środa, 30 października 2013

Henio Latarka i Mroczny Konkurs

Nie sądzicie, że film/książka z takim tytułem miałby niezłe wzięcie? Co najmniej jak Harry Portier i Kamień Filozoficzny ;)

Kim jest Henio Latarka, spytacie? Moim zdaniem całkiem niezłym przystojniakiem. Oto on:

Prawda, że ma zabójczy uśmiech? ;>

Heniek powstał przy okazji moich przygotowań do Mrocznego Konkursu Haloweenowego organizowanego przez antiii z bloga eCosmetics oraz Colour Alike. Powiem Wam zupełnie bez ściemniania, że to pierwsza dynia w moim życiu i jestem z niej mega zadowolona :> Dłubanie w Heńku skończyło się rozlewem krwi. Jak widać krwawa ofiara się opłaciła, bo konkurs wygrałam :D Może jakieś bóstwo konkursowe maczało w tym palce? ;)

Zanim pokażę Wam moją pracę wypada napisać jak powstała. Na początek na paznokcie pomalowane jak zwykle bazą nałożyłam dwie warstwy Sensique Exotic Flower 249. Poczekałam aż lakier wyschnie i wykonałam na środku paznokci cieniowanie kawałkiem gąbki do makijażu oraz lakierami  Sensique Exotic Flower 249 i Diadem 28 Biała kreda. Znowu poczekałam aż wyschnie. Dołożyłam cieniowanie wykonane tą samą metodą, tyle że lakierami Zoya Kerry i Zoya Amy. Poczekałam aż wyschnie. Czarną farbą wymalowałam co trzeba, czyli zamki, dynie, nietoperze, straszne drzewa i kaprawe koty. Starałam się najpierw malować kontur, a później go wypełniać zostawiając niezamalowane oczy, paszcze i inne takie, żeby wyglądały jakby świeciły. Na końcu doszłam do wniosku, że przydałoby się więcej świecenia, więc delikatnie dołożyłam w odpowiednie miejsca Kerry. Na końcu nałożyłam top, chyba Sally Hansen Insta-Dri, poczekałam aż wyschnie i poszłam robić zdjęcia. Ogólnie strasznie dużo czekania mi wyszło ;)















Baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaardzo serdecznie dziękuję Gosi i Colour Alike za zorganizowanie konkursu :D
I wybranie mojej pracy ;D

72 komentarze:

  1. Od samego początku wiedziałam, że wygrasz, nawet jak dopiero planowałaś, że się zgłosisz :D Przepiękne zdobienie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Paznokcie wyglądają pięknie, masz ogromny talent!

    OdpowiedzUsuń
  3. oddawaj Henia! idealne paznokcie w twoim wykonaniu mnie absolutnie nie dziwią (piękne tło i malunki!), ale w Heńku się zakochałam (ach, ten idealny zgryz :D ).

    GRATULACJE!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. zasłużona wygrana :) gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wiedziałam, że wygrasz :D obstawiałam Ciebie albo Tamit :) i z taką przegraną to nawet jestem w stanie się pogodzić (hehehe ^^ taaaki żarcik halloweenowy XD) A co na Henia mówił Kajtek??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kajtek Henia obwąchał, stwierdził, że to dla niego żadna konkurencja i od tego momentu konsekwentnie ignorował ;)

      Usuń
  6. wielkie gratulacje :) Zdobienie jest piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje! Mani jest cudowne. Jak zwykle wszystko jest zrobione z perfekcyjną dokładnością :-) Nawet Henio :-P

    OdpowiedzUsuń
  8. O mamo! Rewelacja te obrazy na paznokciach!

    Gratulacje!

    A Heniek wymiata! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygrana zasłużona, jak najbardziej ;) świetne dzieło (a raczej dzieła ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Henio przystojniak! :D
    A paznokcie -no cóż -Mistrzostwo Świata!

    OdpowiedzUsuń
  11. Heniuś i Twój talent do takich rzeczy, dziubania, wycinania i malowania powalają :)
    Gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje wygranej! Zasłużona, bo twoje zdobienie jest powalające :) Henio jest rewelacyjny! Też chcę takiego :D

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne :D i to tło.. cudownie wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Paznokcie pomalowałaś świetnie i do tego ta oprawa, gratuluję bo zasłużyłaś ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję nieźle się przy tym napracowałaś :) Daj mi tego Heńka bo mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wcale się nie dziwię, że wygrałaś. Gratuluję! Jest możliwość stworzenia tutoriala, jak zrobiłaś samo tło albo chociaż napiszesz, jakich lakierów użyłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tutkiem zdjęciowym byłoby trudno. A o lakierach pisałam w poście, nawet są pogrubione ;p

      Usuń
  17. Mnie tam się Heniek w ogóle z dyniami nie kojarzy. :D
    A paznokcie: westchnęłam. Cudo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo Heniek ma osobowość, a dynie są nijakie ;)

      Usuń
  18. to sa dzieła sztuki i pazurki i Heniu :) gratuluję!!jest

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jesteś mom guru pazurkowym...jesteś najlepsza!

      Usuń
  19. Dynia boska, zdobienie jak zwykle powala.. Gratuluję wygranej. Należało Ci się :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję zasłużonej wygranej! Stworzyłaś kolejne dzieło sztuki :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. gratki :D a zdobienie CUDOWNE :d

    OdpowiedzUsuń
  22. świetna ta dynia, a paznokcie jeszcze lepsze :) małe dzieła sztuki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny ten Henio ;D
    A paznokcie - brak mi sów, takie są cudne =)

    OdpowiedzUsuń
  24. osz Tyyyy!!!!! jestem pod wrażeniem zarówno mani jak i Henia:) Gratuluję!:)

    OdpowiedzUsuń
  25. O kurczę, ale to wszystko jest super! :D

    OdpowiedzUsuń
  26. nieziemski mani! *,*
    i takie piękne zdjęcia!!! ach :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudny Heniek :) I pazurki też :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny jest ten wzorek, a drzewo najlepsze!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluje ;) Wygrana jak najabrdziej zasłużona bo zdobienie jest prześliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. nic ziwnego, że wygrałaś, jedne z najładniejszych Twoich mani ever!

    OdpowiedzUsuń
  31. Musiałaś wygrać, nie było innej opcji :) To mani jest piękne, mogę z przekonaniem stwierdzić, że najładniejsze ze wszystkich, jakie dotychczas u Ciebie widziałam - takie wielowymiarowe, dzięki kolorom tła. Następnym razem przy jakimś konkursie złożę ofiarę z krwi i dyni, może i dla mnie się poszczęści :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.