niedziela, 11 sierpnia 2013

Z kropki je!

Niedawno uświadomiłam sobie, że od wieków nie zrobiłam żadnego kropkowanego mani. Ale nic straconego, sondę mam zawsze pod ręką w kubku z pędzlami i pilnikami, więc wystarczyło wyciągnąć rękę. Efekt zobaczycie poniżej.
Jako tło posłużyły mi dwie warstwy lakieru Catrice C01 I scream: Ice Cream z limitki Candy Shock. Żeby przyspieszyć robotę i uniknąć rozmazywania się lakierów dołożyłam mu warstwę Poshe. Jasnofioletowe kropki to China Glaze Tart-y for the Party z kolekcji Avant Garden, różowe to Orly La Vida Loca z kolekcji Hot Stuff, a ciemnofioletowe, które na zdjęciach wyglądają na granatowe, to D.R.L. 61.  Na wierzchu oczywiście dołożyłam warstwę bezbarwnego topu. 






 




57 komentarzy:

  1. Piękne połączenie! I jak kropek nie lubię to na takie połączenie to i bym się może skusiła! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kropeczki wyglądają ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej jestem zachwycona ! Połączenie jest niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kropki ale w takiej wersji ich jeszcze nie robiłam :) Świetnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. czadowo to wygląda. :) muszę sobie zrobić jakieś podobne niedługo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa...a ten nude Essence co pytałaś, to dałam jakieś 3 cienkie warstwy, ale łatwo się nakładały, a ja zwykle bardzo cienko maluję. :)

      Usuń
    2. no ja też cienko maluję :D szukam takiego, coby przede wszystkim nie smużył, krycia idealnego nie musi mieć, bo końcówki paznokci i tak czymś zawsze ozdobię ;)

      Usuń
  6. trochę przeze mnie te kropki? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne! wyglądają jak naklejki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie równe te kropki, pewnie cyrklem kreśliłaś :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam kropki :)
    Sonda jest na mojej liście zakupowej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak obsługujesz ebaya, to polecam rozejrzeć się u chińskuch sprzedawców, zestawy sond mają w takich cenach, jak w naszych sklepach pojedyncze sztuki :)

      Usuń
    2. Masz ebaya, niestety...
      I już zdążyłam zamówić pędzle a'la RT.
      Chińczyki w dodatku mają często przesyłkę za free

      Usuń
  10. uwielbiam kropki i taką kolorystykę również.. Pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. niby mani proste ale jednak się trzeba nieźle na kropkować :) podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że kropkowanie mniej męczy niż np. przerzucanie węgla do piwnicy ;)

      Usuń
  12. ojj mi by w życiu tak idealnie nie wyszły. Gratulacje, świetny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chciałabym mieć filiżanki w takie kropki. Zrobisz mi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym tylko potrafiła robić filiżanki ;)

      Usuń
  14. no świetnie to wygląda, meeega mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  15. Super kropeczki :) Widziałam kiedyś podobne mani, a kropeczki robiły za łuski takiej kolorowej, kreskówkowej rybki. Szkoda, że gdzieś mi przepadł link. Tak czy siak, szałowe mani :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś zrobiłam takie kropki, co wyglądały jak jaszczurka :D Takie mani świetnie wygląda gdy się dobrze kolory dobierze :)

      Usuń
  16. bardzo mi się podoba dobór kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. Na szczęście na mózg mi się nie rzuciły ;)

      Usuń
  18. Gościły na moich paznokciach ostatnio podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. takie magiczne są, cudnie wyglądają ;] i te kolory <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Jest bajecznie!:)
    http://www.fashionable.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  21. Super, chyba sobie takie zrobię! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie to wyszło. Ja kropki miałam z może 2 razy ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Niby taki banał, a wygląda tak niebanalnie - śliczne ;) !

    OdpowiedzUsuń
  24. Superaśne są :) sama bym takie chciała :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.