niedziela, 10 listopada 2013

Kwiaty w ogniu

Nie wiem jak Wy, ale ja nie mam zamiaru rozstawać się z neonami na czas jesieni i zimy. Nic mi tak nie poprawia humoru jak oczodajny mani (no może błyszczący mani) ;) 
Dzisiaj mani, w którym użyłam jednego z moich ulubionych neonowych pomarańczy, czyli Orly Melt Your Popsicle z kolekcji Feel The Vibe. Na zdjęciach kojarzy mi się z żarzącymi się węgielkami. Od razu mi cieplej ;) Do pełnego krycia wystarczyły dwie warstwy. Kwiaty wymalowałam czarną farbą akrylową. Całość pokryłam topem.







 Zdjęcia w słońcu


47 komentarzy:

  1. Idealne kwiatki. Podziwiam za takie zdolności.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomarańcz świetny :)
    ja też nie zamierzam na ten okres rozstawać się z neonami ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie zamierzam rezygnować z neonów :D Na tle śniegu będą się pięknie odbijać :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny energetyczny pomarańcz :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne. Ja w nocy nałożyłam Orly
    - pretty - ugly
    - mayhem mentality
    i jak dla mnie właśnie takie żywe kolory są idealne na tę porę roku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z takimi paznokciami człowiek energii nabiera ;)

      Usuń
  6. o żesz w kuśkę! jedno z Twoich fajniejszych zdobień :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ale piękne mani :) kwiatek jest cudowny a kolor ja również nie mam zamiaru się rozstawać z takimi na czas jesieni i zimy. W zimie jeszcze lepiej się będzie ten kolor prezentował na tle śniegu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kolor bazy powala, ale Twoja doskonałość i precyzja jeszcze bardziej :O

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też bardzo lubię neony niezależnie od pory roku :) Twoja pomarańczka jest świetna! I to zdobienie super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jesteś GENIALNA!!! Zazdroszczę Ci, Twoich zdolności :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja też nie rezygnuję z neonków jesienią i zimą :-)
    bardzo ładny mani :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nawet pomarańcz mi się spodobał :) Piękny ten Orlik. A kwiatuszki perfekcyjnie namalowane :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mam zamiar go zamówić w kolejnym zamówieniu z orly. Piękny jest ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie będę Ci słodzić, bo wiesz że uwielbiam twoje mani i rzadko kiedy mam jakiekolwiek zastrzeżenia..
    Powiem tylko, że w pełni się z Tobą zgadzam i też mam zamiar nosić neony zimą, a co :D

    OdpowiedzUsuń
  15. kolor nieźle daje po oczach, podoba mi się :)
    zdobienie bardzo przypadło mi do gustu, myślałam że to naklejki (i aż wstyd się do tego przyznać xD)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żaden wstyd, już kilka osób nabrałam ;)

      Usuń
  16. Piękny neon :) Wzorki jak zwykle idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. o kurczę znakomite mani :D ja tak jak ty nie mam zamiaru się roztawać z neonami :D

    OdpowiedzUsuń
  18. ja także na zimę nie rozstaję się z kolorami :D cudowne !!!

    OdpowiedzUsuń
  19. niezła zarówa, serdeczny palec wyglada slicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. wzorek na serdecznym rządzi :)

    OdpowiedzUsuń
  21. zapomniałam ostatnio, że go chcę i nie wzięłam bu :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Ła jaki neon :D Fajniutki ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. piękne zdobienie i kolor :) przywołuje wspomnienia lata :)

    OdpowiedzUsuń
  24. uff, ale połączenie, genialne ;]

    OdpowiedzUsuń
  25. wow, super! nigdy bym nie pomyślała, że takie proste, eleganckie kwiaty będą tak czadowo wyglądać na neonowym tle!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.