poniedziałek, 7 października 2013

Lakierowe BOXy: Diadem 253

Nadejszła wiekopomna chwila (że tak zacytuję klasykę polskiej kinematografii) i pora na recenzję ostatniego lakieru z Lakierowych BOXów. Aż się łezka w oku kręci ;_;


Na deser zostawiłam sobie lakier Diadem nr 253 w pięknym niebieskim odcieniu. Malowało się nim bez problemów. Niestety utwardzanie się lakieru trwało wyjątkowo długo. Mimo, że lakier wydawał mi się całkiem suchy narobiłam sobie sporo odgnieceń. Trzymał się za to dobrze mojej płytki, a co ważniejsze zostawił ją nieodbarwioną.

  Zdjęcia przy zachmurzonym niebie

Żeby tradycji stało się zadość musiałam dołożyć zdobienie. Tym razem pacnęłam końcówki paznokci kawałkiem gąbki kąpielowej umazanej białą farbą akrylową. Na tak przygotowanym tle cienkim pędzlem wymalowałam zawijasy i kropki. Całość utrwaliłam bezbarwnym topem. Wyszło zimowo, nie sądzicie? ;)









 

Lakierowe BOXy to akcja zorganizowana przez Polskie Lakieromaniaczki, którym szefują Panna Marchewka i Tamit24. A w ostatnim miesiącu dołączyła do nich B. Regulamin akcji możecie znaleźć TUTAJ.



I jeszcze dziewiątka dziewczyn, które też zostały wybrane do testowania :]

RedRouge - Red Rouge Nail Art
kleopatre - Riki, tiki... kosme-tiki
bopp - Nails Art by Bopp
aalimkaa - Blog Aalimkaa
Amethyst.. .- AmethystBlog
Kabodreams - Kabodreams
puszka - Blogowanie Puszki
pepper - Pepper and Coco
m_and_z - m_and_z bloguje

Serdecznie zapraszam na ich blogi :D


29 komentarzy:

  1. myk myk i przy pomocy pędzelka zrobiłam zawijasy i kropki... bułka z masłem... :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny kolor! I zdobienie niezwykle urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te zawijaski to Ci świetnie wyszły.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny ma kolor ten lakier, a zdobienia pierwsza klasa! Super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. niesamowite zdobienie i piękny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. faktycznie zimowo, ale bardzo elegancko :D
    ukradnę sobie jako inspirację :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie zimowo.. Nie wiem czemu (chyba przez te zawijasy) skojarzyło mi się z saniami i kuligiem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja wyobraźnia poszła w tym samym kierunku ;)

      Usuń
  8. Zimowo wygląda :D Jakoś tak świątecznie :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W lidlu już są mikołaje, więc już złapałam nastrój ;)

      Usuń
  9. wyszło genialnie jak zwykle! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny odcień i super zdobienie, faktycznie zimowe :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ale świetny kolor i przecudowny wzorek;)

    zostaję u Ciebie na dłużej;) świetny blog!;)

    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne wzorki, trafiają na mojego pinteresta :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Aż mię się zimno zrobiło.
    Ten wzorek skojarzył mi się z mrozem, "malującym" szyby tudzież szybki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Np. samochodów, które trzeba później skrobać ;)

      Usuń
  14. te wzorki są genialne! z daleka myślałam, że to jakaś kombinacja stempelków:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kombinacje stempli jakoś nie chcą mi wpadać do głowy ;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.