sobota, 9 listopada 2013

Porównanie: Hits Mari Moon Dreamer vs. AllePaznokcie Flip Flop nr 3

Pisałam Wam w TYM poście, że zmieniam wzorniki i ogólnie robię lakierowe porządki. Parę tygodni temu skończyłam to całe zamieszanie, poukładałam wzorniki-patyczki kolorami i okazało się, że trzeba wywalić parę prawie identycznych lakierów. Ale wśród dubli znalazłam dwie identyczne pary, które postanowiłam Wam pokazać, niejako ku przestrodze, żebyście kasy niepotrzebnie na identyczne lakiery nie wydawali ;)


Pierwsza para to Hits Mari Moon Dreamer oraz AllePaznokcie Flip Flop nr 3.
Hits Mari Moon Dreamer można kupić w sklepie llarowe, kosztuje  7$ + pewnie drugie tyle za przesyłkę, czyli na nasze jakieś 40zł. Przy takiej cenie pojemność 6ml robi mizerne wrażenie. Kiedyś już gościł u mnie na blogu, można go zobaczyć solo w TYM poście.
AllePaznokcie Flip Flop nr 3 można kupić w sklepie AllePaznokcie, a jak macie szczęście to może nawet w ich stacjonarnej hurtowni. Kosztuje 19,90zł + najtańsza przesyłka 9zł, czyli prawie 29zł. Pojemność butelki jest całkiem porządna, bo ma aż 15ml.
Już na pierwszy rzut oka widać co się bardziej opłaca. Przydałoby się jeszcze parę szczegółów technicznych.
Jedyna różnica, którą zauważyłam przy robieniu tego porównania, to konsystencja. Dreamer jest gęstszy, ale to pewnie dlatego, że stoi u mnie już jakieś 1,5 roku. Cała reszta właściwości obu lakierów jest identyczna. Kryją po dwóch cienkich warstwach, chociaż osoby wymagające nałożyłyby pewnie trzecią warstwę. Schną tak samo, czyli przyzwoicie. Utwardzenie mają trochę przydługie, ale nie ma tragedii. Jednak przede wszystkim wyglądają identycznie, co możecie obejrzeć na zdjęciach. Nie wiem jak AllePaznokcie to zrobiło, ale dla mnie to jest dublikat doskonały. Brawo! Ciekawa tylko jestem, czy wyszedł im przez przypadek, czy specjalnie się starali ;) W każdym razie Dreamer ląduje w worku z lakierami, których się pozbędę, zostaje ze mną Flip Flop.

Zdjęcia w naturalnym świetle przy średnim zachmurzeniu:
(poczułam się jak pogodynka ;p)
 
 


 Zdjęcia w sztucznym świetle:
 

Dodam jeszcze, że na wszystkich zdjęciach lakiery występują solo, bez topu.

32 komentarze:

  1. Wow, aż trudno uwierzyć, że to nie jeden i ten sam lakier o.O
    Efekt bardzo mi się podoba, myślę, że skuszę się na większe zakupy w AllePaznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow ale identyczne!! i w ogóle jaki ładny ten lakier - te lakiery znaczy się :D pisałas wczoraj,że nie chciałabyś współpracować z Firmoo bo nie chcesz twarzy pokazywać..w takim razie zapraszam Cie na rozdanie u mnie i wcale twarzy nie będziesz musiała pokazywać :)) buzi ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za cynk ;* Jeszcze blogowych nowości dzisiaj nie ogarniałam ;)

      Usuń
  3. wow, jakie kolory! i że są identyczne to już w ogóle szok;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają identycznie. Wiedziałam, że są podobne lakiery na pierwszy rzut oka, jednak po nałożeniu na paznokieć nieco się od siebie różnią. W tym przypadku nie widzę żadnej różnicy :) One wyglądają identycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o jak fajnie :D mam tego Flip Flopa, nosiłam niedawno i baaardzo mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Są śliczne, ale faktycznie nie opłaca się kupować obu

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zupełnie nie widzę różnicy :P Są identyczne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Oba są piękne :) Prawie identyczne.

    OdpowiedzUsuń
  9. łaa! przecież to jeden i ten sam lakier! haha :D
    nieźle! na paznokciach nie ma różniy, a cenowo - jest i to duża :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ozotic 507 kosztowal mnie 70 zl a flip flop kupilam za 10 zl... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam ;p
      Ciekawa jestem czy reszta flip flopów to też dupy jakiejś drożyzny ;>

      Usuń
  11. Wow!! Identyczne są O_O Przyznać trzeba, że oba wyglądają bosko...Na pazurkach różnicy jednak nie widać żadnej!

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie nie widać różnicy.. Dobrze wiedzieć..
    Takie posty porównawcze to świetna rzecz.. Poproszę o więcej.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam w planach tylko jeden, bo z reguły jednak duplikatów nie kupuję ;p

      Usuń
    2. Hehe.. Ja staram się też nie kupować duplikatów, ale nie zawsze się udaje.. ;)

      Usuń
  13. kurczaki, a dla mnie nie są identyczne- różnica jest taka, że HITS bardziej smuży i widać pociągnięcia pędzelkiem. Tak czy owak- polski odpowiednik wygrywa! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko dlatego, że jest w tym momencie gęstszy. Po rozcieńczeniu powinien lepiej się rozprowadzać i pędzelek powinien być mniej widoczny.

      Usuń
  14. Tak, zdecydowanie są identyczne. Na tą serię Hits chorowałam swojego czasu ale potem jakoś o chorobie zapomniałam :-P Ale mam za to wszystkie Flip Flopy, więc przynajmniej w przypadku 3 wygrałam.

    Ps. Mi już się udało uporać ze wszystkimi wzornikami-patyczkami i ich opisaniem. Teraz tylko trzeba sensownie ,,kolekcję" na blogu ogarnąć... A na to to już zupełnie nie mam czasu... Nie mogę się doczekać aż zobaczę Twoją upgrade'owaną :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie zostały mi zdjęcie i aktualizacja zakładki, ale sama nie wiem jak się za to zabrać ;)

      Usuń
  15. No i właśnie po to co jakiś czas robię porównanie podobnych kolorów, nagle się okazuje, że mam 3 identyczne fiolety od różnych firm. Mari Moon strasznie chciałam, ale teraz biegnę na allepaznokcie kupić Flip-Flopka.
    Chyba nie wszystkie są tak udane, mam numer 4 i nie jestem z niego zadowolona :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego? Ja go używałam w jakimś mani i nie pamiętam, żeby coś z nim było nie tak ;p

      Usuń
  16. Cześć ;) Chcicałabym wręczyć Ci nominację ”Liebster Blog Awards” , za trud włożony w prowadzenia bloga. To świetna okazja do bliższego poznania się w społeczności blogerek . Wystarczy odpowiedzieć na 11 pytań. Szczegóły znajdziesz tutaj : http://spectrum-of-colors.blogspot.com/2013/11/nominacja-do-liebster-blog-awards.html Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. faktycznie są identyczne :D ahhh chcę ten z allepaznokcie :D

    OdpowiedzUsuń
  18. ja tam nie wiem, ale jak dla mnie w Alle znalazłoby się więcej duplikatów :) a seria flip flopów wyjątkowo im wyszła :)

    a tak w ogóle to nie ma mi kto porównania zrobić Miss Conduct z Allepaznokcie 424 holo (proszę, plis, pażasta, porfawor...?:D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. huuurrraaa!! już nie mogę się doczekać... choć znając mnie Miss pewnie i tak kupię :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.