poniedziałek, 16 września 2013

Piaskowa zebra

W sumie to nie wiem jak zacząć, więc przejdę do sedna ;p
Ciemniejszy lakier to Golden Rose Holiday 58, jaśniejszy to Golden Rose Holiday 62. Pomyślałam, że ładnie będą razem wyglądać, więc pomalowałam dwa paznokcie każdej dłoni ciemniejszym, a resztę jaśniejszym. Jednak jakoś mi się takie połączenie nie widziało, więc postanowiłam połączyć oba kolory dodając niektórym paznokciom zebrę. Trochę żałuję, że na kciuku nie namalowałam zebry najpierw białą albo różową farbką, a dopiero później lakierem piaskowym, ale i tak wyszło fajnie ;)







Zdjęcia w słońcu:





33 komentarze:

  1. Uwielbiam piaski i chociaż jeszcze ich nie łączyłam, to muszę przyznać, że efekt końcowy zachęca :)
    Ten wzorek to taki bardziej kajtkowo-tygrysowy dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. 62 to jeden z moich ulubionych piasków. Kupowałam bez przekonania, a przepadłam po uszy. Pięknie wygląda w połączeniu z tym drugim piaskiem, chociaż ja sama bym nim paznokci nie pomalowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszło nawet bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie! :) Świetne połączenie i zeberka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne. Fajny pomysł na połączenie piasków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow. Niesamowicie mi się podoba. Zdolniacha z ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. i takie piaski mi się podobają! dobra robota :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam zdjęcia, które nam tu pokazujesz, są idealne. A paznokcie oczywiście piękne jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ten ciemny piasek jest super. Na zdjęciach wygląda trochę jak OPI stay the night :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się tak kojarzy chociaż różnią się jednak bardzo ;) ale aplikacja GR stawia go dla mnie na pierwszym miejscu. Opik miałam raz na paznokciach i nie spodobał mi się efekt po wyschnięciu, a na wzorniku wyglądał świetnie, więc się na niego fochnęłam ;)

      Usuń
    2. ja OPI nie mam i raczej nie liczę na to że zdobędę, w tak małym mieście byłby to cud, ale chyba zapoluję na taki "tańszy zamiennik" bo też jest ładny :)

      Usuń
  10. Zawsze mi się zeberka podoba! Muszę ją spróbować kiedyś u siebie :p

    OdpowiedzUsuń
  11. czarny jak czarny, ale pluję sobie w brodę, że nie wzięłam 62 jak byłam na wyspie... czas na apdejt listy zakupowej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się ten mani, świetne połączenie wykończeniowe i kolorystyczne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Trochę się napracowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  14. strasznie mi sie podoba! dużo pracy ale warte efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. też chcę takie, ale nie potrafię ;/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeju! Rewelacyjnie to wygląda! Piękna zebra! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ładne te piaseczki i zebrunia, jak rozmawiałyśmy muszę je obejrzeć z bliska :D

    OdpowiedzUsuń
  18. no proszę, czyli jednak wzorki na piaskach także mogą dobrze wyglądać;)

    OdpowiedzUsuń
  19. wyszło świetnie- efekt trójwymiarowości jest bardzo fajny :D jak futerko wściekłej, czerwonej zeberki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. genialna zeberka, fajnie wygląda na piaskach :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Czerwony tajger, a nie zeber ;P

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawa jestem czy szał na piaski kiedyś mi minie.. Póki co jestem nadal nimi zachwycona.. A w takim wydaniu prezentują się genialnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.