sobota, 21 września 2013

I jak się Wam podoba?

Od jakiegoś czasu miałam ochotę zmienić szablon bloga i wreszcie się udało. Ufffff...

Nie do końca jestem zadowolona, bo chciałabym np. mieć większe odstępy między gadżetami, inne przyciski, czcionkę i jeszcze parę rzeczy (że nie wspomnę o nagłówku, za który od roku się zabieram). No ale na początku pracy zapowiadało się, że nic z tego zmieniania nie będzie, więc i tak pójdę spać z uczuciem, że odwaliłam niezłą robotę ;)

Tylko chciałabym jeszcze wiedzieć co Wy o tych zmianach myślicie. Chętnie dowiem się jak to wygląda z Waszej strony i czy teraz ładuje się Wam mój blog lepiej, gorzej czy może nie widzicie żadnej różnicy ;)


Żeby nie było, że tak post bez zdjęcia za ozdobę będzie dzisiaj robił Kajetan ;)

53 komentarze:

  1. nieeee, nie lubię tych wszystkich migających okienek :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież jak na posta wchodzić, to Ci nic nie miga ;p
      jesteś w stanie wytrzymać te parę sekund ;p albo lepiej wchodź bez strony głównej, o ;)

      Usuń
  2. W kwestii projektowania stron jestem raczej laikiem :), ale z punktu widzenia czytelniczki mogę powiedzieć, że mi się podoba. Przejrzyście, funkcjonalnie, jest ok. Może jedynie odrobinę bardziej zmarginalizowałabym boczne paski na korzyść środka. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie to samo pomyślałam:) a ładuje mi się chyba tak samo:)

      Usuń
    2. Tak, ja też jestem za "zwężeniem boczków" :-)

      Usuń
    3. Ja też pomyślałam, że "nieswojo" ale wiem ,że szybko się przyzywczaję. Tylko własnie te boczki bym zwężyła a poszerzyła środek:)

      Usuń
    4. Mnie się ogólnie podoba, jedynie - jak i powyzej dziewczyny już napisały - poszerzyłabym środkową kolumnę :)

      Usuń
    5. zwężenie boków i poszerzenie środka, to był pierwszy punkt zmian ;) już załatwione, co prawda jest węziej niż w poprzednim szablonie, ale wtedy był jeden pasek i trzeba było dłuuugo przewijać, żeby zobaczyć co na dole, więc mam coś za coś ;]

      Usuń
    6. chciałam napisać dokładnie to samo- szerszy środek i będzie super :)

      zmiany są bardzo fajne, możesz- a nawet powinnaś!- być z siebie dumna :D

      Usuń
    7. Wreszcie jakaś optymistka :D

      Usuń
  3. Nie za bardzo, ale z czasem się przyzwyczaję :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze się nie przyzwyczajaj, bo ciągle zmieniam ;)

      Usuń
  4. ja ze zmianami to jestem na bakier... tłumok ze mnie w te klocki, dlatego blog wygląda ja wygląda... jakby ktoś mi zaproponował pomoc, to po rękach bym całowała :)
    jest inaczej :) ale do przyzwyczajenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się nie znam, na studiach coś z html usiłowali mnie nauczyć, ale mało co pamiętam. Idę na tzw. żywioł edytuję na zasadzie: zmienię, zobaczę co się stanie i najwyżej cofnę ;)

      Usuń
  5. Jakoś tak "nie Twojo" ale na pewno się przyzwyczaimy :) Też wolałabym żeby środek był szerszy - lepiej by się czytało wszystkie notki :)
    Żeby nie było tak smutno, biało przeciągnęłabym te kolorowe kropeczki jeszcze w dół :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tło dopiero będzie wybierane, więc do białego nie ma co się przyzwyczajać ;)

      Usuń
    2. No to jak ten biały zniknie, będzie idealnie bo to jedyne co teraz mi się nie widzi - białe tło :D

      Reszta super!

      Usuń
    3. Białe tło tylko do czytania ;)

      Usuń
  6. wolałam stary wygląd, teraz jest tu za sterylnie i według mnie trochę za ciasno - mało światła, wszystko wygląda podobnie i mi się zlewa :P

    Przepraszam, że to powiem, ale na razie wygląda jak jakaś niskobudżetowa strona www, nie blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam podobne odczucia, ale myślę, że z czasem też się przyzwyczaję :)

      Usuń
  7. mi się chyba wcześniej bardziej podobało, srodek był "luźniejszy" i wygodniej się czytało, ale najważniejsze ze tobie sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś tak smutno się zrobiło :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam, walnie się wesołe tło i kolory tytułów zmieni i będzie weselej ;p

      Usuń
  9. Także jestem za zwężeniem boczków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zwężone, chociaż chyba jeszcze za jakiś czas znowu coś z nimi pokombinuję ;)

      Usuń
  10. Ooooł nooooł, nie lubię takich dużych zmian:(
    I migających zdjęć u góry.....:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę mi nic nie miga. Może zależy od przeglądarki?

      Usuń
    2. Mad chodzi o te zdjęcia pod nagłówkiem. w mozilli przesuwają się same, w chromie jak najedziesz na strzałkę, a w ie, którego szczerze nie cierpię i nie używam wogóle to nie działa.

