niedziela, 8 września 2013

Lakierowe BOXy: Paese - Mineralna baza wygładzająca

Praca mi się na głowę zwaliła i czarno widzę prowadzenie bloga. Jak ja to robiłam w poprzednich latach? O.o

Na szczęście jest niedziela i udało mi się wygospodarować chwilę na napisanie recenzji Mineralnej bazy wygładzającej od Paese.

Bazę dostajemy w kartoniku, na którym m.in. opisano jej działanie i skład.

Niestety nie znalazłam bazy w Internetowym sklepie Paese, ale wszystkie odżywki kosztują tam po 15,90 zł, więc podejrzewam, że baza powinna być w tej samej cenie.


Informacje z opakowania:


Baza ma kolor mocno rozbielonego różu. Pędzelek jak widać jest standardowy, podczas malowania nie sprawia żadnych problemów, ładnie rozkłada się na płytce. Jedna warstwa bazy schnie całkiem szybko, chociaż znam bazy u których trwa to krócej. Baza rzeczywiście sprawia, że pomalowane paznokcie stają się gładkie, ale to w mniejszym lub większym stopniu zapewnia każda baza. 


Używałam ją przy kilkunastu mani i w tym czasie nie odnotowałam odprysków ani odbarwień (nowych, bo stare mam pod paru miesięcy), więc spełnia funkcje dla mnie obowiązkowe. Co do obietnic o zapobieganiu łamaniu i rozdwajaniu, to mam mieszane odczucia. Mam teraz krótkie paznokcie, więc nie mam co łamać. Rozdwajanie się paznokci jednak mnie dotyczy bardzo, a po użyciu tej bazy nie zauważyłam żadnej poprawy. Z tym, że nie spodziewam się po kilkunastu użyciach cudów, ale coś mogłoby się ruszyć a tu nic.

 
Lakierowe BOXy to akcja zorganizowana przez Polskie Lakieromaniaczki, którym szefują Panna Marchewka i Tamit24. Regulamin akcji możecie znaleźć TUTAJ.



I jeszcze dziewiątka dziewczyn, które też zostały wybrane do testowania :]

RedRouge - Red Rouge Nail Art
kleopatre - Riki, tiki... kosme-tiki
bopp - Nails Art by Bopp
B. - B for Beautiful Nails
aalimkaa - Blog Aalimkaa
Amethyst.. .- AmethystBlog
Kabodreams - Kabodreams
puszka - Blogowanie Puszki
pepper - Pepper and Coco

Serdecznie zapraszam na ich blogi :D

18 komentarzy:

  1. czekałam na Twoją recenzję, okazuje się, że to nic specjalnego :O nie zaliczę jej hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cudów nie robi, ale przyzwoita jest ;)

      Usuń
  2. Kurcze, myślałam że o bazie pod makijaż będzie :) A tu tymczasem odżywka do paznokci, też mineralna. Nawet nie wiedziałam, że takowe są :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O bazie do cieni też mogę XD polecam hean albo paese ;)

      Usuń
  3. Mam nadzieję, że tylko widzisz czarno, a na dniach przywita mię znowu porcja postów ze zdjęciami Twoich zdobień, no weź ;_;

    Tak dzisiaj właśnie patrzyłam na swoje paznokcie - na jednym z nich kiedyś "bardzo rozsądnie" przetestowałam kiedyś wycinanie skórek... nożykiem do szablonów. Od tamtej pory płytka nieestetycznie bruździ mi się i marszczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet ja nie potrafię odrabiać zdjęć na komórce w pociągu ;p

      rzeczywiście bardzo rozsądnie skórki traktowałaś ;p nawet w mani karną obowiązuje ;)

      Usuń
  4. ja także mam krótkie paznokcie, ale mnie problem rozdwajania na szczęście nie dotycz. Ale produkt wygląda fajnie, już sam design jest interesujący;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam tej bazy, ale chyba mnie nie skusiła :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmmm... Jakoś przekonana do tej bazy nie jestem, tym bardziej, że ma z założenia wygładzać płytkę, a jak piszesz każda baza się tak zachowa...

    OdpowiedzUsuń
  7. Z chęcią bym zamieniła na coś tą odżywkę z Eveline, bo ile można używać w kółko tego samego.. Ta ma ładniejsze opakowanie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eveline w ogóle byłabym się używać, bo niektórym niezłe kuku potrafiła zrobić ;/

      Usuń
  8. Nie znam:)
    Ale jakoś nie mam chęci jej wypróbować;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Coś, co wygładza płytkę, mocno by mi się przydało, ale to chyba nie to ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Żadnego czarnowidzenia nie przyjmuję, myślę, że to kwestia przestawienia się na nny system organizacji pracy. Chociaż przyznam, że od powrotu do szkoły ciężko jest mi znaleźć tle czasu na bloga, co w miesiącach wakacyjnych. Co do samej bazy - jest fajna, jeśli ktoś nie ma wymagających paznokci, ale mogłaby schnąć krócej. Krótko mówiąc niezła, ale nie niezbędna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. System nie ma tu nic do rzeczy ;p fizycznie nie dam rady, bo zdjęć w pociągu nie obrobię choćbym na uszach stanęła :p a spać po 4 godziny dla bloga nie będę, bo za stara na takie wysiłki się rano czuję >.> ale na szczęście to chwilowe problemy, później będzie luźniej ;]

      Ta baza i tak szybciej schnie niż utwardzacz, przynajmniej takie mam wrażenie ;)

      Usuń
  11. Mnie się tak łamią paznokcie, że podaruje sobie tą bazę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie miałam przyjemności z tą firmą

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.