wtorek, 8 października 2013

Lakierowe BOXy po raz ostatni

No po prostu nie mogłam "tak o" zakończyć akcji, która zajęła mi 4 miesiące z życia. Postanowiłam zrobić sobie przyjemność i podsumować jej kolorową część ;) A jest co podsumowywać, bo kolorowych lakierów do testowania było całkiem sporo.

Postanowiłam zastosować kolejność chronologiczną, bo nie mogłam się zdecydować, który mani mi się najbardziej podoba. A Wy potraficie? ;)

Tym razem kliknięcie w zdjęcie przeniesie Was do posta z danym zdobieniem (o ile nic nie pokręciłam), więc uważajcie w co klikacie ;p


Bardzo dziękuję Pannie Marchewkce, Tamit24 oraz  B za stworzenie i prowadzenie tej świetnej akcji ;* Mam nadzieję, że nie denerwowałam Was za bardzo obsuwami w publikowaniu recenzji.
Dziękuję również wszystkim firmom, które zdecydowały się zaufać bandzie lakieroholiczek.
Co złego to nie ja ;)

PS. Polecam się na przyszłość ;D

21 komentarzy:

  1. Kolor potrafię wybrać, bo najbardziej podoba mi sie My Secret 147. ale zdobienia juz nie moge wybrac jednego :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście ta lawenda wyjątkowo ładna :)

      Usuń
  2. O rety, ile piękna <3 <3

    Ty to byś chyba zrobiła na paznokciach cuda nawet z pokostu lnianego i sproszkowanej cegły :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że nawet mam pomysł, tylko pokostu nie mam ;p

      Usuń
    2. Każda, szanująca się, lakieromaniaczka powinna trzymać na podorędziu pokost :<

      Usuń
    3. Widocznie się nie szanuję XD

      Usuń
  3. ja mam faworyta:) obrazek nr 8 od góry z naklejkami donegal 3d, te kolorki plus wzór naklejki uwiódł mnie od 1 wejrzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne masz te zdjęcia, cholera :-) i talent wielki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za poprawkę, rzeczywiście machnęłam się w tytule. Ale niestety, jeśli chodzi o warstwy, to właśnie tyle potrzebuje do krycia :/ Sama nie wiem skąd się to bierze, bo biały i różowy, które dostałam, zachowują się zupełnie inaczej, o wiele lepiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jakaś trefna partia. Ktoś dał za mało pigmentu czy coś. Ale takie usterki powinna wyłapać kontrola jakości :(

      Usuń
    2. Zauważyłam, że to nie może być problem tylko z moją płytką, bo na kartce papieru, czy nawet na wzorniku także widać brak odpowiedniej pigmentacji. Muszę go na kimś jeszcze przetestować i będę wiedzieć na 100% A co do Twojego postu, to cudownie wszystkie mani się prezentują. Miałam zrobić taki post zbiorczy i zrobić głosowanie na najładniejszy lakier z całej akcji LB u siebie :)

      Usuń
    3. Do krycia płytka chyba jednak nic nie ma ;)
      Głosowanie to fajny pomysł :D

      Usuń
  6. Jeśli sądzisz, że my pomożemy Ci wybrać to się mylisz;) Wszystko jest piękne... Choć jakbym miała wybrać jedno mani to urzekło mnie czarno-białe (Diadem 28) :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.