środa, 2 października 2013

Nowa dostawa ;)

Nie dalej jak wczoraj pokazywałam Wam co przytargałam z Rossmanna, a tu już nowe zakupy lakierowe. Na szczęście "tylko" sześć sztuk, ale za to jakie ;> 


Zakupy poczyniłam przez posły na targach kosmetycznych. Posły wystąpiły w postaci antiii i jej osobistego pana od noszenia ciężarów. Co prawda, gdy Gosia pierwszy raz spytała czy będę coś z targów chciała, to kategorycznie zaprzeczyłam, ale chyba musiałabym jej dać bana na gg, żeby jednak nic nie zamówić, bo w kuszeniu to ona jest mistrzynią ;p 
Myślę, że komentarz do zdjęć jest zbędny, bo widać na nich wszystko co trzeba ;)


(kolekcja Birds of a Feather)














(wszystkie Zoyki z kolekcji Stunning & Irresistible)


Dzięki Gosiu :*
Polecam się na przyszłość ;)

40 komentarzy:

  1. Zoya w kolorze różu jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ah Pixie Dust, wszystkie są cudowne ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niespodzianka, to nie Dusty, chociaż w butelkach mogą się mylić :D

      Usuń
    2. Dusty mają napis na buteleczkach ;)

      Usuń
  3. Amy i Bobbi szarpnęły mnie za serce :-)
    (no i Hazel, ale mniej, bo właśnie na nią czekam)

    OdpowiedzUsuń
  4. o mój Boże... porwałabym wszystkie! Jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknotki widzę!
    Antii to dobra kobieta jest <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Już się nie mogę doczekać aż się nimi pochwalisz na paznokciach :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hatsu biorąc pod uwagę rossmanowe zakupy i te to ja bym z domu nie wychodziła tylko macała te butelki bez przerwy:D:D ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę wychodzić do pracy, żeby zarabiać na nowe butelki do macania ;)

      Usuń
  8. Bobbi piękna, aż sama się kiedyś na nią skuszę. A ja myślałam, że zakupy w Rossmannie to jednorazowy wyskok, hehe. :P Koniec z odwykiem? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniec całkowity :D Teraz czekam na wszelkie świąteczne kolekcje ;>

      Usuń
  9. Pierwszy podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A idź stąd... :) nie skusisz mnie :] nie dam się... NIE O_O

    OdpowiedzUsuń
  11. Hazel wygląda ciekawie :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiękne ;))) wszystkie mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  13. Kasiu Ty nie po prostu nie potrafisz mówić NIE :D
    no ale co nie cieszysz się, zobacz jakie one pinkne są :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potrafię ;p Ale tylko raz, za drugim razem już mi nie wychodzi XD

      Usuń
  14. No więc tak:
    Zoya *_*
    Zoya *_*
    Zoya *_*
    Zoya *_*
    i Zoya *_*
    [coś ostatnio mam u Ciebie tendencję do powtarzania]

    Śliczne są!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłam ;p Żeby Ci się w jakieś schorzenie nie przerodziło O.o

      Usuń
  15. Bardzo podobają mi się takie błyskotki w buteleczkach, ale na paznokciach już nie aż tak. A przynajmniej na moich ;) Niemniej kolory piękne!

    OdpowiedzUsuń
  16. o jak zawsze wszystkie lakierki mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie piękne są te zoyki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oh Hazel! Ja moje Zoyki w świat posłałam i teraz trochę żałuję, zwłaszcza Lisy, bo mocna była i oczodajna. Ehh..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, podoba mi się słowo "oczodajna" XD Muszę wpisać do słownika ;>

      Usuń
  19. Mmmm.. Piękności :D
    Ja musiałam zakupy odpuścić, choć Gosia oferowała pomoc.. No ale mam nadzieję, że to nie potrwa długo i wkrótce to sobie odbiję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku też odpuściłam, ale drugi raz spytała jak już kasowo zaczęłam wychodzić na prostą ;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.