niedziela, 17 listopada 2013

Porównanie: China Glaze Zombie Zest vs. Orly It's Not Rocket Science

To był pracowity i ciężki tydzień, nawet sobotę miałam zawaloną papierzyskami, ale najważniejsze, że już jestem. Mam nadzieję, że w nadchodzącym tygodniu znajdę więcej czasu na blogowanie ;)
Dzisiaj drugie z zapowiadanych porównań, na które wpadłam podczas lakierowych porządków. Pierwszy w moim helmerze wylądował lakier China Glaze Zombie Zest ze starej halloweenowej kolekcji Awakening. Od razu podbił moje serce i chociaż używam go rzadko, to mam do niego sentyment. Po kilku miesiącach w oko wpadł mi lakier Orly It's Not Rocket Science z kolekcji Cosmic FX. Rozum mówił, że to pewnie duplikat Zombie Zest, Ali mówiła, że one są prawie takie same, zdjęcia w necie mówiły, że nie ma sensu wydawać pieniędzy... a serce mówiło, że muszę go pomacać i sama sprawdzić ;)


Na pierwszy rzut oka lakiery różnią się od siebie głównie ilością świecących drobinek. wszystkie podstawowe parametry mają za to podobne. Konsystencję mają podobną. Oba kryją dopiero po trzeciej warstwie, ale ładnie rozprowadzają się po płytce i nie robią smug. Schną i utwardzają się w podobnym czasie, niezłym, ale szału nie ma i top wysuszający jest jak najbardziej na miejscu. Ja do porównania topu nie nakładałam, błysk jest całkowitą zasługą lakierów. Zmywają się dobrze, drobinki lubią osadzać się na skórze, ale nie jest to jakoś specjalnie uciążliwe.
Chociaż lubię oba te lakiery i na zdjęciach widzę między nimi różnicę, to jednak na żywo jest ona prawie niedostrzegalna i uważam, że nie ma sensu posiadania obu tych lakierów. Ze względu na sentyment, nazwę i więcej świecących drobinek zostanie ze mną Zombie Zest.

  Zdjęcia przy zachmurzonym niebie


  Zdjęcia w sztucznym świetle


20 komentarzy:

  1. Orly o włos ciemniejszy ale praktycznie są identyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. rzeczywiście jedyna różnica to ilość drobinek :) oba świetnie wyglądają w sztucznym świetle

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, czemu ja nie mam tego zombiaka jeszcze. :P Chyba w końcu skuszę się niedługo na któryś, pewnie na Orly bo wolę pędzelek a ChG trudno pewnie już kupić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zombie Zest ciągle dostępny na alphanailstylist.pl ;) Ale myślę, że przy wyborze między tymi dwoma raczej słabość do marki (butelki, pędzelka czy czego tam jeszcze) zdecyduje ;D

      Usuń
    2. kurczę, oba są cudne *_* a ja nie mam żadnego, jak to?!

      Usuń
  4. Mam Orly z wymianki od Tovy, ale jakoś tak nie mogę się do niego przekonać.. Czeka na swoją kolej.. Może w końcu coś z nim wykombinuję..
    W każdym razie dzięki temu postowi wiem, że Zombie Zest nie będzie mi potrzebny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie miałam na liście Zombiaka, teraz na pewno nie kupię :P

      Usuń
  5. a mnie się ten Orly bardziej podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podobne, jednak china wygrywa ilością drobinek i gdybym miała wybierać między prawie identycznymi lakierami sięgnęłabym jednak po CG

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie CG zawsze gora wiec i tu zdecydowalabym sie na nia szczegolnie, ze minimalnie ale jest ladniejsza

    OdpowiedzUsuń
  8. chinka chyba delikatnie mocniej błyszcząca? jeśli nie wiesz co zrobić z orlątkiem, to mogę dać Ci podpowiedź ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam kasy, żeby lakiery rozdawać ;p Bida aż piszczy u mnie ;_;



      piiiiii.... piiiiiiiiii.... piiii

      Usuń
    2. noo... słyszę, słyszę jak Morsem nadaje XD
      zaraz tam rozdawać... ja tu ciągle czekam na jakieś wietrzenie magazynu :D

      Usuń
  9. Uwielbiam ten Orly, ja kocham takie odcienie...ale CG i tak figuruje na wishliście :DDDD

    OdpowiedzUsuń
  10. nie moja kolory wiec żadnego nie wybieram;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podobne są, niemal identyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. podobne i to bardzo, ale Orly wygrał :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.