sobota, 5 października 2013

Lakierowe BOXy: Diadem 255

Dzisiaj będzie krótko i na temat, bo przyplątało się do mnie przeziębienie i mam problemy z koncentracją uwagi ;p 
 

Diadem 255 jest totalnie nie w moim kolorze, więc ciężko mi się nim zachwycać ;p Nie mniej jednak malowało mi się nim bezproblemowo, całkowicie pokrył paznokcie po dwóch warstwach. Niestety utwardzanie nie jest zbyt imponujące, co mi (uzbrojonej w topy wysuszające) kompletnie nie przeszkadza. Mimo nieulubionego koloru chodziłam z różowymi paznokciami przez 3 dni i jedyne co zauważyłam to lekko starte końcówki.

 Zdjęcia w sztucznym świetle.
 

Nie byłabym sobą, gdybym zostawiła "goły" lakier. Tym razem paznokcie ozdobiłam złotymi naklejkami, które utrwaliłam bezbarwnym topem.




Przypominam, że lakiery firmy Diadem najlepiej szukać w małych osiedlowych drogeriach. Ciekawa jestem czy u Was są takowe ;)

Lakierowe BOXy to akcja zorganizowana przez Polskie Lakieromaniaczki, którym szefują Panna Marchewka i Tamit24. A w ostatnim miesiącu dołączyła do nich B. Regulamin akcji możecie znaleźć TUTAJ.



I jeszcze dziewiątka dziewczyn, które też zostały wybrane do testowania :]

RedRouge - Red Rouge Nail Art
kleopatre - Riki, tiki... kosme-tiki
bopp - Nails Art by Bopp
aalimkaa - Blog Aalimkaa
Amethyst.. .- AmethystBlog
Kabodreams - Kabodreams
puszka - Blogowanie Puszki
pepper - Pepper and Coco
m_and_z - m_and_z bloguje

Serdecznie zapraszam na ich blogi :D

18 komentarzy:

  1. o bardzo ładnie wyszło :D te naklejki są znakomite :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Za to jest typowo "mój", ale to wiadomo że ja lubię róż ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię róż, ale wolę w stroju ;)

      Usuń
  3. robią wrażenie takie piękne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawie, ale połączenie kolorków niezbyt w moim typie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja róż akurat bardzo lubię, więc się pozachwycam:P śliczny:) z tymi naklejkami mani wygląda nietuzinkowo, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  6. pasuje ten róż do złota :)
    na tę markę jeszcze nigdy nie trafiłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ona ponoć w małych drogeriach się objawia ;)

      Usuń
  7. Kolor w zasadzie całkiem, całkiem, ale chyba nie muszę go mieć ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładny kolor ;) fajnie wygląda z tymi złotymi naklejkami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja do róży mam mieszane odczucia, raz mi się podobają, a innym razem nie :D. Ten akurat jest z tej kategorii trafiających w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na swoich paznokciach zachwycam się tylko neonowymi różami ;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.