niedziela, 6 października 2013

Lakierowe BOXy: Paese - Utwardzacz diamentowy

Miałam dzisiaj pokazać ostatni kolorowy lakier z Lakierowych Boxów, ale uświadomiłam sobie, że przecież ciągle nie zdałam relacji z testowania Utwardzacza diamentowego do Paese, a nie chcę nim kończyć przygody z boxami ;)  Recenzja pojawia się dopiero dzisiaj, bo testowałam go porządnie przez miesiąc z nadzieją, że może jednak spełni swoje obietnice ;p


Utwardzacz dostajemy w kartoniku, na którym opisano cele, efekty, działanie i inne interesujące (lub nie) rzeczy. W internetowym sklepie Paese kosztuje 15,90 zł.

Obietnice i informacje z kartonika:


Utwardzacz jest całkowicie przeźroczysty. Nie sprawia żadnych problemów przy malowaniu, chociaż mógłby szybciej schnąć. Stosowałam go przez miesiąc jako bazę pod każdy mani. Darowałam sobie malowanie nim jako lakierem nawierzchniowym, bo od tego mam innych specjalistów. 


Jako baza utwardzacz spisywał się nieźle. Dobrze trzymał się płytki i chronił ją przed odbarwieniami. Niestety wcale nie poradził sobie z moją rozdwajającą się płytką. Po miesiącu stosowania nie zauważyłam jakiejkolwiek zmiany w tym względzie. Za to być może uchronił moje paznokcie przed totalną katastrofą, gdy przywaliłam dłonią w dach samochodu. Paznokcie co prawda ucierpiały i wierzchnia warstwa (ta która ostatnio mocno mi się rozdwaja) pękła, ale pod spodem przeżyły. Tylko nie mam pojęcia czy to zasługa utwardzacza, całego mani, czy może szczęśliwy zbieg okoliczności ;)

Lakierowe BOXy to akcja zorganizowana przez Polskie Lakieromaniaczki, którym szefują Panna Marchewka i Tamit24. Regulamin akcji możecie znaleźć TUTAJ.



I jeszcze dziewiątka dziewczyn, które też zostały wybrane do testowania :]

RedRouge - Red Rouge Nail Art
kleopatre - Riki, tiki... kosme-tiki
bopp - Nails Art by Bopp
B. - B for Beautiful Nails
aalimkaa - Blog Aalimkaa
Amethyst.. .- AmethystBlog
Kabodreams - Kabodreams
puszka - Blogowanie Puszki
pepper - Pepper and Coco
m_and_z - m_and_z bloguje

Serdecznie zapraszam na ich blogi :D

2 komentarze:

  1. u mnie nawierzchniowo zupełnie się nie sprawdził - lakier w ogóle nie wysychał... a jako baza też szału nie zrobił, bo wyjątkowo szybo schodził z mojej płytki. lakier ścierał się w tempie ekspresowym, a i sam utwardzacz potrafił się ścierać po dniu noszenia z wierzchu paznokcia, o końcówkach nie wspominając...
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez wysychanie nawet nie próbowałam go stosować jako lakier nawierzchniowy. Ale jako baza był przyzwoity, co tylko potwierdza tezę, że nie ma co pisać o wytrzymałości lakierów, no na każdej płytce potrafią zachowywać się inaczej ;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.