niedziela, 13 października 2013

Dlaczego nie trójkąty?

Takie właśnie pytanie przyszło mi do głowy podczas zakupów na stoisku Golden Rose. Mam już większość figur geometrycznych w ozdobnych topach: kwadraty, koła, sześciokąty... to czemu nie zrobią trójkątów? Najlepiej równobocznych ;>
Ale do rzeczy. Dzisiaj byłam na zakupach i zgarnęłam małe co nieco. Obiecałam na Tamit na Instagramie, że pokażę na blogu jeden lakier w zbliżeniu, więc nie będę się ograniczać i pokażę wszystkie ;)

Rzut oka na zakupy:


I zbliżenie na każdą butlę z osobna ;)
 Claire's - Splatter Effect - Splatter Green

 Catrice - L'Afrique, C'est Chic - C02 Quel Bleu Turquoise

 Golden Rose - Carnival - 14

  Golden Rose - Carnival - 05

  Golden Rose - Carnival - 13

  Golden Rose - 3D Glaze - 09

51 komentarzy:

  1. Claries jest śliczny, a brokaty gr idealne same w sobie.
    Też jestem za wprowadzeniem trójkątów do gliterowych lakierów! Kupiłbym na pewno:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatni najładniejszy :) i ten catrice przepiękny <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękności :) Koniecznie muszę kupić któryś z GR :) Już nie mogę się doczekać prezentacji na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, ale cudowności! ;) wszystkie mnie zauroczyly ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. zielony claire's!!!!!! najchętniej go zobaczę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fiolet od GR wygląda zachęcająco :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, z bliska wyglądają obłędnie!
    A tytuł od razu skojarzył mi się z piosenką i od razu mam w głowie "Trójkąty i kwadraaaatyyy" :D

    OdpowiedzUsuń
  8. To samo pytanie sobie zadałam, kupując lakiery GR! :D Powiem Ci, że uwielbiam takie geometryczne wzorki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale one fajnie w przybliżeniu wyglądają :) Ten zielony Claire's wygląda świetnie. Z chęcią zobaczę go na Twoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zróbmy może taki lakier z trójkątami:D oczy mi wylazły na te wszystkie cuda!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. claire's wygląda ciekawie - muszę się za takim obejrzeć :) czekam na słoczowanki ;)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  12. po co? no... ja się pytam: po co im te patyki w środku?? piasek Catrice na śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że masz taki sam problem jak ja jeszcze parę miesięcy temu XD

      Usuń
  13. tylko niebieski i fioletowy mi się podoba, nie widzą mi się paseczki/piórka/kreseczki

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi ostatnio wpadł w ręce Carnival 09. Od razu mnie oczarował :)

    P.S. Jakie piękne, wyraźne zbliżenia na zawartość! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piasek Catrice mam i jest świetny :) a reszta zakupów suuuuper...muszę zdobyć te Golden Rose, rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero po Twoim komentarzu zorientowałam się, że to piasek XD

      Usuń
  16. Marzy mi się ten lakier z Golden Rose 3d *.*

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja się czaję na GR Carnival biały :)
    ten fiolet 3D Glaze też wygląda ciekawie, trochę podobny jest do topu z Essence.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zachwycając! Wszystkie razem i każdy z osobna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. *.* no i przepadłam! ten claire's wygląda super (myślałam, że jest bardziej podobny do carnivali, ale nie!- i tu jest pozytywne zaskoczenie :).
    I jakoś tak mi się wpisuje w październikowo-halloweenowy nastrój :)
    tylko do claire's daleko...
    dziękuję za zbliżenie na tego gagatka (i inne też ;).

    OdpowiedzUsuń
  20. Taki takier z trójkącikami musisz zrobić Ty! I wypuścić swoją własną serię lakierów :D
    Jestem zakochana w błękitnym Carnivalu :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jakbym chciała mieć taki lakierowy biznes XD

      Usuń
  21. Przepiękne są, zakochałam się! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne brokaty =) Ciekawa jestem efektów na paznokciach.

    Co do trójkątów - może jakaś firma kiedyś zrobi takie lakiery. Albo romby - lakieru z rombami też nie widziałam nigdy.

    OdpowiedzUsuń
  23. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! jakie cudne!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Chyba przez Ciebie przemawia natura matematyka :D Wszystko jest, ale trójkątów brak :D hihi ale się uśmiałam ^^

    OdpowiedzUsuń
  25. o mój Boże chcę je wszystkie ! z Golden Rose miałam w sumie wszystkie kolekcje, przynajmniej po jednym odcieniu z każdej. teraz, z najnowszej nie mam żadnego lakieru i czas najwyższy to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.