niedziela, 15 września 2013

Lakierowe BOXy - wrześniowa paczka

Co prawda nie skończyłam recenzować sierpniowej paczki (został mi utwardzacz, który wytrwale testuję), ale już mam do pokazania paczkę wrześniową. Od razu informuję, że jest to paczka czwarta i zarazem ostatnia. Trochę smutno mi będzie bez comiesięcznej niespodzianki ;)

Tym razem paczkę przygotowała B. z bloga B for Beautiful Nails. Dobrze pamiętacie, że była ona jedną z testerek, ale jak widać postanowiła zmienić stronę i załatwić paczuchę do testowania. 
I bardzo dobrze, że to zrobiła, bo wreszcie trafiła do mnie firma, której nigdy na oczy nie widziałam. Jest to Diadem, który z tego co pisała nam B. stawia na małe drogerie. U mnie w mieście jest cały jeden sklep tego typu (pewnie dlatego, że reszta nie obroniła się przy Rossmannie i Naturze) i niestety tej firmy tam nie widziałam, ale kto wie może też się ich produkty tam pojawią ;) Sprawdźcie u siebie, bo sądząc po tym lakierze, który już mam na paznokciach ich produkty do paznokci zapowiadają się nieźle. Paleta z tego co widziałam w Internecie nie jest jeszcze tak zróżnicowana jak lubię, ale się rozwija i można znaleźć w niej bardzo ładne kolory :)
 
Dobra, koniec obowiązków piśmienniczych, pora na zdjęcia. Z okazji ostatniego boxa Kajtek postanowił się przyłączyć do sesji. Zobaczcie co nam z tego wyszło i co znalazłam w paczce :]

 [Kajtek przejmuje klawiaturę]
Czołem Kociaki! Wreszcie dorwałem się do klawiatury!
Kto za mną tęsknił? Ręka do góry :D
Postanowiłem wcisnąć się w kadr, bo Kaśka ostatnio mało się mną na blogu chwali.
Ale jej to wybaczam, bo robi mi reklamę na Instagramie ;)

Jak widzicie Kaśka znowu paczkę dostała. 
Zapach nawet ciekawy, więc postanowiłem się zainteresować.

 Ale w środku była tylko zielona paczusia i jakaś karteczka. 
Nic dla kota. 
Jakieś kosmiczne niedopatrzenie!

 Kaśce serduszko się spodobało, więc machnęła zdjęcie.

 Coś tam jeszcze mamrotała o spisie zawartości.

 Moja ulubiona część, czyli papierki i folijki. 
One tak fajnie trzeszczą, szeleszczą i zgrzytają w zębach :D
Ale tym razem nie zdążyłem się do nich dorwać :(

 Zawartość paczki. Widzicie jak pięknie wyglądają na moim tle?

A teraz parę zdjęć lakier vs. kot ;)







Z różowym mi  nie do twarzy, więc postanowiłem się wynieść. 
To i tak był już koniec zdjęć.
Było miło, ale się skończyło.
Pa Kociaki ;*





Lakierowe BOXy to akcja zorganizowana przez Polskie Lakieromaniaczki, którym szefują Panna Marchewka i Tamit24. A w ostatnim miesiącu dołączyła do nich B. Regulamin akcji możecie znaleźć TUTAJ.



I jeszcze dziewiątka dziewczyn, które też zostały wybrane do testowania :]

RedRouge - Red Rouge Nail Art
kleopatre - Riki, tiki... kosme-tiki
bopp - Nails Art by Bopp
aalimkaa - Blog Aalimkaa
Amethyst.. .- AmethystBlog
Kabodreams - Kabodreams
puszka - Blogowanie Puszki
pepper - Pepper and Coco
m_and_z - m_and_z bloguje

Serdecznie zapraszam na ich blogi :D

35 komentarzy:

  1. Ten twój kot to fantastyczny model :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę :D Co tam lakiery... KOT ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. zamiast na lakiery to kota podziwiałam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. jakiego masz cudownego kociaka ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. ale masz rasowego kocura!!! nie zapamiętałam żadnego z lakierów pomimo że ja typowa psiara jestem!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojacie haha ale się uśmiałam czytając całą 'kocią' historyjkę :D Cieszę się, ze sprawiłam frajdę zarówno Tobie jak i Kociakowi ^^ I myślę, że nie tylko Kajtek lubi folię bąbelkową - ja przy pakowaniu miałam taki ubaw jak dziecko :D
    Miłego testowania :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że jednak nie strzelałaś nią zębami ;)

      Usuń
  7. Ale z niego cudny model <3 Oby więcej takich Kajtkowych postów :D <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Sorry, ale Kajtek skradł całego posta!
    8 zdjęcie sprawiło, że moje serce się rozpłynęło ♥
    PS. Jestem największą instagramową fanką kajtkowego pyszczka :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż sprawdziłam które zdjęcie jest ósme :D

      Usuń
  9. Jezuniu!!!! Jakie zdjęcia słodkie!! Nie mogę się napatrzeć! :) Jestem bardzo ciekawa tego Boxa i tez mi przykro, że to już koniec. Tak szybko zleciało...nawet nie wiem kiedy. Miłego testowaniu Kasiu :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Mistrzostwo świata! Kot ma talent do pisania notek i pozowania! świetny jest :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A o połowie swoich talentów jeszcze nawet nie wspomniał ;)

      Usuń
  11. zdjęcia kot vs lakier mnie rozbroiły:P cudownie wyglądają, a Twój kot jest stworzony do pozowania:P a wiem co mówię, bo mój tego nie potrafi:P no istny model:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I do tego trafił do właściwej pani, która wie jak to wykorzystać ;>

      Usuń
  12. Świetna paczka, śliczne kolory lakierów.

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne kolorki! widać kotek chętny na manicure. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakiego modela w postaci kociaka masz :) bosko wygląda ;) W Krakowie widziałam, żże są dostępne w Galerii Krakowskiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Krakowie ostatnio byłam co najmniej 4 lata temu XD

      Usuń
  15. Kot mnie rozwalił. Nie mogę się napatrzeć na te zdjęcia. Są przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwszy raz widzę takie lakiery. Jestem bardzo ciekawa :) a kotek pierwsza klasa, mam takiego samego! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe lakiery ale kiciuś jest najlepszy. :) Myślałam że to mój Maciek. :))

    OdpowiedzUsuń
  18. ...ale spójrz - no czyż nie inteligentny wyraz twarzy? Tak, właśnie TWARZY, bo naprawdę wygląda, jakby właśnie rozważał możliwość istnienia bytu nieskończonego i immanentnego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *mowa o zdjęciu podpisanym "Z różowym mi nie do twarzy[...]"

      Usuń
    2. Tego immamentnego to aż sobie wygooglowałam, bo nie wiedziałam co znaczy, a Kajtka pod ręką nie miałam, żeby wytłumaczył :o

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.