sobota, 10 sierpnia 2013

TAG - 50 faktów o mnie

Pozazdrościłam wszystkim w okół i postanowiłam się otagować, chociaż tagi ignoruję uparcie. Potraktujcie to jako wyjątek od reguły ;p

  1. Mam czubki dużych palców u stóp podwinięte do góry (jakkolwiek głupio to nie brzmi). W sumie to je lubię, ale wyglądają trochę idiotycznie, więc nigdy Wam żadnego pedi nie pokażę ;p

  2. Wyhodowałam sobie potężną arachnofobię. Jak mam wybór zabić pająka, albo uciec, to zawsze  wybieram ucieczkę. Niestety czasem nie mam wyboru. Wtedy ubieram się szczelnie biorę buty w dłoń i ruszam do boju. Po około 20 minutach podchodów, cofania się, kiwania w lewo i prawo, wydawania pisków i okrzyków bojowych, delikwent wygląda przeważnie jak mokra plama, ale nic mnie nie zmusi, żeby jego zwłoki usunąć.

  3. Bałagan wokół mnie robi się sam. Serio. Ja przecież nic nie ruszam, bo wyznaję zasadę "przewróciło się, niech leży". Przewraca się oczywiście samo ;p

  4. Nie cierpię obrabiać zdjęć do postów. Nie przepuszczę żadnego pyłka, kociego włosa i innej pierdółki przyczepionej do palców lub paznokci i czasem godzinami siedzę usiłując to wyretuszować. Schiz normalnie.

  5. Jestem uzależniona od gier. PC, PS3, facebook, komórka, PSP, cokolwiek, gdziekolwiek... dzień bez grania to dzień stracony, a czas ucieka :(

  6. Gdy nie mogę zlokalizować kota zaczynam wpadać w histerię i wyobrażać sobie, że wymknął się z mieszkania i wyleciał na ulicę, gdzie spotkał go straszny los.

  7. Nigdy nie czytam instrukcji obsługi, wolę iść na żywioł. A nie, przepraszam, raz w pociągu z nudów przeczytałam instrukcję do mojego pierwszego laptopa.

  8. Jestem samolubną jedynaczką ;p

  9. Mam odruch wymiotny na widok kożucha na mleku. 

  10. Jestem strasznym leniem, chociaż w pracy myślą chyba o mnie coś zupełnie przeciwnego.

  11. Gdy wyjdzie mi jakiś wyjątkowo piękny mani mam jednocześnie ochotę chwalić się nim całemu światu (najlepiej podtykać pod nos każdej napotkanej osobie) i zmyć, żeby namalować coś jeszcze lepszego.

  12. Gdy siedzę i mam neutralny wyraz twarzy (czyli nie silę się na uśmiech) ludzie myślą, że jestem zła i się na nich obraziłam O.o

  13. Mam 177 cm wzrostu, a do tego uwielbiam wysokie obcasy i buty na platformach (ale bez przesady z wysokością), więc bardzo często mam jakieś 185 cm wzrostu ;)

  14. Gdy przychodzę w spódnicy do pracy ludzie święto chcą ogłaszać.

  15. Od ponad 10 lat mam prawo jazdy, ale jeździć nie lubię, głównie przez świrów, którzy narażają zdrowie innych.

  16. Mieszkam koło kościoła i msze mogę słuchać w domu. Nie żebym z tego korzystała, ale mogłabym ;p

  17. W dzieciństwie chodziłam z kuzynem na śmietnik oglądać szczury. Przychodziłam później do domu i opowiadałam jakie to one ładne są. Swoją drogą to słowo "szczurek" było jednym z pierwszych, które nauczyłam się pisać. Wbrew pozorom miałam szczęśliwe dzieciństwo.

  18. Już od przedszkola chciałam iść na emeryturę. Jak wyczaiłam, że babcia przestała chodzić do pracy, to spytałam dlaczego. Dowiedziałam się wtedy co to emerytura i stwierdziłam, że też chcę. Niestety muszę jeszcze poczekać parędziesiąt lat ;_;

  19. Uwielbiam zapach farby drukarskiej. To jedyna rzecz, której mi brakuje po przerzuceniu się na Kindle'a.

  20. Nie cierpię zapachu benzyny i koszonej trawy.

  21. W autobusach mam chorobę lokomocyjną. W samochodach tylko gdy siedzę z tyłu.

  22. Uwielbiam słodycze, wszelkie czekoladki, ciasteczka i inne takie długo przy mnie nie postoją. Chociaż twardych cukierków nie lubię.

