środa, 6 listopada 2013

Dyńkowo

Dzisiaj będzie odrobinę jesiennie, bo pomarańczowo i dyniowo. Rzadko robię mani w klimatach jesiennych, więc chyba najwyższa pora to zmienić ;) Do wykonania mani użyłam trzech lakierów Q by Colour Alike: 152 Dyńka, 154 Mechaniczna pomarańcza, 164 Tańczę i jem pomarańcze (od najjaśniejszego do najciemniejszego). Wszystkie idealnie pokryły paznokcie po nałożeniu dwóch warstw. Żeby przyspieszyć sobie robotę i życie nałożyłam warstwę Poshe. Stemple wykonałam czarnym lakierem, ale nie pamiętam czy to był Konad czy Essence, a może nawet Wibo ;p Za to wiem, których płytek użyłam: Bundle Monster BM-H11, BM-H12, BM-H13. Wzór utrwaliłam bezbarwnym topem.







  Zdjęcia w słońcu


32 komentarze:

  1. Ale bym Ci podpi**** te płytki. Pożyczyła znaczy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. jak zawsze zachwycasz :) mega umiejętnie posługujesz się tymi blaszkami :D coś pięknego !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie uważam, żebym jakoś mega umiejętnie stemplowała, ale dziękuję :)

      Usuń
  3. taka zdrowa żywność znaczy się XD

    OdpowiedzUsuń
  4. REWELACJA!!! Napatrzeć się nie mogę,tak mi się podoba to mani ^_^

    OdpowiedzUsuń
  5. stempelki to wygodna sprawa i efektowna ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny wzoras, ja w ogóle ostatnio też miałam ochotę na takie dyniowe pomarańczowe...miałam przez dwa lata uraz po przebarwieniu stulecia jakimś Revlonem ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładnie, zazdraszczam tych płytek... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ma co.. Wzory w zestawie świątecznym są świetne.. :) Super to wszystko połączyłaś w całość.. Zarówno kolory, jak i poszczególne stemple..

    OdpowiedzUsuń
  9. Z czym mi się to kojarzy... kurde, no, było coś takiego...

    OdpowiedzUsuń
  10. jakie świetne wzory masz na płytkach ^^ pięknie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nazwy tych lakierów są świetne :D Bardzo fajne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudownie to wygląda! naprawdę z klasą, mimo, że wzory są z przymrużeniem oka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. o jaaaaaa! ale masz cudne płytki! *,*
    kurde felek! lecę szukać takich po ebayu :D
    pięknie zestawienie kolorystyczne tych pomarańczy... :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy na ebayu się opłaca bundle monstery kupować, ja zawsze kupuję bezpośrednio od nich ;)

      Usuń
    2. Nie opłaca, bo jest dużo podrób :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.