      Usuń
    3. już wiem czemu nie migało - nie wchodziłam na główną, tylko na post :-)
      I w chromie same mi się przesuwają, hmmm.
      Teraz lepiej, ładne kolory, marzy mi się tylko inna czcionka tytułowa?

      Usuń
    4. To może za krótko pozwoliłam się stronie ładować ;)
      Mi się marzy w ogóle usunięcie tego tytułu, żebym mogła na tle nagłówka moją ulubioną czcionką napisać. Ale niestety od godziny próbuję, a nagłówek wciąż na miejscu :/

      Usuń
  11. Ładnie, bardzo mi się podoba, ale środkowa część (ta, w której piszesz posty) jest za wąska.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jako że lubię tego typu szablonu, to mniej więcej mi się podoba. Choć fanką gadżetów po lewej i po prawej stronie nie jestem. Jakoś tak przytłaczają moim zdaniem.
    Zgadzam się, że jest nieco ciasno. Gdybyś rozsunęła jeszcze trochę paski boczne i dała więcej miejsca na środku, tam gdzie jest treść posta, byłoby o wiele lepiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wkradł się błąd - szablony, nie szablonu oczywiście.:)

      Usuń
    2. Paski rozsunięte. Sama średnio lubię je po obu stronach, ale miałam taki dłuuugi pasek, że się poświęciłam dzieląc go na dwie części ;)

      Usuń
  13. od siebie tylko dodam, że trochę brakuje mi kolorów, ale moja natura uwielbia pstrokaciznę... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze nie znalazłam idealnego tła i coś czuję, że sama będę musiała coś w tej materii zdziałać >_<

      Usuń
  14. Szablon jest świetny- jak jeszcze nad nim popracujesz to będzie super! Zgadzam się że środek powinien być szerszy, ale tak to jest ok :)
    No i logo! Musisz coś zmienić! Jak nie będziesz miała weny to spokojnie możesz uderzyć do mnie w tej sprawie- chętnie pomogę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Propozycję rozważę ;>
      Z tym środkiem to mam ten problem, że nie chcę przesadzić, żeby się ludziom nie rozlatywało >_< Ustawiłam szerokość wszystkiego na 1020 i chętnie bym zwiększyła, ale niektóry mogą nie mieć większej rozdzielczości ustawionej i lipa :/

      Usuń
    2. A no rozważ :D
      A co do środka- nie myślałam o zwężeniu paska bocznego? albo przerzuceniu wszystkiego na jedną stronę tylko? bo to by powiększyło środkową strefę i nikt by nie miał problemu przy innych rozdzielczościach :) z pasków bocznych można by poprzerzucać niektóre pierdołki w stopkę bloga- było by czytelnie :)

      Usuń
    3. O, o stopce nie pomyślałam, ale prawdę mówiąc sama nie wiem co bym mogła w nią wstawić, bo mam wrażenie, że do niej nikt i tak nie zagląda. Pasek lewy zwęziłam bez problemu, tylko z prawym mam problem w tym miejscu co jest dzielenie archiwum/popularne posty.
      Pasek w poprzednim szablonie miałam kilometrowy i szczerze miałam dosyć przewijania go w poszukiwaniu niektórych rzeczy, a wszystkiego walnąć do góry się nie da ;) Muszę to przemyśleć i pokombinować, a do tego czasu zostaje tak jak jest teraz.

      Usuń
    4. w stopkę bym dała np tagi i archiwum- do tych rzeczy często rzadko się zagląda więc stopka to idealne miejsce :D

      Usuń
    5. Tagi i archiwum osobiście najczęściej odwiedzam XD

      Usuń
  15. nie przepadam za tego typu szablonami,
    wolę te tradycyjne, w tej kwestii jestem konserwatystką :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Byłam wczoraj nocą - było inaczej. Dzisiaj jest inaczej :P
    Co do szerokości i wyższych komentarzy, to u mnie jest 1020 szerokość, ale mam 2 paski.
    Jak nie chcesz kombinować tutaj, to ja mam drugi, ukryty blog testowy, na którym wprowadzam zmiany i jak mi się podobają to przerzucam je na ten główny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały czas się coś zmienia ;) Nie wpadłam na pomysł z testowym blogiem ;p

      Usuń
  17. mnie się tam prawie wszystko podoba, w końcu wchodzę tu dla lakierów, co nie? ;-) jedyne nie, to konieczność kliknięcia, aby zobaczyć resztę postu. niestety, ale należę od tych, których to zniechęca. na szczęście masz instagram.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A skąd wchodzić najczęściej na moje posty? Zawsze przez stronę główną, czy może przez powiadomienia na bloggerze/bloglovin?

      Usuń
  18. Czy się podoba? Moim zdaniem wyszło rewelacyjnie i bardzo profesjonalnie.. Żałuję, że sama nie mam takich zdolności, bo efekty jakie można osiągnąć bawiąc się z szablonami potrafią być oszałamiające.. Nic bym nie zmieniała.. Jest elegancko i przejrzyście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak się cieszę, że Ci się wszystko podoba :D

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.