wtorek, 27 sierpnia 2013

Neonowa pantera

Dzisiaj będzie zajebisty mani. Sorry za słownictwo, ale on taki jest i już (skromność to moje drugie imię) ;p
W sumie nie wiem czemu kupiłam China Glaze Too Yacht to Handle i China Glaze Highlight of My Summer (oba z kolekcji Sunsational), bo od jakiegoś czasu twierdzę, że we wszelkich miętach i turkusach źle się czuję. Jednak te lakiery do mnie mówiły (dużo rzeczy do mnie mówi ;>). Postanowiłam zrobić mani łączący oba kolory i pomalowałam pięć paznokci  Too Yacht to Handle (to ten ciemniejszy lakier), a pięć pozostałych Highlight of My Summer (jaśniejszy).

Malowanie tymi lakierami nie należy do przyjemności, chociaż i tak nie przebiją Flip Flop Fantasy ;) Do pełnego krycia wystarczyły mi dwie warstwy, ale druga była wyjątkowo gruba jak na mnie i przez to przy wysychaniu pojawiło się stado bąbli (nie umiem grubo malować i już). Ale uzbrojona w Poshe bąbli się nie boję ;p Nawet te, które wylazły zniknęły gdy Poshe wyschło.

Nie bardzo się czułam z takimi paznokciami, więc stwierdziłam, że koniecznie muszę je czymś ozdobić. Szukając inspiracji w Internecie trafiłam na TEN mani i doszłam do wniosku, że panterka to jest to. Dołożyłam zatem kolorowe ciapki (przy pomocy Too Yacht to Handle i Highlight of My Summer) oraz ciapki czarne (to już farba akrylowa). Całość utrwaliłam warstwą Poshe.





Zdjęcie specjalnie dla Kaśki od psa, żeby miała co pisać o moim szpanowaniu ;p






83 komentarze:

  1. Zajebiste! Panterka i to w moich kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne połączenie kolorów! muszę kiedyś zmalować coś takiego bo póki co panterek robiłam tylko w brązach;p

    OdpowiedzUsuń
  3. zakochałam się w twoich pazurkach.
    http://to-co-daje-szczescie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Panterkowo-neonowe szaleństwo =) Pięknie wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uuuuuhuhu...świetna...w oczach się bardzo mieni :}

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo mi się podobają. stanowczo przyciągają wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojeeeej... Wproszę się na manicure do Ciebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Staram się nie [nad]używać tego słowa, a ponieważ u Ciebie mi to nie grozi, powiem po raz nie pierwszy i nie ostatni:

    genialne zdobienie!
    Poza tym... kojarzy mi się z pop-artem i amełykańskimi teledyskami.

    Dwie warstwy to nieźle, jak na neon :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS
      Twoje ładniejsze, bo bardziej dopracowałaś szczegóły :P

      Usuń
    2. Oł jeee amełykańskie teledyski XD

      Usuń
  9. ja to bym się zdziwiła, jakby rzeczy PRZESTAŁY do mnie mówić :P a pazury, nie ma co ściemniać... zajebiste :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowicie to wygląda! :D
    Neonki w takim wydaniu bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  11. wyszedł naprawdę ekstra :D ten ciemniejszy mega mi się podoba :>

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny mani! :) Robiłam kiedyś taką panterkę, ale na pomarańczowych pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooo moja ulubiona pantera! Nie ma co jest zajebista! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wyszło :) Bardzo lubię takie zestawienie kolorków :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdobienie, jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. oj zajebiste faktycznie a zdj jeszcze lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. O mamusiu mniam, mniam, mniam! Uwielbiam panterkę (co ostatnio pokazałam :D) to jedno z moich ulubionych zdobień!

    OdpowiedzUsuń
  18. fantastyczne! moje kolory zdecydowanie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny pomysł na takie połączenie kolorów ! Jak robisz cętki ? Mam nadzieję, że to nic skomplikowanego, bo bardzo mi się podoba Twoje cętkowe zdobienie, ale do wzorków to ja m dwie lewe ręce :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpierw ciapam kolorowe plamy lakierem, a później czarną akrylową farbką wokół tych ciapek maziam obramowanie z przerwami. Ale równie dobrze można to robić czarnym czy innym lakierem i sondą (też tak robiłam).

      Usuń
  20. cudo, cudo i jeszcze raz cudo! Możesz być dumna z tego zdobienia i pamiętaj zero skromności, bo wzorek cudooo!

    OdpowiedzUsuń
  21. niesamowite połączenie kolorków i idealnie namalowana panterrra :)

    OdpowiedzUsuń
  22. przez ciebie chyba zamknę bloga...

    OdpowiedzUsuń
  23. o żesz w mordę jeża. zrób mi takie... *^^* będę tak długo prosić aż zrobisz. Rewela!!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudo, na pewno będę chciała takie na swoich paznokciach (chociaż pewnie i tak nie wyjdzie mi tak jak Tobie) :P

    OdpowiedzUsuń
  25. nieźle/cudowności. Zdolniacha z Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. absolutnie boskie ;D przeważnie ciapki mi się nie podobają, ale te twoje są takie... idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  27. o jezu jezu ..potrzebuje goooo :D *.*

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo byłabyś zła gdybym je zmałpowała u siebie na paznokciach ?
    bo są cudne !

    OdpowiedzUsuń
  29. a właśnie, ja mam ten ciemniejszy i mi się nim maluje jak masełkiem :D Za to trochę nie ogarniam sun of a peach ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi trochę smużył jednak, ale ja do takich lakierów podchodzę jak do jeża i chyba to czują XD
      Sun of a Peach tylko na nogach miałam i pamiętam trzy warstwy na dużych palcach >_<

      Usuń
  30. bardzo podoba mi się takie wydanie pantery :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  31. przepiękne! bardzo pozytywne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  32. jest moc...:D znou mi się łezka w oku zakręciła na widok Twojego tel...:D

    OdpowiedzUsuń
  33. Pazurki wyglądają fenomenalnie ,świetne połączenie kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. tak, to zdobienie jest po prostu zajebiste i w ogóle rozwaliłaś nim system ;p piękna kolorystyka

    OdpowiedzUsuń
  35. Ooo.. Przegapiłam posta? No nie może być ;)
    Panterka zawsze fajnie wygląda.. Zwłaszcza w takich niestandardowych kolorach.. Sama się sobie dziwię, że tak długo nie sięgałam po ten wzór..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No też miałam strasznie długą przerwę od panter ;)

      Usuń
  36. Niby panterka... niby taki oklepany wzorek, ale... wygląda nieziemsko! Te kolory mnie zabiły ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że jednak nie na śmierć ;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.