czwartek, 31 października 2013

R.I.P

Zdycham, więc tytuł posta pasuje mi wyśmienicie ;p Postanowiłam jednak się tutaj dowlec, bo mam upiorny mani do pokazania, a dzisiaj jest na niego najlepsza pora ;) 
W sumie już dawno temu doszłam do wniosku, że lubię wszelkie czaszki, duchy, nagrobki, dynie i inne takie, ale samo halloween samo w sobie mnie nie kręci. Nie mniej jednak dobrze, że jest, bo mam pretekst do robienia dziwolągów na paznokciach ;)
Dzisiaj mani robiony "na szybko" miało być coś innego, ale ostatecznie postawiłam na stemple, w końcu po coś kupowałam te płytki ;) Pomarańcz na paznokciach to dwie warstwy China Glaze Riveting, a czerń to dwie warstwy China Glaze Liquid Leather. Stemple robiłam starym białym Konadem i czarnym lakierem do stempli od Essence. Płytki, których użyłam to Bundle Monster BM-305, BM-H07 i BM-H08. Odbite wzory utrwaliłam topem.






 


27 komentarzy:

  1. zdobienie świetne ;)
    Jestem pełna podziwu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne pazurki :) u mnie też halloweenowe zdobienie. Życzę powrotu do zdrówka

    OdpowiedzUsuń
  3. podobają mi się te stempelki :)
    ładnie je połączyłaś!

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne te stempelki :) i oczywiście że trzeba ich używać niech nie stoją bezużyteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja powinnam moje komentarze robić "kopiuj wklej" ;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś niesamowitego, na prawdę - szacun ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super jest ten stempel z nagrobkiem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale najciężej się odbijał, dopiero za trzecim razem jako tako wyszeł :/

      Usuń
  8. genialne te stemple :) całość tworzy świetne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jak zawsze wszystko wygląda wspaniale !

    OdpowiedzUsuń
  10. Bomba! te nowe płytki są super, co nie? Wzory Halloweenowe moim zdaniem są jednymi z najciekawszych w tym secie.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bomba bomba :D Mi się najbardziej na Świętego Patryka podobają, głównie dlatego, że lubię wszelkie irlandzkie plecionki ;) No i piwo XD I koniczynki ;)

      Usuń
  11. WOW, super te wzory z płytek ;] cały mani fajnie si prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  12. Hatsu, Ty powinnaś mieć zakaz robienia halloweenowych zdobień, bo przez Ciebie marne śmiertelniczki wpadają w kompleksy :D Ta płytka jest świetna i doskonale to wszystko połączyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam zauważyć, że w tym roku "tylko" dwa mani halloweenowe zrobiłam, więc nie skompleksiłam nikogo za bardzo ;p

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.