wtorek, 5 listopada 2013

Glam-More

Dobra, dobra... wiem, że pękacze są już dawno pase, ale po prostu musiałam. Wszystko przez to, że China Glaze Glam-More z kolekcji Crackle Glaze Glitters się błyszczy *_* Coś czuję, że powoli wchodzę w fazę świąteczną, w której moja wewnętrzna sroka wyłazi na wierzch i chce całe otoczenie przykryć brokatem ;) Czerń w tle to dwie warstwy China Glaze  Liquid Leather z serii Patent Leather. Na to nałożyłam warstwę China Glaze Glam-More i warstwę Poshe, żeby wyrównać płytkę. Tak teraz patrzę na butelkę i na zdjęcia i stwierdzam, że mój aparat ma coś ze wzrokiem, bo Glam-More ma jednak trochę inny (ładniejszy) kolor >_<





 Zdjęcia w słońcu
 


 Zdjęcia w cieniu

Właśnie zauważyłam, że na alphanailstylist.pl Glam-More jest w wyprzedaży i kosztuje 15 zł zamiast 22 zł, więc jak kogoś nie odrzuca jeszcze od pękaczy to można skorzystać ;) Zresztą kilkadziesiąt innych Chinek też widzę mocno przecenionych (przeważnie 14-16zł), może ktoś się załapie ;> Kliknijcie w zakładkę promocja (25 stron różnych artykułów), albo TUTAJ (8 stron Chinek w cenach do 20zł).
Przy okazji przypominam, że kupon na kosmetyki Frutique, o których pisałam TUTAJ działa do końca tego roku. Ja skorzystałam z niego już jakiś czas temu ;>

30 komentarzy:

  1. a masz ten pękacz Essence pearly pink? Też wygląda fajnie :D

    Boże kraki, po co ja tego tyle kupiłam. Muszę powyrzucać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam, nawet nie kojarzę ;p

      Zadaję sobie dokładnie to samo pytanie >_< Ostatnio robiłam porządki i połowa pękaczy poleciała. I tak za dużo zostawiłam.

      Usuń
  2. Piękne mani! U mnie świąteczna sroka kracze od 2tyg, zwiastując i wyczekując Gwiazdki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za pękaczami, ale w tym wydaniu nawet mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak, Ty jesteś piaskowa ;)

      Usuń
    2. Aż tak łatwo mnie rozgryźć co? ;)

      Usuń
  4. mam identyczny od essence ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny jest przez ten połysk :) uwielbiam twoje pazurki w "sroczej" wersji :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie odrzuca od pękaczy, niezależnie od ceny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię pękacze, a ten jest super :) Świetne mani :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne mani i ja lubię pękacze i sama mam ich kilka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja nawet zapomniałam,że w swojej kolekcji mam lakier pękający!

    OdpowiedzUsuń
  10. jeden z niewielu pękaczy, który naprawdę mi się podoba!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. a ja nadal lubię pekacze :D

    OdpowiedzUsuń
  12. wewnętrzna i zewnętrzna sroka budzi się i we mnie... obawiam się, że lada moment będę chodzić jak choinka ^^ proszę ja Ciebie, ten pękacz wcale nie wygląda jak pękacz...masz więc rozgrzeszenie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już chodzę jak choinka, dzisiaj sypałam brokatem na hand made kartki i oczywiście okazało się, że świecą się nie tylko one ;)

      Usuń
  13. wow :) takiego pękacza jeszcze nie widziała .... przypadł mi do gustu :) i pewnie trafi do mojej szufladki z lakierami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. szkoda że to pękacz a nie zwykły bo efekt czadowy... :)

    OdpowiedzUsuń
  15. No właśnie ja jakoś średnio za tym efektem przepadam, ale kolor ma bardzo ladny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Extra :) mi się pękacze nadal podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnio kocham fiolety, nie tylko na paznokciach ;) Od pękaczy co prawda trzymam się z daleka, ale całkiem miło się patrzy.

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja będę dzielnie bronic pękaczy. Fajne są i już :)
    Mam zawsze jeden w torebce - na wszelki wypadek. I Posche lub inne Seche Vite ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama się sobie dziwię, że nie noszę ze sobą żadnego lakieru XD

      Usuń
  19. moda nie moda, ja tam lubię pękacze nawet teraz:)
    ten jest przepiękny, ale wolę te drobniej pękające

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.