wtorek, 17 września 2013

Zwierzyniec

Coś mnie ostatnio wzięło na zwierzęce motywy, ciekawe kiedy mi przejdzie ;)
W tym mani postawiłam na srebro i czerń, które zawsze do siebie pasują. 
Srebro to  China Glaze Gossip Over Gimlets z kolekcji Autumn Nights. Nie jest to do końca srebrny lakier, bo pływają w nim złote czy może raczej miedziane drobinki. Na paznokciach widać je tylko z bliska, ale sprawiają, że lakier przestaje być jednowymiarowy. Do pełnego krycia potrzebowałam dwóch cienkich warstw.
Czerń to China Glaze Liquid Leather z serii Patent Leather, która jest już u mnie od dłuższego czasu i wreszcie doszła do takiej konsystencji, że dałam radę uzyskać pełne krycie przy pomocy jednej grubszej warstwy ;)
Panterkę wymalowałam białą i czarną farbą akrylową, zebro-tygrysa Gossip Over Gimlets.  Całość utrwaliłam warstwą Poshe.












32 komentarze:

  1. O a Mały paluszek to takie fajne wyciszenie tego co się dzieje na pozostałych paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na drugiej dłoni wskazujący wycisza ;)

      Usuń
  2. eh no i znowu się nie mogę napatrzeć! są cudowne, bardzo estetycznie i precyzyjne wykonane:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne połączenie kolorów! i precyzja wykonania jest oszałamiająca!

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja! Piękny mani! Nie mogę przestać zachwycać się Twoim talentem! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny dobór kolorów i świetne wykorzystanie ich we wzorkach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak pięknie! :) Safari na panzokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Umim, nawet niebieską, tu masz dowód: OoooOooo

      Usuń
  8. wiesz co... podoba mi się twój sweter:D gdzie go kupiłaś?
    A zdobienie... też mi się podoba- bo jak mogło by być inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nadal nie umiem się przekonać do zeberek czy panterek. Nie wiem czemu nie podobają mi się :( U kogoś owszem ciekawie to wygląda ale nie przemawia do mnie :)
    Podoba mi się w jaki sposób robisz fotki do każdego posta. Ja niestety używam fona i Twój efekt jest u mnie nie do osiągnięcia :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z aparatem z telefonu mało umiem zdziałać ;)

      Usuń
  10. Super mani i ... fajny sweterek - można wiedzieć skąd?

    Btw Gossip Over Gimlets miałam ostatnio na paznokciach i nie mogłam się napatrzeć na to sreberko =)

    OdpowiedzUsuń
  11. miałam w głowie bardzo fajny komentarz, ale Twoje zdjęcia tak mnie rozkojarzyły (piękne!), że zapomniałam, co miałam napisać :<

    OdpowiedzUsuń
  12. ale się jesiennie zrobiło... :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jak cudnie!
    i proszę, nie tylko ja już łapię za swetry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy takich temperaturach rano nie ma co się ociągać ze swetrami ;)

      Usuń
  14. Łaaaaaaaa! *_*
    Każde Twoje pazurkowe zdjęcie mogłabym oprawić w ramkę i powiesić w galerii. Niejednej, bo trochę już tego uzbierałaś :P
    Kocham Twoje twory.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.