  23. Od czasów ogólniaka farbuję włosy, nikt już nie wie jaki naprawdę mają kolor. Byłam czarna, czerwona, ruda, blond. Rok temu przerzuciłam się z farb na hennę i dobrze mi z tym, chociaż babrania się jest o wiele więcej.

  24. Lubię sobie pokrzyczeć, nie potrafię dusić w sobie emocji i już. A głos miewam donośny ;p

  25. Na dobranockę muszę sobie obejrzeć jakiś film lub chociaż jeden odcinek serialu (w chwili obecnej śledzę co najmniej 15 seriali, żadnego w TV ;p).

  26. W dniu wczorajszym dorobiłam się wreszcie smartfona - HTC Desire X i chociaż marzył mi się inny, to i tak już zdążyłam go pokochać <3

  27. Poważnie zastanawiam się nad otworzeniem konta na Instagramie. 

  28. Mój ulubiony gatunek książek to fantasy, działa mi na wyobraźnię i nic nie poradzę. W przypadku fantasy nawet miałkość niektórych książek jestem w stanie wybaczyć pod warunkiem, że pomysł mnie na początku zainteresował.

  29. Zdarzało mi się kupować książki tylko ze względu na okładkę. One do mnie mówią!

  30. Nie potrafię być w większym mieście i nie kupić kawy w Coffee Heaven. Dobrze, że u mnie ich nie ma, bo bym zbankrutowała i szybko zaczęła się toczyć ;)

  31. Gdy spotykam się z Ali we Wrocławiu prawie zawsze robimy to samo: kawa, wymiana lakierów i innych cudów, kilka sklepów, Pizza Hut i oglądanie łupów, powrót na dworzec i narzekanie na przejedzenie. A kiedyś potrafiłyśmy do tego jeszcze wmłócić wielką porcję lodów O.o

  32. Z Ali znamy się 10 lat chyba, a poznałyśmy się na jednej stronie internetowej. EDIT: Ali twierdzi, że tylko 8, a poznałyśmy się 13 maja 2005. A jak tak, to nie pamięta co do niej tydzień wcześniej mówiłam ;p

  33. Od zeszłego roku, gdy było u nas gradobicie i musiałam blacharkę w samochodzie naprawiać, panicznie boję się burz. Przedtem się nie bałam, chociaż czułam do nich respekt.

  34. Jak byłam mała uwielbiałam chodzić z zamkniętymi oczami, gdy mama trzymała mnie za rękę.  Często przy tym śpiewałam i nic mnie nie obchodziło, że ludzie się na mnie gapią, bo tego nie widziałam ;) Dzisiaj przy ludziach nie zaśpiewam ;p

  35. Lubię wszystko co kocie. Mam kubki z kotami, wisiory z kotami, kolczyki z kotami, zegarek z kotem, kosmetyczkę z kotami, etui na telefon z kotem, bluzki z kotami, kalendarze z kotami, zakładki z kotami, ludzie mi kocie gadżety w prezencie przynoszą... Nie da się ukryć, że kociara ze mnie.

  36. Gdybym nie była człowiekiem mogłabym być kotem.

  37. Mam gdzieś w domu zdjęcie na którym koza stoi przede mną na tylnych nogach, a przednie próbuje oprzeć mi na ramionach. Nie chciała się ze mną zaprzyjaźnić, tylko dobrać do paluszków, które jadłam. Żebyście słyszały mój pisk...

  38. Najlepiej czuję się we własnym domu i rzadko mam ochotę, żeby się gdzieś wybrać. Podróże mnie męczą.

  39. W dzień robię w domu za łapacza wszelkich żuczków, ciem, motyli, koników polnych i innych takich. Nie czuję oporów. W nocy wszystkich wyżej wymienionych rzeczy boję się panicznie. 

  40. Lubię anime. Co prawda od roku ponad nie oglądam (z małym wyjątkiem kilku odcinków Bleacha), ale i tak lubię. Wolno mi ;)

  41. Zacięłam się kiedyś w windzie, w jakimś starym hotelu w Gdańsku. Ale to była stara winda, ciągle się zacinała i wszyscy pracownicy mieli na nią oko, więc mnie szybko wypuścili.

