sobota, 12 października 2013

Wibo WOW Glamour Sand nr 1

Wibo się popisało przy tym lakierze i tyle powinno Wam wystarczyć za reklamę ;) 
Wibo WOW Glamour Sand nr 1 jest świetny i już. Maluje się nim bezproblemowo, do pełnego krycia wystarczyły mi dwie cienkie warstwy. Drobinki przy malowaniu ładnie się rozkładają, nie zbierają się ani na końcówkach paznokci, ani na szyjce butelki. Schnięcie z tego co pamiętam dobre, zmywanie dla mnie bezproblemowe. Przy noszeniu ściera się na końcach, ale i tak ładnie wygląda.





 Zdjęcia w słońcu

 Zdjęcia w cieniu


61 komentarzy:

  1. Aaaa wspaniały, szczególnie pięknie wygląda na zdjęciach z większej odległości, tak zamszowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Boski jest :D Udała im się seria :D

    OdpowiedzUsuń
  3. niesamowity jest ten lakier, chyba się na niego skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne są piaski z tej serii. wstrzymuję się z zakupem jeszcze, bo licze, że dostanę je w ostatnim wiboboxie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie życzę Ci tego z całego serca :)

      Usuń
  5. mam nadzieję, że dopadnę go w poniedziałek, bo jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne są te piaski, a u mnie w Rossannie nadal ich bark :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny, ja też go chcę :D Tylko ich ciągle nie ma w moim Rossmanie !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda cudnie, ale najchętniej przygarnęłabym taki w wersji normalnej, wciąż nie mogę się przekonać do piaskowego wykończenia :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można pociągnąć je topem i zrobią się fajne niby-glittery ;)

      Usuń
  9. Macałam go i macałam, ale jednak nie potrafię przemóc niechęci do błysków :-/ za to zwykłe piaski są fajne, ale niebieski i beż to kopia kolorystyczna OPI SanFran, więc dublować nie będę.

    OdpowiedzUsuń
  10. i do tego taka ładna chropowatość :) pokaż te glittery matowe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Już dziś do niego wzdychałam na jednym z blogów, a teraz powzdycham ponownie :) Piękny jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. a myślałam, że tylko na różowy się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam na niego ogromną ochotę po kilku notkach na jego temat :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Też go mam i też pokazywałam u siebie. Jest cudny! ^_^

    OdpowiedzUsuń
  15. o jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa O.o .
    Musi być mój !

    OdpowiedzUsuń
  16. o mamo, ale mega! mam nadzieję, że dostane go u mnie w drogerii!

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie mogę uwierzyć po prostu, że u mnie nadal ich nie ma :( Tak bardzo podoba mi się ten kolor, już dawno żaden mnie tak nie urzekł.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny ! Mam go od wczoraj, pazurki już pomalowane i nie mogę oderwać od niego wzroku !

    OdpowiedzUsuń
  19. wibo się trochę spóźniło, ale uroku tym piaskom odmówić nie można! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. jest cudowny! ;] bardzo mi się podoba, taki mroczny trochę

    OdpowiedzUsuń
  21. myślę, że to od niego zacznę swoją przygodę z piaskami - kolor jest urzekający!

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgadzam się! Właśnie mam na paznokciach dwójkę i jest cudna ;) Nie szczędziłam pochwał w recenzji ;) Chyba skuszę się jeszcze na tę jedynkę, bo pięknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny ten lakier, no nie mogę się napatrzeć. Kolorek genialny =) Jak trafię, to sobie chyba zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczności.. Mam bodaj numerek 4, ale jeszcze go nie próbowałam.. Chyba dam mu niedługo szansę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Tyle razy miałam te piaski w ręce, ale nie wrzuciłam do koszyka. Muszę naprawić błąd!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.