ;)
- branie udziału w rozdaniu jest równoznaczne z akceptacją wszystkich wyżej wymienionych warunków.

113 komentarzy:

  1. "Obserwuję na twitter,fb, bloglovin, gfc :D
    Mój nick to sabbatha
    Mój adres e-mail blog@spookynails.com
    zretwitowałam na twitterze :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. potwierdzam, właśnie widziałam tweeta, więc zaliczam drugi los ;>

      Usuń
  2. Obserwuję na bloggerze,twitterze, bloglovin oraz fanpage'u
    Przesłałam dalej na Twitterze
    Mój nick to Amethyst
    Mój adres e-mail kontakt@amethystblog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widziałam na tweeterze, dodatkowy los zaliczony :)

      Usuń
  3. Obserwuję na twitter,fb, bloglovin, gfc > facebook jako Agata D. i tu jako Fixation :P
    Mój nick to Fixation
    Mój adres e-mail agata_ira@wp.pl
    dałam informację na pasku bocznym : D http://goldenrosemania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję na bloggerze, bloglovin
    Mój nick to Ola Wrona
    Mój adres e-mail ola.wrona.96@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję na Bloggerze i FB
    Nick: Marta B.
    Mail: martabstudio@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję na: blogerze, fanpage'u i bloglovin
    Mój nick to: Gabiq (na fb Ewa Gabriela P.)
    Mój adres e-mail: son_gabiq@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję na Blogerze i fanpage'u
    Mój nick to Kamila (Blogger) i Lakierowe love (Facebook)
    Mój adres e-mail: kamila.111@tlen.pl

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. "Obserwuję na blogerze (little sunshine.), fb(little sunshine.), g+ (Claudia Górska) & bloglovin (little sunshine) - followuje wszędzie to podaje, a co:D
    Mój nick to: little sunshine.
    Mój adres e-mail clau.gorska@gmail.com
    udostępniłam informacje: banner na blogu: xlittlexsunshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję na BLOGGERZE
    Mój nick to MAŁA MU
    Mój adres e-mail ADRIANNA.Z@POCZTA.FM

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję na bloglovin, blogger, facebook (polubiłam również post z rozaniem i udostępniłam go K. Górska)
    Mój nick to aniape17
    Mój adres e-mail loveinspirations@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję na blogger
    Mój nick to jako boskejsza albo BogusiaM nie pamiętam jak dodawałam, na bloglvin jako BogusiaM
    Mój adres e-mail boskejsza@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję na bloggerze
    Mój nick to sia
    Mój adres e-mail dont_ask@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję na bloggerze
    Mój nick to arachne
    Mój adres e-mail arachne_mb@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję na blogerze jako: Madlen
    Na g+ : Magda Ja
    Na fanpegu bloga: Mm world of women.blogspot.com
    Udostępniłam info o rozdaniu: https://www.facebook.com/MmWorldOfWomenblogspotcom/posts/566804456713108

    Mail: martaa-magdaa@wp.pl

    Ach już czuję jak pachną u mnie ;)

    Buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję na bloggerze (oraz na facebooku jako Amy Recław)
    Mój nick to Sawika56
    Mój adres e-mail sawia.alsury@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. obserwuję na bloggerze i bloglovin
    mój nick to Asiołek
    mój adres email asiuia721@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ups, literówka w mailu..:P
      poprawny adres to asiunia721@tlen.pl

      Usuń
  17. Obserwuję na bloggerze
    Mój nick to bursztynowa
    Mój adres e-mail sonya.t89@gmail.com
    Udostępniłam notkę na FB (Sonya T-ka)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie udało mi się znaleźć tego udostępnienia :(

      Usuń
  18. Obserwuję na blogerze, FB, Google+, pinterest
    Mój nick to Nail-Art Addict lub Sylwia Zawisza
    Mój adres e-mail nail.art@o2.pl
    Udostępnione na FB (https://www.facebook.com/NailArt1010/posts/584173674954474)

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję na Blogger, Bloglovin, Facebook
    Mój nick to A drop of happiness
    Mój adres e-mail paulinazefert@gmail.com

    info o rozdaniu: https://www.facebook.com/aDropOfHappinessBlog

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję na bloggerze
    Mój nick to agnieszkazg
    Mój adres e-mail agoooooosia@gmail.com
    Udostępniłam na FB: http://www.facebook.com/agnieszkazg/posts/10201254742404070

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję na fanpage'u
    Mój nick to Natalia Sandecka
    Mój adres e-mail natalia.sandecka@gmail.com

    Udostępnione na fb (https://www.facebook.com/natalia.san123456789)

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję na: bloggerze, FB
    Mój nick to: Justyn (FB Justyn W.)
    Mój adres e-mail: thenailside@gmail.com
    Udostępniłam na FB: https://www.facebook.com/justyn.walczewska/posts/573398599383708