  42. Czuję zabobonny strach przed prądem i gazem. Ciemnogród normalnie ^^"

  43. Mam w sumie osiem dziurek w uszach. Dwie najstarsze zrobiła mi znajoma pielęgniarka, gdy chodziłam do podstawówki. Dwie najnowsze na górze ucha, tam gdzie jest chrząstka zrobiła aparatem kosmetyczka. Resztę zrobiłam sobie samodzielnie ;>

  44. Hodowałam kiedyś ślimaka na balkonie. Ale skubany uciekł.

  45. W podstawówce, ogólniaku i jeszcze na studiach bardzo lubiłam malować. Wychodziło mi to nieźle, ale nie oszałamiająco, więc dałam sobie spokój. Czasem tego żałuję.

  46. Nie mam w domu ani jednej doniczki z roślinkami, chociaż parę lat temu było u mnie zielono. Zasługa Kajtka ;p

  47. Zawsze, gdy napiszę na blogu jakiś dłuższy tekst, zastanawiam się komu będzie chciało się to czytać do końca. Teraz też ;p

  48. W dzieciństwie brałam czekoladę w rękę i jadłam jak kromkę chleba, czym wprawiam obcych ludzi w lekkie osłupienie. W tamtych czasach czekolada to był towar luksusowy ;p

  49. Nie lubię tłumów. Ludzie w dużych grupach plątający mi się pod nogami doprowadzają mnie do szału i czasem mam ochotę walić ich torebką po głowach. Ale nie walę, bo mnie mamusia dobrze wychowała ;p

  50. Od małego lubiłam kalafior, fasolkę szparagową, groszek, marchewkę, brokuły i inne takie. Sądząc po filmach hamerykańskich byłam nietypowym dzieckiem ;p


73 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Od kociar w blogosferze aż się roi ;)

      Usuń
    2. I od kociar-lakieromaniaczek :)
      Sama znam co najmniej 3, nie mówiąc o sobie :)

      Usuń
    3. i od kociar lakieromaniaczek o imieniu Kamila ^^

      Usuń
  2. Nie wiem dlaczego, ale zawsze byłaś dla mnie taka tajemnicza :D Mało w sumie o Tobie wiedziałam. Zawsze miałam przed oczyma swoją Panią od matematyki i jakoś tak zawsze źle mi się to kojarzyło :P Dlatego dziękuję Ci za ten tag :D Mogę nadal twierdzić, że świetna z Ciebie babeczka :) Buziaki!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo ;D
      Nie jestem przesadnie wylewna na wypadek, gdyby jakiś uczeń tutaj trafił ;)

      Usuń
  3. Dotrwałam do końca i chciało mi się, bo bardzo przyjemnie mi się czytało :)też nie znoszę pająków... brrr...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że Ci się przyjemnie czytało :)

      Usuń
  4. Super!!!
    Punkt 3 to jakbym słyszała siebie :D
    W punkcie 35 zmieniam koty na konie :D

    OK kradnę obrazek tytułowy i zabieram się za swoje 50 zdań :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekałam aż zrobisz ten TAG i doczekałam się. Z tym bałaganem to strasznie dziwna sprawa u mnie też tak jest i to zawsze nie moja sprawka. Przy fakcie 49 pękłam ze śmiechu, ale też nie lubię tłumów, bo ludzie sami mi wchodzą pod nogi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie domyśliłabym się, że ktoś może czekać na ten tag w moim wykonaniu XD

      Usuń
  6. Bardzo przyjemnie się czytało, bardzo!

    PS Nie zastanawiaj się, zakładaj Insta ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. fantasy, koty i niechęć do tłumów :3 skąd ja to znam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na Instagram!
    Tez sie zacielam w windzie i od tego czasu jej nie uzywam ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już założony ;> na razie jedno zdjęcie, ale będzie więcej ;)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. A niektórzy kochają pająki... dla mnie nie do uwierzenia ;)

      Usuń
  10. Pkt. 11 piękny :D - jak dobrze, ze założyłaś blog, to taki substytut podtykania mani każdej napotkanej osobie :)
    Moja neutralna mina sprawia, że ludzie myślą, że jestem smutna.
    Mam HTC Desire X (mój pierwszy smartfon, a długo się opierałam) i go uwielbiam!
    Fajny tag, lubię go czytać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie chyba przez ten punkt 11 bloga założyłam XD

