wtorek, 1 października 2013

Zdjęłam sobie szlaban

Oczywiście lakierowy. I zrobiłam to w idealnym momencie, bo Wibo wypuściło całą masę nowości, które idealnie trafiły w moje gusta. Dzisiaj Wam pokażę co też mi wylądowało w koszyku.

Na początek zdjęcie poglądowe na całość ;)

I zbliżenie na każdy lakier z osobna:
 Wibo Glamour Nails nr 7

 Lovely Blink Blink nr 2

 Wibo Express Growth nr 169

 Wibo Express Growth nr 174

 Wibo WOW Glamour Sand nr 1

 Wibo WOW Glamour Sand nr 2

 Wibo WOW Glamour Sand nr 4

 Wibo WOW Sand Effect nr 4

 Wibo WOW Effect Matte Glitters nr 1

  Wibo WOW Effect Matte Glitters nr 2

  Wibo WOW Effect Matte Glitters nr 3

KONIEC

Ciekawa jestem czy Wy też skusiłyście się na coś z nowej oferty Wibo ;>

78 komentarzy:

  1. oj, widzę ,że mamy podobne gusta;)
    169,174, wow glitters 2 i 3;) glamour sands narazie sobie odpuściłam bo portfel świeci pustkami;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój miał właśnie zastrzyk gotówki, więc sobie pozwoliłam ;)

      Usuń
  2. Będę w PL to mam nadzieje, ze coś jeszcze będzie. Ten pierwszy lakier wygląda cudnie! Mam nadzieje, ze go pokażesz... i ten zielony piaseczek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zielony piasek będzie na pewno, bo już zdjęcia zrobiłam :)

      Usuń
  3. Chętnie zobaczę te "sandy" w akcji, a później jak coś polecę do roska D

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na zdjęcia :D Kilka z nich dzisiaj oglądałam ale nie byłam pewna i odłożyłam na półkę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam dwa "Blink Blink", ale jeszcze nie przetestowałam. Jutro lecę do Rossmanna po piasek nr 1, wygląda cudownie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. czekam na swotche :) ja mam szlaban ale mogę sobie popatrzeć przecież :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem strasznie ciekawa tych matowych brokatów, pokazuj je raz dwa! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy raz dwa, ale będą na pewno, już mazałam nimi po wzornikach i wyglądają świetnie :)

      Usuń
  8. Istne szaleństwo! Ja kupiłam tylko dwa - WOW Glamour sand i WOW effect sand :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze możesz skusić się jeszcze na coś ;>

      Usuń
  9. ja się jeszcze nie skusiłam ale na pewno się skuszę przy okazji na te piaski :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo kurde ile dobroci!! :) Muszę jutro skoczyć do Rossmana!

    OdpowiedzUsuń
  11. Te piaski z wibo są genialne!!! Tylko jeszcze nie ma ich u mnie :/ Polecam ten niebieski Blink Blink, mam go i jest mega (u mnie jest recenzja ;p)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. srsly? ja zakupiłam ten niebieski i nie wiem co z nim teraz począć, nie mam doświadczenia z taką materią i efekt u mnie powalający nie jest, z pewnością jako samodzielny lakier mi się nie sprawdza.

      Usuń
    2. asashima samodzielnie stosowany pewnie wkurza ;) Ale spróbuj go dać na jakiś granat albo czerń, jedna warstwa na czymś ciemniejszym powinna wyglądać świetnie :> pewnie tak go będę nosić i pokażę kiedyś na blogu :)

      Usuń
  12. Jestem pod gigantycznym wrażeniem tego, jak piękne są Wibo z tej serii.
    Kiedyś oglądałam japońskie kreskówki i tam była reakcja, idealnie ilustrująca mój zachwyt - otóż błyszczącookie, dziewczęce postaci wołały miękkim, słodkim głosikiem:
    "Kawaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!! *__* "

    OdpowiedzUsuń
  13. Wibo WOW Glamour Sand nr 1 będzie mój! :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawaj, na paznokciach świetnie wygląda :D

      Usuń
  14. wibo się wyrabia :D a o co kaman w wow effect matte glitter?? jeszcze ich nie widziałam O.o ja do kolejnej wypłaty mam bana, bo wczoraj znów 5 orląt zgarnęłam :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie da się opisać o co kaman w wow effect matte glitter, to trzeba zobaczyć, ale mi się na wzorniku strasznie podoba :D

      Usuń
  15. No widzę, że lakierowe zapasy zasilone:")

