środa, 27 listopada 2013

Porównanie: Orly Miss Conduct vs. AllePaznokcie 424H

Dzisiaj porównanie na życzenie Chilli, która sobie wymyśliła, że Orly Miss Conduct z kolekcji Naughty or Nice oraz AllePaznokcie 424H (H jak holograficzny, mój egzemplarz ma ponad 2 lata i ma przy numerku to H, nie wiem jak nowsze egzemplarze). Oba lakiery gościły już u mnie na blogu, Orly TUTAJ, a AllePaznokcie TUTAJ, ale nigdy nie stały obok siebie w jednej notce, więc pomyślałam, że warto je porównać.


Lakiery mają dosyć podobne odcienie, Orly jest jednak ciemniejszy i głębszy. Drobinki holograficzne w nich zatopione różnią się bardzo, te w Orly są większe i bardziej się mienią. 
Oba lakiery są przyjemne w obsłudze i mają dobre krycie. AllePaznokcie 424H po dwóch latach stania stał się w sumie jednowarstwowcem. Miss Conduct też dużo do jednowarstwowca nie brakuje, jednak potrzebowałby do tego grubej warstwy. Jednak moim zdaniem do noszenia solo przydałyby się obu dwie warstwy, lakiery uzyskują po drugiej warstwie ładniejszy połysk i gładszą taflę. Schną w podobnym czasie, około 15 minut bez wspomagaczy, chociaż po tym czasie nie są do końca utwardzone i nie zabierałabym się za "ryzykowne" prace. Na zdjęciach bez topa.
Moim zdaniem lakiery chociaż podobne są jednak na tyle różne, że spokojnie można posiadać oba. Chociaż moim bezapelacyjnym faworytem jest Miss Conduct <3

 Zdjęcia przy zachmurzonym niebie


  Zdjęcia w sztucznym świetle



29 komentarzy:

  1. bardzo podobne, ale Orly tak ślicznie lśni! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie lubię tego Orlika :P źle mi się fokusuje XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam pojęcia co to jest "foksuje" ;p

      Usuń
    2. na zdjęciach? :D

      mnie się orzełek bardziej podoba ze względu na wielkość drobin :)

      Usuń
  3. uwielbiam tego holoska z orly :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ale sobie wymyśliłam... :D kolorystycznie nawet trochę podobne, ale drobiny z Miss są o niebo piękniejsze!! dziękuję za porównanie :D ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa, no i oficjalnie wszem i wobec mówię: chcę tą Misskę XD

      Usuń
    2. nigdy w to nie wątpiłam ;p

      Usuń
  5. Alez ten Orly jest piękny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. oba śliczne ;) bardziej podoba mi się Orly, choć ten z AllePaznokcie też ma coś w sobie, jest taki delikatniejszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Orly wygrywa zdecydowania, ale AP też niebrzydki. Najlepiej mieć oba. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie , że jest zamiennik , jednak oryginał to oryginał :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale AllePaznokcie są starsze o jakiś rok ;p Więc w sumie to one są oryginałem XD

      Usuń
  9. Podobne, ale jednak Orly dużo lepszy :) Muszę go kupić na najbliższych targach :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podobne, jednak i tak Orly ładniejszy! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdecydowanie Orly, ma mocniejszy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ten lakier AllePaznokcie (dzięki Tobie właściwie, bo skusiłaś mnie swatchami) i uważam, że jest piękny, ale w tym porównaniu bezapelacyjnie wygrywa Orly.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem na ile lakierów się skusiłaś przeze mnie XD

      Usuń
  13. Naprawdę bardzo się różnią. Orly zdecydowanie wygrywa ten pojedynek :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Najlepszy i tak jest OPI DS Extravagance :D Masz?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam i nawet będę robić porównanie z Miss, bo mnie prosili XD

      Usuń
  15. Orly wygrywa, ale właściwie delikatniejszy efekt AP też mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. No cóż, nie będę oryginalna głosując za Orly, ale to jest niesamowity lakier. Ma jakąś taką wielowymiarowość, że ten drugi zostawia w tyle. Może nie daleko, ale jednak :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.