poniedziałek, 14 października 2013

Holo Vs. Holo

Holo... nie wiem jak Wy, ale mi na to słowo oczy zaczynają same świecić. To jedno z moich najukochańszych wykończeń i nie ma mowy, żebym przeszła obok obojętnie ;) 
Jakiś czas temu zostałam poproszona o porównanie lakierów holograficznych Color Club i Dance Legend. Prawdę mówiąc spory czas temu (czy czas może być spory? ;p), planowałam zrobić tego posta o wiele wcześniej, ale plany i rzeczywistość rzadko idą u mnie w parze ;/ Mam nadzieję, że w tym przypadku zadziała jednak powiedzenie "lepiej późno niż wcale" ;)

Do boju postanowiłam wystawić Dance Legend 10 Cosmic Rainbow (fioletowy) z kolekcji New Prism oraz Color Club 998 Miss Bliss (różowy) z kolekcji Halo Hues.



Mimo, że butelki wyglądają inaczej, to ich pojemność jest identyczna: 15 ml. Za to pędzle w obu lakierach różnią się, choć nie tak bardzo jak sądziłam. Dance Legend ma pędzel minimalnie dłuższy, za to sporo szerszy niż standardowy pędzel Color Club. Mi lepiej maluje się mniejszym pędzlem, chociaż trzeba się nim bardziej namachać. Za to łatwiej i precyzyjniej operuje mi się takim pędzlem przy skórkach. 
Reszta parametrów prawie taka sama w obu lakierach. Po pierwszej warstwie kryją przyzwoicie, chociaż moim zdaniem druga warstwa jest niezbędna, żeby dostać idealną płytkę. Gęstość obu lakierów jest porównywalna, chociaż Dance Legend wydaje mi się odrobinę gęstszy. Oba ładnie rozprowadzają się na zwykłej bazie. Nawet wytrzymałość na mojej płytce zaprezentowały podobną: niewielkie odpryski w drugim dniu noszenia i starte końcówki.Prawie zapomniałam: Dance Legend sprezentował mi dwa bąble przy wysychaniu ;p
Ocenę efektu holo pozostawiam Wam ;)



Zdjęcia w słońcu:







Zdjęcia w cieniu:


I niespodzianka: film porażający jakością, wartką akcją i niesamowitymi efektami specjalnymi ;)




51 komentarzy:

  1. Color Club mieni się o wiele ładniej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham holosy! Gdzie można kupić lakiery Dance Legend?

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie ze sobą współgrają.. I choć oba mi się podobają, to jednak Cosmic Rainbow zdecydowanie bardziej trafia w moje gusta.. Cudny jest :)

    Ps. Rozwijasz się moja droga.. Może niedługo jakieś tutki na YT zaczniesz zamieszczać co?? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. przy całej mojej miłości do fioletów, skłaniałabym się bardziej ku CC, ma lepsze holo :)
    filmiki coraz lepsze :D jeszcze pół roku i będziesz jutiuberem XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie nigdy Dance Legends nie sprawiły "niespodzianek" w postaci bąbli - a mam 2 holo i zdarza mi się nimi czasem malować paznokcie. :P Może trafił Ci się taki egzemplarz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo miałam płytkę nierówną, kto go tam wie ;)

      Usuń
  6. :) Właśnie wczoraj namoim blogu wrzuciłam posta z holograficznym Color Club Eternal Beauty w roli głównej... :D Oba lakiery sa cudowne :) Strasznie podobaja mi sie alkiery Dance Legend, super wybór, oryginalne kolory, niestety nie mam ani jednego :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żałuję, że nie są łatwiej dostępne, nawet ich cenę bym jakoś przeżyła ;)

      Usuń
  7. Soczysty fiolet jest piękniejszym wycinkiem koła barw, ale oba, powtarzam^ oba piękne!

    PS. Oba? Obydwa? Obydwoje? :<

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem czemu, ale aż się dziwię, że CC jest ładniejsze. Pomimo całej mojej fioletowej miłości... A niebieski holoś z CC to lakier moich marzeń! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. CC lepiej się mieni, ale DL ma moim zdaniem dużo ciekawszy kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Color Club wygrywa, Eternal Beauty jest o niebo ładniejszy od tego fioletu DL. Też kocham holo i już nie raz i nie dwa się przekonałam, że Halo Hues-y mają najwięcej powera :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Color Club bardziej hipnotyzuje, ale to fiolet w gamie kolorystycznej bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne !! Jeszcze nie próbowałam holosiów, ale przy najblizszej okazji sie zaopatrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne holosie <3
    I na prawdę nie wiem, który podoba mi się bardziej.

    OdpowiedzUsuń
  14. różowe holo jest bardziej holo :D ale fiolecik ma ładniejszy kolor jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jej nie spodziewałam się tak cudownego efektu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne holoski!
    Ale jednak CC pobił DL :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ojezuojezuojezu OBAAAA CUDOWNE <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  18. oba ładne...zazdrooo bo waleń ubogi w holo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Waleń by na chwilę przestał nudziaki kupować i przerzucił się na holo (może być nawet nudziakowe) ;)

      Usuń
  19. Jakie świetne zdjęcia robisz!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie mienią się w słońcu ;) Oba bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Łoj zakochałam się :D Fantastyczny efekt!!!!!!!!! CUDNE!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo ładne połączenie kolorów - pasują do siebie :)
    wolę efekt w cieniu niż w słońcu

    OdpowiedzUsuń
  23. Fioletowe holo dobre, różowe gupie. Nie mów mi o DL, bo już miesiąc czekam na zamówienie :-(

    OdpowiedzUsuń
  24. zwykle wolę filety, ale tu nie mogę się zdecydować - oba są piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow! Takich hologramów to jeszcze nie widziałam. Bombowy efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  26. CC lepiej się mieni lecz i tak uważam że oba są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękne, nie wiem który ładniejszy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.