    OdpowiedzUsuń
  16. ja jeszcze się nie skusiłam, ale Twoje zakupy bardzo mi się podobają :) każda buteleczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czekam na swatche, zwłaszcza biały matowy glitter mnie zainteresował :-) wczoraj kupiłam biały carnival Golden Rose, one też są opisane jako matowe glittery i ciekawa jestem czy to coś podobnego :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooo carnivale już są??? ;>
      to będzie coś zupełnie innego, w zasadzie sądząc po wzorniku to nie glitter, ale nie widziałam jeszcze czegoś takiego, więc trudno opisać ;)

      Usuń
    2. Carnivale są i są super :)
      Ja mam na próbę skromniutko jeden, ale na tym jednym się nie skończy, o nie :D
      Pokaż choćby na wzorniku te glittery, żebyśmy jakikolwiek pogląd miały bo zaciekawiłaś mnie okrutnie;)

      Usuń
  18. Poka mię tego matowego glittera, bo nie potrafię się ustosunkować. Zdjęty szlaban zawsze cieszy. "And it feels good", jak mawia Papa Dżejms Hetfield \m/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po wzorniku ustosunkowałam się bardzo pozytywnie, na pewno pokażę :D

      Usuń
  19. u mnie piasków jeszcze nie było -.- świetne zdobycze ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. wyglądają ładnie i fajnie, ale ja będę silna i nie zdejmę szlabanu na Wibo. :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Ooo mam nadzieję, że pokażesz szybko piaski :D

    OdpowiedzUsuń
  22. I tak bardzo długo wytrzymałaś bez zakupów - jestem pełna podziwu, brawo! :) Ja nie przepadam za Wibo i nie skuszą mnie te piękne kolory (tzn tak sobie wmawiam :D).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D
      Mnie Wibo nie kręci, ale nie stronię. Tym razem trafili idealnie w mój gust ;)

      Usuń
  23. piękna rodzinka *_*
    Widzę, że kupiłaś wszystkie piaski WOW oprócz nr 3 :D
    u mnie dziś post z nim w roli głównej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam w dwóch Rossmannach i nie było w nich nr 3 :/ Ale jeszcze go dorwę ;)

      Usuń
  24. Nowości warte grzechu, świetna kolorystyka jesienna :)

    OdpowiedzUsuń
  25. same śliczności!:D chyba muszę uważac gdzie wchodzę, bo jak się na to napatoczę będzie po mnie:D

    OdpowiedzUsuń
  26. tak myślałam, że nie dasz rady się powstrzymać; fajne te wibosyyy aż się przejdę do ross :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dałam radę dwa miechy prawie, nie jest źle ;)

      Usuń
  27. To był jakiś szlaban? Przeoczyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo był ogłaszany prywatnie, a nie oficjalnie ;)

      Usuń
  28. oj jestem bardzo ciekawa tych piasków ale najbardziej chyba trzech ostatnich brokatów ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. ależ się cieszę, że zdjęłaś sobie ten szlaban :) pokażesz piaseczki i inne nowości z Wibo- to będę wiedziała czy kupić, czy nie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podpisuję się pod tym obiema rękoma i nogami ;D

      Usuń
    2. Postaram się, ale mam całą kolejkę zdjęć do pokazywania, więc pewnie zdążycie obejrzeć u innych albo i kupić ;)

      Usuń
  30. fajne zapasy ja muszę sobie kupić to WOW Wibo nr 2 bo jestem go strasznie ciekawa i kolor ma piękny

    OdpowiedzUsuń
  31. mnie strasznie kuszą te piaski z Wibo, bo ogolnie piaski mi się podobają i chciałabym w końcu jakiś wypróbować na własnych pazurach :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To polecam te glitterowe piaski Wibo, świetne są :)

      Usuń
  32. Wibo zaszalało z ofertą lakierów piaskowych :)

    OdpowiedzUsuń
  33. stanowczo źle, że zobaczyłam tego posta... mam nadzieję, że szybko nie trafię do rossmanna bo na pewno się nie powstrzymam przed zakupem kilku lakierów wibo.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  34. o ja :D zawsze coś ciekawego sie pojawia gdy ja sobie zakładam szlaban na kupno lakierów :D

    OdpowiedzUsuń
  35. No no.. Nie widziałam jeszcze tych piasków Wibo.. Idę poszperać za swatchami..

    OdpowiedzUsuń
  36. wow, sporo teog ;) podoba mi się kilka, czekam na twoje swatche: Lovely Blink Blink nr 2, Wibo WOW Effect Matte Glitters nr 1 i Wibo WOW Glamour Sand nr 4

    OdpowiedzUsuń
  37. też byłam na odwyku, ale tylko przez wrzesień :)
    za to kupiłam wczoraj:
    -EG, 169
    -Glamour, 7
    -pisaek, 1

    jestem zachwycona :D

    pokazuj szybciutko wzorniki , bo chyba zasilę kolekcję o kolejne butelczyny

    OdpowiedzUsuń
  38. "I want it all, I want it all, I want it all, I want it now..." :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.