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję na bloggerze
    Mój nick to bloodydragon
    Mój adres e-mail itsalllie@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuje na bloggerze jako Arnell
    na fb jako Arnell Nail Art oraz Julia Joanna L.
    Mój adres e-mail immortal.girl@wp.pl
    info o rozdaniu na fb: https://www.facebook.com/ArnellNails/posts/163110227222591

    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwuję na bloggerze i fb
    Mój nick: Devilgirl783 i Love for nails
    Mój adres e-mail: lovefornails@o2.pl
    Udostępniłam na fb: https://www.facebook.com/Lovefornails2/posts/729126227102873

    OdpowiedzUsuń
  26. "Obserwuję na bloggerze
    Mój nick to tyska5522
    Mój adres e-mail niunia5522@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Obserwuję na Bloggerze.
    Mój nick to Karola
    Mój adres e-mail karolinabubula@gmail.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Obserwuję na: bloggerze
    Mój nick to: amto
    Mój adres e-mail: ann.szczesnowicz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Obserwuję na: blogger, bloglovin, facebook
    Mój nick to: Maddalena
    Mój adres e-mail: dagnyjuell@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Obserwuję na bloggerze
    Mój nick to kasia93
    Mój adres e-mail kasia93@interia.eu

    Świetne nagrody! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Obserwuję na bloggerze
    Mój nick to darianna11
    Mój adres e-mail darianna131@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Wooow, jakie nagrody! :D Mam nadzieję, że mi się poszczęści :)

    Obserwuję na Bloggerze, oczywiście
    Mój nick to Rebellious lady
    Mój adres e-mail to rebelliouslady@wp.pl
    Wysyłam tweeta z informacją :)

    OdpowiedzUsuń
  33. To i ja!

    Obserwuję na bloggerze i bloglovin(chyba automatycznie mi się przeniosło:))
    Mój nick : Marta NotSunset
    Mail: martaffe@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Obserwuję na bloggerze, FB, Bloglovin i G+
    Mój nick to: Ewelina Wróbel
    Mój adres e-mail: ewelina.wrobel.zp@gmail.com
    info o rozdaniu: https://www.facebook.com/ewelina.wrobel.9/posts/642856179088062

    OdpowiedzUsuń
  35. Obserwuję na FB, G+ i bloglovin jako: Aleksandra Wróbel
    Mój nick to: Aleksandra Wróbel
    Mój adres e-mail: wrobel.aleksandra1990@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. info o rozdaniu: https://www.facebook.com/aleksandra.wrobel.940/posts/590331561005636

      Usuń
  36. obserwuję na bloggerze
    nick: amatris
    mail: annatabol@wp.pl
    Udostępnione na fb :) https://www.facebook.com/Amatriss/posts/591793674197572



    OdpowiedzUsuń
  37. "Obserwuję na .... bloglovin i bloggerze
    Mój nick to unintendedgirl
    Mój adres e-mail paulinapagacz@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  38. Obserwuję na: bloggerze
    Mój nick to: Syla
    Mój adres e-mail: nairda29@gmail.com

    http://lakieromaniasyli.blogspot.com/

    Kocham te woski, zapachy są tak realistyczne, że bajka ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Obserwuję na bloglovin i bloggerze
    Mój nick to Klaudynkabe
    Mój adres e-mail klaudia121121@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Obserwuję na bloggerze
    Mój nick to Zielone Serduszko
    Mój adres e-mail zielone.serduszko@gmail.com
    Informacja o rozdaniu znajduje się w pasku bocznym mojego bloga http://zielone-serduszko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Obserwuję na .... bloggerze (możliwe że gdzie inndziej też, ale pewności nie mam ;))
    Mój nick to Ninnette
    Mój adres e-mail ninnette992@gmail.com
    Info na fb https://www.facebook.com/Ninnette1993/posts/497570460328388

    OdpowiedzUsuń
  42. "Obserwuję na bloggerze, FB, bloglovin, g+
    Mój nick to Karolina G.
    Mój adres e-mail yagoda_she@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. Obserwuje na bloggerze. Moj nick to :ilovemakeup. Moj email to: ilovemakeup@windowslive.com

    OdpowiedzUsuń
  44. "Obserwuję na bloggerze: karcia2910
    Na FB: Karolina Górecka
    Mój adres e-mail: goreckakara@gmail.com"

    OdpowiedzUsuń
  45. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  46. Obserwuję na bloggerze
    Mój nick to fuggitivo
    Mój adres e-mail magdus1171@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. Obserwuję na bloggerze.
    Nick: cammie.
    cammie.blog@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  48. Obserwuję na: bloggerze, bloglovin, fb
    Mój nick to: Veronique
    Mój adres e-mail: nailsbyweronika@gmail.com
    Informacja o rozdaniu na: pasku lewym bocznym bloga: http://nailsbyweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Obserwuję na bloggerze
    Mój nick to Ciekawska Beti
    Mój adres e-mail: blondbenita@onet.pl
    udostępniłam: https://www.facebook.com/bernadettajulia.t/posts/1408687689354292

