wtorek, 3 września 2013

Barry M 312 Indigo

Dzisiaj "tylko" swatch i to w dodatku nieplanowany ;) Barry M 312 Indigo to podstawa mani, który będę Wam jako następny pokazywać, ale postanowiłam zrobić dla niego osobny post, bo jest to dokładnie taki granat jak lubię. Nie za ciemny, nie za jasny, w sam raz. Co prawda po butelce spodziewałam się czegoś bardziej intensywnego, ale to nie pierwszy raz, gdy butelka i efekt na paznokciach nie idą w parze ;)
Do pełnego krycia potrzebowałam dwóch warstw. Schnięcia nie pamiętam, nie zapisałam sobie ;p Ale na zdjęciach jest sam Barry M, bez wspomagaczy, więc nie było chyba złe ;) Płytki nie odbarwił, ale jak zwykle używałam bazy.



 Zdjęcia w słońcu
 


 Zdjęcia w cieniu


38 komentarzy:

  1. Lubię ciemne kolory na paznokciach, ten wygląda bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi także podoba się ten odcień:) a tak w ogóle to masz piękne paznokcie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mój kolor, ale paznokcie śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękności, mam ostatnio fazę na granaty na stópkach ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowny kolor, uwielbiam takie odcienie niebieskiego :) jeśli wpadnie Ci w oko jakiś łatwiej dostępny zamiennik to daj znać! ;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo przyjemny granacik :) Podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny:) fajnie sprawdzi się jesienno-zimową porą:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny.faktycznie nie jest to zwykły granat.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny odcień! Będzie idealny na jesień!

    OdpowiedzUsuń
  10. cudak! zazwyczaj takie kolory są mocno żelowe i bardzo widoczne są końcówki.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  11. boski :) uwielbiam takie kolorki :) !

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor miodzio. Granat w tej postaci ubóstwiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. W słońcu prezentuje się pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładny - w słońcu ma prześliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny! kocham granaty, chociaż rzadko noszę :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Szukam właśnie takiego granatu, także tego..rozejrzę się :)

    OdpowiedzUsuń
  17. w rosnącej populacji lakierów, nie mam takiego koloru O_o jak to się stało??

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglada niebiańsko (dosłownie!)

    OdpowiedzUsuń
  19. piękny kolor ;)
    przydałby mu się jakiś kolorowy akcent ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny odcień! Achh brakuje mi takiego w mojej kolekcji.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ostatnio mam świra na punkcie takiego koloru :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.