czwartek, 7 listopada 2013

Nowa dostawa ;)

Już się Wam chwaliłam, że wygrałam Mroczny Konkurs Haloweenowy zorganizowany przez antiii z bloga eCosmetics oraz Colour Alike. Dzisiaj pora pochwalić się paką, którą dostałam od Gosi :D

 Rzut oka na zawartość paczuchy. 
Lakiery stojące luzem to nie nagroda, tylko bonus/wymianka ;>

"Luzaki" z bliska, czyli:
 Belarte 66

 Belarte Vinyl Coat i Wet Glaze

 Orly Lavish Bash z kolekcji Secret Society

I nagroda :D
 Typografia od Colour Alike

 A

 B

 C

 D

 E

 F

 G

 H

 I

 J (aparat zeżarł z niego cały fiolet >_<)

 K

L

Jeszcze raz baaaardzo serdecznie dziękuję Gosi i Colour Alike 
za zorganizowanie konkursu i przesłanie mi tych wszystkich śliczności :D

50 komentarzy:

  1. alee fajna nagroda :D pokaż najpierw B!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma takiej opcji, on jest RÓŻOWY ;p

      Usuń
  2. Gratki:D Twoja praca była piękna!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zasłużona nagroda zdecydowanie ! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Nagroda zasłużona, nie ma co :) A te kwiaty to specjalnie do "sesji" kupione? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieee XD Kwiaty kupione do włosów, ale pomyślałam, że do zdjęć też się nadadzą ;)

      Usuń
  5. Jeszcze raz gratuluje, wygrana zasłużona... ale kurka jak ja Ci zazdroszczę tych wszystkich CA!!! :p
    :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zasłużyłaś na tę nagrodę :) Cudowne kolorki <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wygranej :) Ja ostatnio kupiłam sobie typografię B i J :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Osobiście wzdycham do J. :) Podoba mi się jak zapakowane są te lakiery :) Gratulacje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podobają te pudełeczka, tak ekskluzywniej lakiery się prezentują ;)

      Usuń
  9. Wet Glaze jest świetny :D oddasz coś po znajomości?? ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pardonsik, czy my się znamy? ;p

      Usuń
    2. Ch: dziń dobry!
      H-H: dziń dobry...
      Ch: jestem Chilli XD
      H-H: ooo, hej Chilli! jestem Hatsu-Hinoiri XD
      Ch: ale fajnie, że się udało nam się poznać, co nie?
      H-H: ahaś! noo ba!! :D

      widzisz...ten etap mamy już za sobą XD

      Usuń
  10. Gratulacje!
    Ostatni, czarny lakier wygląda jakby miał złe oczka dzięki temu, że ma też czarną zakrętkę... tak się śmiesznie światło na szkle załamało :-)
    Albo ja mam zbyt bujną wyobraźnię :-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha teraz też to zobaczyłam, prawie jak Spawn XD

      Usuń
  11. Gratulacje! nagroda w pełni zasłużona :D

    Może najpierw pokażesz biel, hm? *prosi*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może, Sabb ją ostatnio chwaliła więc mam ochotę wypróbować ;>

      Usuń
  12. o, smierdząca folia :P Strasznie śmierdzi fuj fuj :D

    OdpowiedzUsuń
  13. no to będą nowe mani...jupi:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super nagorda, ale Orlik Lavish Bash cudny *-*

    OdpowiedzUsuń
  15. Same rarytasy.. Czaiłam się na J.. Czekam na prezentację na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boję się, że nawet jak na paznokciach okaże się duochromem, to aparat fiolet i tak zeżre >_<

      Usuń
    2. Ja tam wierzę w twój talent fotograficzny ;)

      Usuń
  16. wspaniałe lakiery :) gratulacje :D

    OdpowiedzUsuń
  17. ŚWIETNE!!! Zazdroszczę wszystkich lakierów!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cóż to za zmiany widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, chociaż za to Madam, to powinnam się obrazić ;p

      Usuń
  20. Orly wygląda niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. gratuluję :D podobają mi się absolutnie wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.