czwartek, 3 października 2013

Lakierowe BOXy: Diadem 28 Biała kreda

Głupio mi strasznie, że lakiery z ostatniego boxa musiały czekać aż tyle czasu na recenzje, ale co poradzić jak praca się na głowę człowiekowi zwala >_< Najważniejsze, że wreszcie się ogarnęłam jako tako i mogę Wam napisać jak u mnie sprawowały się lakiery firmy Diadem.


Jako pierwszy postanowiłam wypróbować lakier Diadem 28 Biała kreda. Jak widać na zdjęciach lakier ma wykończenie matowe. Do pełnego krycia wystarczyły mi dwie warstwy, chociaż na dwóch paznokciach zrobiłam sobie brzydkie prześwity, więc tym dwóm łobuzom dodałam po trzeciej warstwie. Schnięcie przyzwoite, a najważniejsze, że utwardzanie też.

 Zdjęcia przy dużym zachmurzeniu

W ramach ozdoby wystąpił wzór, który podpatrzyłam u Robin Moses. Wykonałam go białą i czarną farbą akrylową oraz cienkim pędzlem. Całość utrwaliłam topem, więc matowe wykończenie zniknęło.





 Zdjęcia w sztucznym świetle

Lakierowe BOXy to akcja zorganizowana przez Polskie Lakieromaniaczki, którym szefują Panna Marchewka i Tamit24. A w ostatnim miesiącu dołączyła do nich B. Regulamin akcji możecie znaleźć TUTAJ.



I jeszcze dziewiątka dziewczyn, które też zostały wybrane do testowania :]

RedRouge - Red Rouge Nail Art
kleopatre - Riki, tiki... kosme-tiki
bopp - Nails Art by Bopp
aalimkaa - Blog Aalimkaa
Amethyst.. .- AmethystBlog
Kabodreams - Kabodreams
puszka - Blogowanie Puszki
pepper - Pepper and Coco
m_and_z - m_and_z bloguje

Serdecznie zapraszam na ich blogi :D

37 komentarzy:

  1. Ubiegłaś mnie z tym wzorkiem :) Tez planuje go zrobić, bo mi się strasznie spodobał! Pięknie Ci wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Biały lakier ciężko znaleźć, żeby nie tworzył smug. Fajny ten wzór ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. czysta biel! mam już swoją ulubioną z Douglasa, droższa wiem, ale lakierów Diadem nigdzie nie ma! :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są, tyle, że w małych osiedlowych drogeriach, a jak Ty się po Douglasach pałętasz, to nie trafisz na nie ;p

      Usuń
  4. Prześliczny wzór.. Niby taki prosty (choć domyślam się, że wymalowanie wcale takie super łatwe nie było), a jaki efektowny.. Żałuję, że ja taka mało twórcza jestem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hatsu, a jeszcze tak z innej beczki.. Szukam jakiegoś łatwo dostępnego niezbyt ciemnego brązu do stempli.. Masz jakiś pomysł??

      Usuń
    2. Toś mi zagadkę zadała. Nie mam pojęcia, ale znając życie ciemny brąz w butelce może przy stemplach okazać się jasnym brązem. Na Twoim miejscu najpierw posprawdzałabym wszystkie lakiery w domu ;)

      Usuń
    3. Hmm.. Chyba tak zrobię.. Próbowałam ostatnio z Midtown Magic China Glaze, bo nawet go gdzieś widziałam w roli stemplowego, ale się nie sprawdził.. A potrzebna mi taka mleczna czekolada :P No nic.. Będę szukać, a gdyby coś Ci wpadło w łapki to daj cynka, dobrze? :)

      Usuń
    4. Midtown Magic widziałaś u mnie ;p
      Jedyne co mi do głowy przychodzi to Color Alike Kafka, ale nie sprawdzałam czy działa i nie wiem nawet czy jeszcze produkują. China Glaze też ma pełno ładnych brązów, ale trzeba by wypróbować, a jakoś nie miałam okazji.

      Usuń
    5. Jakieś brązy China Glaze mam, muszę zobaczyć.. Colour Alike jakiś brązik też mam, ale nie sprawdzałam w sumie czy działa.. Chyba siądę dziś i zrobię testy.. Może faktycznie coś uda mi się w moich zbiorach wyszperać..

      Usuń
  5. Ta kreda za mną chodzi, naprawdę piękny lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękna biel :) chyba najpiękniejsza jaką do tej pory widziałam :)
    wzorek jest megacudny <3

    OdpowiedzUsuń
  7. ta biel u ciebie wygląda przepięknie - ja nie mam cierpliwości do malowania i zawsze widać jakieś niedociągnięcia... ale zarówno solo, jak i ze zdobieniem i topem, bardzo mi się podoba :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego lubię wzorki, niedociągnięcia można dzięki nim zakryć ;)

      Usuń
  8. Bardzo fajnie ze pokusilas sie na wzorek bo biale paznokcie tak dziwnie wygladaly

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdobienie. Wyszło Ci rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wzorek jest fantastyczny :D
    tylko czy nie zmalowałaś go czarną i szarą farbką? ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czarną i białą ;p
      czarny + biały = szary ;D

      Usuń
  11. fajny ten wzór :D może kiedyś spapuguję?
    kuuuulki!! kuuulki!! *_*

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja myślałam że te listki to stempelki O.O podziwiam twoje sprawne ręce do malowania!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdobienie :) A biała kreda bosko się prezentuje na Twoich paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  14. O! Sam biały lakier prezentuje się bardzo fajnie, choć czegoś mu brakowało. Zdobienie wyszło Ci rewelacyjne, tylko pozazdrościc talentu!

    Pozdrawiam,
    Klaudyna

    OdpowiedzUsuń
  15. Mani jest niesamowite! Już widzę je w matowej wersji - byłyby odlotowe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak obrabiałam zdjęcia, to właśnie się zastanawiałam czemu nie zarzuciłam jeszcze matu na ostateczną wersję ;)

      Usuń
  16. ten wzorek jest cudowny! i jak równo namalowany, myślałam, że to stempelki ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie lubię matowych lakierów. Bardzo ładny wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowny wzór....:) Strasznie mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  19. widzę zmiany. Ale tamten szablon mi się bardziej podobał, był bardziej przejrzysty a tu straszne zamieszanie, chociaż nie ma co ukryć ze bardziej profesjonalnie teraz się zrobiło

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo ładne zdobienie, klasyka kolorystyczna ;]

    OdpowiedzUsuń
  21. Nagrzałam się na tę kredę po tych Waszych boxowych postach:D
    Zdobienie jak zawsze piękne:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.