    OdpowiedzUsuń
  50. Obserwuję na bloggerze.
    Mój nick to JakisKtos
    Mój adres e-mail edyta.16@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. Obserwuję na Broggerze i Bloglovin
    Mój nick to ewlyn
    Mój adres e-mail marybru.pl@gmail.com
    dodalam banner na blogu: http://polish-my-nail.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. "Obserwuję na Bloggre i fb
    Mój nick to Kinga Piotrowska
    Mój adres e-mail kingapiotrowska67@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  53. och, nagle wszycy obserwują i komentują bloga :D
    gdyby tak pod każdym postem mieć tyle komentarzy co tutaj... ;)
    ja nie biorę udziału z racji braku kominka, ale życzę wszystkim powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Obserwuję na bloggrze
    Mój nick to Mały Jeż
    Mój adres e-mail malyjez@op.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  55. "Obserwuję na bloggerze
    Mój nick to Julita513
    Mój adres e-mail mycosmeticsworld@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. obserwuję na bloggerze.
    Mój nick to marvel
    Mój adres e-mail annswi94@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Obserwuję na bloggerze.
    Mój nick to Luśka
    Mój adres e-mail e.welinaa@wp.pl
    Informacja o rozdaniu w notce: http://lusia22.blogspot.com/2013/08/neonowa-pomarancza-od-vipery-high-life.html

    OdpowiedzUsuń
  58. Obserwuję na bloggerze
    Mój nick to ania2484
    Mój adres e-mail ania2484@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  59. Obserwuję na Google+
    Mój nick to: ma ra
    Mój adres e-mail : mara180893@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Obserwuję na bloggerze
    Mój nick to Katarzyna Kate
    Mój adres e-mail panipieguska@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  61. Obserwuję na bloggerze
    Mój nick to sernik
    Mój adres e-mail pocztasernika@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Obserwuję na bloggerze i bloglovin jako KasiaPL, FB jako kasiatheweak.blogspot.com
    Mój nick to KasiaPL
    Mój adres e-mail kasiatheweak@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  63. dam innym szanse :D znowu będzie że mnie faworyzujesz XD

    OdpowiedzUsuń
  64. Obserwuję na: bloggerze jako Marlena Ś, bloglovin jako Marlenails, FB jako Marlenails;
    Mój nick to : Marlenails (Marlena Ś)
    Mój adres e-mail : gwiazdkadg@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Obserwuję na blogger:
    Mój nick to vesp007er (vesper lizbark)
    Mój adres e-mail karola_b@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  66. Obserwuję na bloggerze i bloglovin
    Mój nick to theMonique i monika (na bloglovin)
    Mój adres e-mail scar_lett@wp.pl

    + info w pasku bocznym http://themonique-girlsjustwant.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Obserwuję na FB
    Mój nick to Bozena wojciechowska
    Mój adres e-mail bwojciechowska7@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  68. obserwuję na bloggerze jako Aleksa, aleksablog@gmail.com,
    udostępniłam na FB - Aleksandra Przeniosło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety udostępnienia nie znalazłam :(

      Usuń
  69. Obserwuję na blogerze, fb
    Mój nick to Gosia, fb- Herself&I
    Mój adres e-mail herself_and_i.blogspot@poczta.onet.pl

    Jeszcze taka mała uwaga (całkowicie niezłośliwa, mam dobre intencje :)). Ta mała świeczuszka to sampler, tumblery to duże świece w kolumnach o ile się nie mylę są teraz wymieniane przez YC na pillary (albo na odwrót) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem możliwe, zasugerowałam się nazwą z innej firmy, zaraz poprawię :)

      Usuń
  70. Yaaay! Losowanie :D Lubię losowania :3

    Obserwuję na: blogerze
    Mój nick to: vivinn
    Mój adres e-mail: katarzynamatwiej@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  71. "Obserwuję na blogerze, bloglovin
    Mój nick to Wunia
    Mój adres e-mail: bag.full.of.surprises@gmail.com
    info na pasku bocznym: http://bag-full-of-surprises.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. Obserwuję na blogerze i FB (Anita Barbara)
    E-mail: anita.barbara@onet.pl
    Wiadomość o rozdaniu udostępniona na FB:https://www.facebook.com/anita.barbara.37

