piątek, 18 października 2013

Copycat

Pora zdradzić Wam powód dla którego zaopatrzyłam się w tyle lakierów Zoyi z kolekcji Stunning & Irresistible. Powód jest bardzo prosty: TEN mani. Gdy go zobaczyłam od razu pomyślałam "zrobię sobie taki sam!". Niestety od razu odczułam brak potrzebnych materiałów. Jak kolor się zgadzał, to nie zgadzało się wykończenie i odwrotnie, a żadne namiastki mnie nie zadowalają. Sami widzicie, że zakupy były konieczne ;>
Po nałożeniu 1,5 warstwy (czyli cały paznokieć + paznokieć pomalowany tylko do połowy płytki)  Zoya Kerry miałam od razu zabrać się za robienie gradientu, ale coś mnie tknęło i przeczytałam co na temat mojej inspiracji jest napisane w poście. A tam poważne ostrzeżenie na temat trudności w czyszczeniu skóry z drobinek lakieru. Postanowiłam zatem zastosować się do rady jak sobie z tym problemem poradzić i wyciapałam palce wokół paznokci klejem magicznym. Dopiero gdy klej stał się całkiem przezroczysty i miałam pewność, że jest suchy wykonałam gradient. Użyłam do tego gąbki do makijażu oraz lakierów Zoya Kerry, Zoya Amy i Zoya Bobbi. Całość wygładziłam nakładając warstwę Poshe. Dopiero gdy mani się utwardził zdrapałam z siebie klej razem z pozostałościami lakierów. 









 Zdjęcia przy zachmurzonym niebie


60 komentarzy:

  1. jakie to jest cudowne!!!
    Zakochałam się w tym połączeniu

    OdpowiedzUsuń
  2. Aj, cudowne! Boskie kolory i jeszcze ten połysk

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne kolory i wykończenie. Aż samemu chce się mieć takie mani :-P

    OdpowiedzUsuń
  4. ale MOC!! :D zatkało mnie, coś fenomenalnego...

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam oglądać Twoje paznokcie! piękne te lakiery

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje pierwsze skojarzenie - ogniście ! Serio :D Cudny gradient <3

    OdpowiedzUsuń
  7. o matko, a kysz z takimi paznokciami, też chcę!

    co to klej magiczny?:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraźliwe :D

      Klej magiczny wygląda tak. Schnie na przeźroczysto, więc go używam do robienia kartek i innych takich. Nawet kaboszony na niego montowałam ;)

      Usuń
    2. A no już miałam pytać co to, a to przecież "magic":) całe studia go używałam! Ciekawy pomysł!

      Usuń
    3. U mnie w papierniczych nie wiedzą jak prosze o "medżik", więc już się do "magicznego" przyzwyczaiłam ;)

      Usuń
    4. eee nada sie do np. marble tez?:P

      Usuń
    5. Niestety nie, bo się rozpuszcza w wodzie >_<

      Usuń
  8. widzę ogień... :) no już co, jak co, ale zakupy lakierowe są zawsze usprawiedliwione :D

    OdpowiedzUsuń
  9. idealne na jesienną depresję:D aaa w sumie to na każdą porę roku:P Pięknie to wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne mani i fajny patent z tym klejem, który na pewno wykorzystam. Akurat mam resztkę kleju od obklejania pudełek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny mani, tylko to złoto mogłoby być trochę bardziej żółte - ale to już chyba kwestia gustu. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny mani i świetny sposób na szybkie wyczyszczenie skórek :D

    OdpowiedzUsuń
  13. ♥.♥ Nie dziwię się, że zakupy były koniecznie. CUDO!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny mani, aż słów brak :) też muszę w końcu spróbować coś ombre zrobić na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super to wygląda. Pokazałabyś w końcu coś brzydkiego ;-P

    OdpowiedzUsuń
  16. każdy powód jest dobry, żeby kupić coś nowego
    a zdobienie cuudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Klej magiczny! Że też na to wcześniej nie wpadłam! :D
    A mani piękny, jak jesienny liść :)

    OdpowiedzUsuń
  18. chociaż końcówka nie dla mnie, to całość bardzo mi się podoba :) lubię takie połączenie kolorów.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  19. Nietypowe połączenie barw, ale bardzo efektowne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. rewelacyjny gradient - aż bym sobie taki zmalowała ale jestem zbyt leniwa i nie mam dokładnie tych kolorów :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drugi powód maskuje pierwszy, więc możesz spokojnie się polenić ;)

      Usuń
  21. o kurczę znakomity gradnient :D te lakiery są boskie :D

    OdpowiedzUsuń
  22. jest ponadprzeciętnie :) cudownie !

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakie cudowne mani!!!!
    Jeszcze żaden gradient tak mi się nie podobał!!!!!!!!!!!!
    Tylko powiedz co to klej magiczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałam wyżej, więc przekleję:
      Klej magiczny wygląda tak. Schnie na przeźroczysto, więc go używam do robienia kartek i innych takich. Nawet kaboszony na niego montowałam ;)

      Usuń
    2. A to ten zwykły klej??? On jest dostępny w każdym niemal papierniczym

      Usuń
  24. Beautiful work -- I love this on you!

    OdpowiedzUsuń
  25. bosssskie mani!!!!! nic dodać nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowne kolory, przepiękny mani!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. nie będę odkrywcza jeśli napiszę: fantastyczny mani! naszło mnie na gradienty, jak tylko odrośnie płytka po skróceniu to robię coś :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie dość, że się napatrzyłam na piękne rzeczy, to jeszcze się czegoś pożytecznego dowiedziałam. Pierwsze słyszę o kleju magicznym :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dobra, przyznam, że nigdy takiego kleju nie miałam ani nie używałam.. Dostanę go normalnie w markecie jakimś? Czy to jakiś zupełnie inny klej niż takie zwykłe, "standardowe" kleje szkolne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W normalnym papierniczym powinien być :)
      Klej magiczny wygląda tak. Schnie na przeźroczysto, więc go używam do robienia kartek i innych takich. Nawet kaboszony na niego montowałam ;)

      Usuń
    2. W takim razie muszę się rozejrzeć :)

      Usuń
    3. Dorwałam, niedługo przetestuję ;)

      Usuń
    4. Tak się zastanawiam.. Do watermarble szło by ten patent zastosować?? Jak myślisz?

      Usuń
    5. Kiedyś próbowałam, ale dziad lubi się w wodzie rozpuszczać, więc nie zdaje za bardzo egzaminu :/

      Usuń
  30. Super połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.