      Usuń
  11. wśród wielu, punkt 18sty jest moim faworytem :D sprytna bestja

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem w szoku. Zrobiłaś taga oO Oo OO!
    Ja nie wiem, o co Ci chodzi, mnie się zawsze dobrze czyta do samego końca, nawet lubię, jak więcej napiszesz. A to że jesteś perfekcjonistką zdjęciową to widać, chylę czoła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się nudzę jak czytam to co napisałam XD

      Usuń
  13. Szacun ode mnie za przepiękne paznokcie i mani już masz, ale za anime należy się podwójnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. lovę Cię za szczury na śmietniku, Coffee Heaven (Tiger!<3), pajęcze zwłoki i emeryturę. no i za koty, ofkors. :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie myślałam, że aż taka z Ciebie zabawna osóbka! Uśmiałam się zdrowo... z tymi szczurami, emeryturą.. w ogóle sposób w jaki o sobie piszesz.. wyjątkowo miło czytało mi się Twój tag:)
    Podobno też mam dziwną minę jak się nie uśmiecham, że niby jakbym miała pretensje do calego świata.. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa chciałam jeszcze zapytać cóż to za seriale oglądasz:) ja też parę oglądam nie w tv, a mam braki, bo 2 mają przerwę do września:)

      Usuń
    2. Z tych co nie są zakończone:
      Bones, Castle, Criminal Minds, CSI, Dexter, Doctor Who (pierwszy sezon nowego doktora był najsłabszy, później się rozkręciło), Elementary, Game of Thrones, Grey's Anatomy, Haven, Hawaii Five-O (chociaż nie mogę się zabrać za ostatni sezon), Hemlock Grove, Merlin (w sumie już się skończył, ale nie widziałam ostatniego sezonu ;>), Once Unpon a Time, Sherlock, Suits, Supernatural, Teen Wolf, The Bing Bang Theory, The Good Wife, The Mentalist, The Walking Dead, True Blood, Under The Dome, Warehouse 13, White Collar.
      Trochę tego jest XD Niektóre są lepsze, niektóre gorsze, na niektórych się zacięłam, ale w sumie wszystkie mniej lub bardziej lubię :)

      Usuń
    3. Szalona:D ja oglądam i czekam na nowy sezon Grey's Anatomy ( ulwiebiam:D) Bones dawniej.. a też bardzo lubię, Castle świetny, CSI tylko Las Vegas ( nie wiem dlaczego innych nie toleruję:))..Dexter, Elementary i Mentalistę tylko po parę odcinków widzialam, bo nie nadążam, ale mam w planach:)
      Grę o tron chcę przeczytac, więc nie oglądam.. a resztę musze zaraz sobie sprawdzić..:D
      Obecnie jedziemy z panem mężem The Killing najnowszy sezon i The following... przepadłam .. i polecam oba:)

      Usuń
    4. Pisząc csu miałam oczywiście na myśli ten LA, chociaż NY też nie był zły ;p za to Miami był straszny, głównie przez sztywnych aktorów ;) The Killing mnie w drugim sezonie znudziło i opuściłam. O following zapomniałam, pewnie dlatego, że utknęłam w połowie, ale mam zamiar oglądać dalej, bo lubię od dawna obu głównych aktorów.

      Usuń
    5. Oj tak.. dwóch głównych aktorów da się lubić:D wczoraj skończyliśmy 1 sezon i niestety czekam do stycznia:/ Do Ny nic nie miałam, ale jakoś LA miało bardziej zagmatwane i pokręcone te sprawy.. Miami, jak piszesz.. :) The Killing ogladam 3ci.. zupełnie inna historia, mnie się podoba.. chociaż w 2gim faktycznie były momenty, że szło się zmęczyć, tym bardziej, że tak ciągle szaro i pada..:)
      ale najbardziej chyba zmęczył mnie oglądany codziennie Boardwalk Empire.. niby świetny, ale mam przerwę od lutego i jakoś mnie jeszcze nie ciągnie..:)

      Usuń
  16. świetny tag :)
    aż mnie się miło zrobiło, że nie tylko ja kupuję wszystko w koty... dywan w koty, termometr z kotem, zegary z kotem, filiżanki do kawy z kotem, parasol z kotem, pościel w koty, nawet mam skarpetki z kotami (i majtki ale ciii ;P)
    pająków już się boję mniej, bo przez ostatnie kilka lat za dużo spotkałam tych dziwnych made in China, Tajland i inna egzotyka -.- a do tego Lili je uwielbia wcinać ^^
    tłumy też mnie dobijają, co jest z tymi ludźmi, że włażą pod nogi albo wloką się przed Tobą jakby tip-topami szli :/
    no i anime :)