    OdpowiedzUsuń
  73. Obserwuję na bloggerze, bloglovin, google+
    Mój nick to Chelsea Lena
    Na FanPage'u jako Magdalena Ch.
    Mój adres e-mail chelsea@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  74. Obserwuję na bloggerze
    Mój nick to kwiatowa isaura
    Mój adres e-mail zochazocha64@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  75. Obserwuję na bloggerze.
    Mój nick to Agusiak747
    Mój adres e-mail agu747@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  76. Obserwuję na bloggerze
    Mój nick to Magda
    Mój adres e-mail madelaine89@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  77. Obserwuję na bloggerze
    Mój nick to asashimia
    Mój adres e-mail: asashimia@gmail.com
    Informacja na pasku bocznym: http://blogerkazprzypadku.blogspot.com
    (Wykorzystałam twoje zdjęcie jako baner,napisz proszę czy ok)
    Musiałam się zgłosić do rozdania,bo nigdy nawet nie miałam okazji wąchać yc:) a tyle o tym czytałam dobrego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wykorzystanie zdjęcia jest jak najbardziej ok :)

      Usuń
  78. Obserwuje na bloggerze
    Mój nick to Natalia D.
    Mój adres email to natieeee@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  79. Obserwuję na bloggerze i bloglovin jako: nika88, G+: jako panna nika, FB: One more dress
    Mój nick to: nika88
    Mój adres e-mail: one-more-dress@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  80. Obserwuję na bloggerze
    Mój nick to deedee_1
    Mój adres e-mail marti8991@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  81. Obserwuję na blogerrze
    Mój nick: Lidiakrk
    Mój adres e-mail : bonnie200@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  82. Obserwuję na blogerze
    Mój nick to Franka
    Mój adres e-mail siekierotkaa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  83. Obserwuję na GFC (obserwatorzy)
    Mój nick to Fabryczna
    Mój adres e-mail fabryczna23@onet.eu
    Baner na pasku bocznym: http://zakupowafabryczna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. Obserwuję na: blogerze
    Mój nick to: rogaczki / Marta Adrianna
    Mój adres e-mail: rogaczki.kosmetyczne@gmail.com
    informacja w pasku bocznym:
    http://rogaczki-kosmetyczne.blogspot.com/

    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  85. Obserwuje na bloggerze i fb
    Mój nick to AnnieConfusion /Ania Kadziela
    Mój adres e-mail Gania9@gmail.com
    zretwitowałam na twitterze pod nazwa raspberryannie

    OdpowiedzUsuń
  86. Obserwuję na bloggerze, twitterze
    Mój nick to poloniamartyna
    Mój adres e-mail m_kowalewska_1a@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  87. Obserwuję na bloggerze
    Mój nick to KOSMETASIA
    Mój adres e-mail kosmetasia@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  88. Obserwuję na blogerze (puszka), google+ (Paulina Domoradzka), facebooku (Puszka Grafomanka), pinterest (Paulina Domoradzka)
    Mój nick to: puszka
    Mój adres e-mail: paulina.domoradzka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  89. Obserwuję na Bloggerze
    Mój nick to luckywoman
    Mój adres e-mail luckywoman0108@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  90. Obserwuję na blogger
    Mój nick to kurka
    Mój adres e-mail kurka.bloguje@gmail.com
    Info na pasku bocznym www.kurka-bloguje.blogspot.com

    Te zapachy tak kuszą, że nawet nie wiedziałabym który zestaw wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  91. Obserwuję na bloglovin'
    Mój nick to sundarai
    Mój adres e-mail: sundarai.whm@gmail.com

    Dzięki za fantastyczne rozdanie :D

    OdpowiedzUsuń
  92. Obserwuję na bloglovin', blogger
    Mój nick to lakierowy apacz
    Mój aderes e-mail to glowaczp@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  93. Obserwuję na bloggerze
    Mój nick to powietrzempijana23
    Mój adres e-mail to: dominika909@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  94. Obserwuję na bloggerze
    Mój nick to Kuna Domowa
    Mój adres e-mail to kuna-domowa[małpa]o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  95. Obserwuję na bloggerze jako byjean i na bloglovin jako Adriana
    Mój adres e-mail byjean94@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  96. Obserwuję na Google+ jako rraavenn
    Obserwuję na FB jako Katarzyna Kruk
    Mail: rraaveenn@gmail.com
    info o rozdaniu : https://www.facebook.com/katarzyna.kruk.589/posts/172283112958769

    OdpowiedzUsuń
  97. Obserwuję na blogerze
    Mój nick to Justyna K
    Mój adres e-mail sonriente91@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  98. "Obserwuję na blogerze
    Mój nick to Jessie
    Mój adres e-mail justynai@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  99. Obserwuję na: bloggerze
    Mój nick to: Morrigan Emrys
    Mój adres e-mail: morriganemrys@gmail.com
    Umieściłam informację na pasku bocznym: http://oneway-or-theother.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  100. matko kochana, spóźniłam się... ;_;

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.