wtorek, 15 października 2013

Ze szkłem

Niedawno pokazywałam Wam nowości Wibo, które przygarnęłam w ilościach hurtowych. Wiele osób chciało zobaczyć o co chodzi w serii Effect Matte Glitters. Prawdę mówiąc sama byłam bardzo ciekawa co to za cudaki i szybko przeniosłam całą trójkę z tej serii na wzorniki. Oto co zobaczyłam po nałożeniu jednej warstwy.




 Dla mnie miodzio ;)

Skoro już wybadałam co to za cuda postanowiłam wypróbować na sobie. Nie mogłam się jednak zdecydować czy zarzucić taki top na coś ciemnego czy jasnego. Poszłam na kompromis i wybrałam gradient. Zaczęłam od nałożenia dwóch warstw China Glaze Tart-y For the Party z kolekcji Avant Garden. Później przy pomocy kawałka gąbki do makijażu wykonałam gradient lakierami China Glaze Tart-y For the Party oraz Miss Sporty Clubbing Colours nr 313. Żeby wygładzić płytkę i przyspieszyć wysychanie mani nałożyłam warstwę Poshe. Na koniec nałożyłam warstwę Wibo WOW Effect Matte Glitters nr 3. Po kilku godzinach noszenia top przestał by ćmatowy jak na wzorniku. Na zdjęciach przypomina mi kawałki szkła i bardziej kojarzy się z flejkami niż glitterem. Zmywał się bez większych problemów.





 Zdjęcia w słońcu

 Zdjęcia w cieniu




36 komentarzy:

  1. Wygląda super - szkoda że mat nie wytrzymuje dłużej. A jak schnie ten top?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na idealnie wyschniętej warstwie Poshe schnął bezproblemowo. Na zwykłym lakierze nie sprawdzałam.

      Usuń
    2. Na zwykłym lakierze też schnie dość szybko ;) Akurat ten udało mi się kupić, bo piasków w moim Rossie, to się chyba nigdy nie doczekam. Jeszcze tylko 1 i 2 muszę dostać i będę szczęśliwa :)

      Usuń
    3. O to spoko - jak dorwę to wypróbuję :) dzięki dziewczyny :)

      Usuń
  2. O kurcze, ale fajny efekt.. Wiesz, że nie zwróciłabym na nie uwagi gdyby nie twój post..

    OdpowiedzUsuń
  3. Super... :) ja się zaczynam powoli wkurzać, bo w moim Rossmannie nadal nie ma ani piasków Wibo, ani tych top coatów :///

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że w końcu dowieźli :/

      Usuń
  4. o matko i córko na ten złoty się rzucę (taki podobny do wymarzonego OPIka^^)
    mani genialne jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się z OPIkiem skojarzył trochę ;)

      Usuń
  5. Ulala, rzeczywiście cudaki! :) Piękne i śliczne mani ^_^

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne! Bardzo ładnie wyglądają, szkoda, że mat się wyciera

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziwne są te lakiery... Niby mam topy z podobnymi efektami ale nie w macie... zresztą te nie wygląda na taki czysty mat... albo ja niedowidzę :-P
    A mani cudne jak zwykle :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie to wygląda - tak zimowo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja ich nie widziałam u siebie nie widziałam :( a na wzornikach i paznokciach kuszą

    OdpowiedzUsuń
  10. mam w kolorze fioletu....ale ten ostatni to raczej taki typowo flejkowy :D czyli to biała buteleczka zapewne? ::}

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie cudeńka! Te dwa pierwsze mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny efekt :)
    W najbliższym Rossie niestety takich nie widziałam, ani też piasków :( Jedynie jakieś inne "cosie" wystawione, ale nawet nie pamiętam jak się zwała ta seria

    OdpowiedzUsuń
  13. o żesz Ty w mordę jeża!! no i wyprałaś mi mózg... muszę mieć ten złoty, a w moich Rossach posucha!!

    OdpowiedzUsuń
  14. o kurczę są znakomite :D i teraz mój ban na lakiery diabli weźmie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. wyglądają naprawdę ciekawie :) nie na tyle, żeby kupić, ale pocieszyć ono zawsze można :D
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  16. na wzorniku mi się podoba, ale na pazurkach już mniej..

    OdpowiedzUsuń
  17. genialny efeeeeeeeeeeeeeeeekt!!!! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.