poniedziałek, 23 września 2013

Howl You Doin

Gdy zamawiałam China Glaze Howl You Doin miałam mieszane uczucia. Z jednej strony na krążku, który CG dają jako "próbnik" wyglądał obłędnie, a z drugiej te kółeczka robią komputeowo i nigdy nie wyglądają tak jak lakier. Przeważyła jednak ciekawość, nazwa i to, że pochodził z kolekcji Monsters Ball (takie moje małe zafiksowanie na kolekcje haloweenowe). Gdy wyciągnęłam lakier z paczki zrobiłam wielkie "OOOOO", jednak z ostateczną oceną poczekałam do malowania.
Howl You Doin to fioletowa baza z całą masą drobnego brokatu w kolorze granatowym i pomarańczowym (albo miedzianym jak kto woli). Najważniejsze, że na paznokciach drobinki widać i lakier robi się przez to wielowymiarowy. Do pełnego krycia potrzebowałam dwóch warstw.
W ramach ozdoby postanowiłam zastosować naklejki, których mam w domu od groma i trochę ;) Nie bardzo chciały się trzymać, ale po dwóch warstwach bezbarwnego topu nie miały nic do gadania ;>





Zdjęcia w słońcu:




 Zdjęcia w cieniu:


43 komentarze:

  1. ja bym go widziała bez asysty naklejek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Alez te drobinki piekne!! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudny! Własnie czegoś takiego szukam !

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie wygląda ten lakier :) uważam, że inne ozdoby są już mu do niczego niepotrzebne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mogę wiedzieć skąd zamawiasz Chinki? :)) Fajnie wygląda z tymi naklejkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie żadna tajemnica ;) Od dłuższego czasu z alphanailstylist. Kiedyś zamawiałam z USA ale odkąd ceny przesyłek wzrosły nie chce mi się ryzykować dla paru złotych. Zwłaszcza, że w alphanailstylist starają się szybko dodawać nowe kolekcje i czasem dają na głównej kody rabatowe z różnych okazji ;>

      Usuń
  6. Bardzo ciekawie sie prezentuje ten lakier, cudne te drobinki

    OdpowiedzUsuń
  7. fantastyczny ten CG. jest na czym zawiesić oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. piekny lakier! ale jego piękno i tak ustepuje temu co wykonałaś na tych pazurkach - artystka z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;> ale z naklejkami też byś tak mogła :)

      Usuń
  9. Lakier jest naprawdę ładny, a w komplecie z tymi różyczkami wygląda przepięknie!! :D <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Poskramiacz naklejek! ;P
    A lakier obłędny, nie na moją kieszeń ale będę do niego wzdychać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem warto nie kupić kilku tańszych kremów i kupić jeden do którego się wzdycha ;)

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. i zdobienia! ( i kota, żeby mu nie było smutno :D )

      Usuń
    2. A ja Twoje komentarze :D
      przekazałam Kajtkowi wyrazy uwielbienia w ramach pocieszania po wizycie u weta ;)

      Usuń
  12. Miałaś świetny pomysł z fotografowaniem obu dłoni, bardzo mi się to podoba!
    I widzę, że z czcionką tytułową się udało, super :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowne:) podkład piękny, wzorki idealnie się komponują;) dobra robota:)

    OdpowiedzUsuń
  14. fiu fiu, kolejna całkiem przyjemna chineczka... ależ Twoja bransoletka mi nie daje spokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O kurcze.. Nie było mnie kilka dni, a tu takie zmiany.. Ależ pięknie tu u Ciebie teraz.. Brawo.. Strasznie mi się podoba nowy szablon.. Zazdroszczę zdolności :)

    A teraz wracając do mani.. Strasznie mi się podoba ten kolor.. Szczerze mówiąc nie zwróciłabym na niego uwagi gdyby nie Twoje zdjęcia.. A tak muszę go wrzucić na listę wish.. Piękny jest.. Całość też prezentuje się super.. Muszę się dorobić większej ilości naklejek, bo efekty potrafią być bardzo interesujące :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie się cieszę, że Ci się szablon podoba, bo sporo osób marudzi na zmiany ;)

      Też tak mam z niektórymi lakierami. A naklejki, jak są przyzwoitej jakości to świetna rzecz, zwłaszcza jak się człowiek spieszy ;)

      Usuń
    2. Serio marudzą? Nie miałam czasu czytać wszystkich komentarzy pod postem o zmianach, ale powiem że jestem zaskoczona, bo moim zdaniem wyszło genialnie.. Serio.. No ale cóż.. Wszystkim dogodzić się nie da...

      Usuń
  16. Ja nie wiem co ludzie mają do naklejek.. Ile razy można nosić goły lakier, no bez jaj :P
    Mi się podoba ostatnio każdy lakier, który połyskuje, nawet nieważne na jaki kolor. Ten jest ponad to wszystko. A naklejki ? Moim zdaniem bardzo dobrze się komponują w ten kolor. Z daleka jest jeszcze lepiej, bo wygląda jak malowane. Dla mnie bomba do prostego, ciemnego stroju. Dobrze, że kupiłam ostatnio jakieś kwiatki :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widocznie to puryści lakierowi ;) moim zdaniem dobra naklejka nie jest zła, szczególnie, że z daleka nie widać lakierowych drobinek ;>

      Usuń
  17. paznokcie wygląda cudownie !!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładny ten nowy szablon :)

    A paznokcie bardzo w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę przyznać, że i ja zrobiłam "OOO" jak go zobaczyłam na tych zdjęciach :) Wygląda świetnie i jest bardzo halloweenowy, ma taką fajną głębię dzięki tym drobinkom :)

    OdpowiedzUsuń
  20. jest ciekawe, ale chyba wystarczy mi orly - fowl play :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialnie wygląda to zdobienie, a kwiatki wkomponowałaś idealnie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.