    OdpowiedzUsuń
  17. 1, 22, 24, 49 i 50 się zgadzamy ;D ale że 20>WTF?! no coo TY :D załóż konto na inście!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. założyłam ;p a dzisiaj jeszcze na pinterest XD

      Usuń
  18. Przeczytałam do końca ;) Lubię czytać akurat ten Tag na różnych blogach ;) I okazuje się że nie tylko ja mam swoje dziwactwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. też lubię brokuły fasolkę itd ;D koty kocham i jak nie mogę znaleźć mojej pysi w domu od razu w panice lecę wołać na dworze, czy gdzieś nie uciekła... a ona zazwyczaj sobie gdzieś smacznie śpi. pająki są beeee. hehe co do bałaganu to wyznaję tę samą zasadę ;] i kilka jeszcze innych.
    bardzo ciekawe rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze się okazuje, że kot gdzieś śpi XD

      Usuń
  20. Bardzo miło mi się czytało :) Kilka podobnych punktów by się znalazło :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak fajnie dowiedzieć się tylu nowych rzeczy o Tobie :D
    Świetnie się to czytało tak BTW.. Nawet dotrwałam do końca i myślę, że nie ja jedna..

    Punkt 18 wymiata.. Spryciara.. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Historia z tego punktu zawsze wszystkich rozwala ;)

      Usuń
  22. przy większości punktów to jakbym czytała o sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. 12- ten sam problem. Przez co jestem uważana za wiecznie złą lub obrażoną :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzę, że dużo dziewczyn ma ten problem ;)

      Usuń
  24. Ja też uwielbiam koty i mam chorobę lokomocyjną z tyłu samochodu i w autobusach. :D Tak sobie myślę, daleko masz do Wrocławia? Bo będę tam od 18-ego sierpnia na kilka dni. :>

    OdpowiedzUsuń
  25. Też kocham grać, ale najbardziej na komputerze! Szczególnie w Simsy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo simsy, przy dwójce całe miesiące spędziłam :D Trójka już mnie jakoś nie kręciła ;)

      Usuń
  26. 12. - mam dokładnie tak samo! Ludzi zazwyczaj pytają się mnie dlaczego siedzę taka smutna albo co mi się stało? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby oni wyglądali ciągle na wesołych i radosnych ;)

      Usuń
  27. Od 19 do 22 - a też ! I 35 - też zawsze dostaję w prezencie coś z kotem, bo uwielbiam wszystkie śierściuchy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to miłość do kotów wychodzi z człowieka tak, że wszyscy zauważają XD

      Usuń
  28. Musi być z Ciebie strasznie słodka paranoiczka, w dodatku jesteśmy do siebie całkiem podobne ;) Sama tag ominęłam, ale już widzę, że zgadzamy się co do 3, 4, 7, 11, 20, 19, 22, 28, 29, 35, 38, 47, 49 :D
    A polską fantastykę lubisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polska literatura w tym względzie jest specyficzna i lubię tylko niektóre pozycje. Panem Lodowego Ogrodu się niedawno zaczytywałam. I wszystko Pilipiuka co nie jest opowiadaniami, bo opowiadań nie lubię. Chociaż opowiadania z Jakubem Wędrowyczem to nie opowiadania dla mnie, więc ich nie ominęłam. Achaję z sentymentem wspominam, chociaż klęli tam na potęgę, czego w życiu nie lubię. No i podstawa czyli Wiedźmin Sapkowskiego, którego czytałam paręnaście lat temu, ale dalej twierdzę, że kocham i planuję sobie odświeżyć, chociaż smuto się kończy.

      Usuń
    2. Jednym słowem czytałaś wszystko co kocham, tylko Pana Lodowego Ogrodu nie znam :) Wędrowycza wprost ubóstwiam, to dopiero jest postać :D

      Usuń
  29. Nie chce mi się pisać które, to konkretnie punkty mamy zgodne ale.. jest ich sporo +/- 20 :D Łącznie z kromką czekolady i 177 cm :D i świetne masz poczucie humoru, nawet nie zauważyłam kiedy dobrnęłam do końca :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że się dobrze czytało :D

      Usuń
  30. ja wiedziałam, że Ty jednak jesteś deko pokręcona ^^
    w mojej rodzinie od 15lat krąży zdanie:
    Z PRĄDEM JEST POWAŻNA SPRAWA XD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.